استراتژی تولید محتوا

استراتژی تولید محتوا در سالهای آتی تغییرات بسیار زیادی داشته است اکثر این تغییرات به سرعت رشد غذای مناسب برای جستجو نسبت داده شده است با این تغییرات بزرگی که به وجود آمده در امکان جستجو افراد به یابندگان محتوا تبدیل شده اند امروزه با الگوریتم های پیچیده تری نسبت به قدیم برای جستجو استفاده می شود استفاده از موتورهای جستجو بسیار تغییرات زیادی کرده اند و در نتیجه در مسیرهای جدیدی که بازاریابان برای تولید محتوا اینستاگرام در پیش میگیرند تنها تعداد کمی فاکتور عامل کمک کننده خواهند بود. تمام این اتفاقات باعث شده است که استراتژی تولید محتوا تغییر کند. با توجه به توضیحاتی که در بالا داده شده است بازاریابان دیجیتال مارکتینگ دارای مشکلات مشابهی هستند که همه با هم آن را تجربه میکنند در پنج سال پیش تولید محتوا امری بسیار عادی بود.
فاکتور های استراتژی تولید محتوا
- بررسی مقدار ورود مشتریان به محتوای تولید شده باید اندازه گیری شود
- با توجه به محتوای تولید شده به نظر نمی رسد کلمات کلیدی هدفمان دارای رنگ های بالای گوگل باشد
- تا چه زمان قرار است تحقیقات کلمات کلیدی به پایان برسد
- تولید ویدیو تبلیغاتی مانند موشن گرافی یا محتوا متنی
پاسخ مشکلات استراتژی محتوا
همانطور که در بالا توضیح داده شد فاکتورهایی وجود دارد که باعث می شود تولید محتوا را برای شما سخت تر بکند به همین رو بازاریابان تلاش می کنند که هر چه بیشتر تولید محتوا کنم باید دقت داشته باشید که متاسفانه تولید بالای محتوا نمی تواند باعث موفقیت شما شود ، البته اگر تولید محتوای بالا و تاثیرگذار طبق فاکتور های مناسب و موتورهای جستجوگر انجام شود موفقیت شما چند برابر خواهد شد. برای موفقیت بیشتر شما باید توجه خودتان را به سئو سایت و جلب کنیم در حال پیشرفت و تغییر اساسی است بازاریابان نیاز دارند همراهان تغییر کنند خوشبختانه راه هایی برای غلبه بر این مانع بزرگ وجود دارد تغییرات بسیار زیادی در مسیر آینده در حال شکل گیری است که برای موفقیت استراتژی محتوا در آینده بسیار لازم است که باید موارد زیر را به صورت کامل مطالعه کنید.
۱- تغییر موتورهای جستجو سایت
۲- جستجوگران پیشرفته تر جستجو می میکنند
۳- اندازه گیری موفقیت به چه صورت است
جمع بندی
موتورهای جستجو دنبال محتوای شما نخواهند گشت افراد هستند که جستجو می کنم و مطالبی را که نیاز دارم پیدا می کنم آنچه مشخص است این است که شما محتوایی را تولید می کنید که نیاز مخاطب این است برخلاف محتوایی که به طور ویژه برای موتورهای جستجو طراحی می شود اگر تولید کنید که نیاز مخاطب نباشد هیچ تأثیری در موفقیت شما نخواهد داشت دقت داشته باشید که موتورهای جستجو در الگوریتم های جدید بسیار باهوش تر شده اند ضی مواقع نیاز ندارد یک کلمه کلیدی ویژه را همواره ذکر کنید تا بفهمند محتوای تولیدی به موضوع خاصی مرتبط میشوند جابهجا کردن تمرکز روی تولید محتوا بر پایه کلمات کلیدی و به حرکت در آمدن به سمت موضوعات خاص بیزینس خود به شما کمک می کند تا بتوانید یک محتوای بسیار عالی تولید کنیم در نتیجه جستجو بهتر دیده میشود و تجربه مثبتی خواهد داشت
دیدگاهتان را بنویسید