دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام

شما میتوانید از صفحات شبکههای اجتماعی خود برای بالا بردن سرعت در تمام تکنیک های بازاریابی دیجیتال استفاده کنید ، امروز میخواهیم در این مقاله که توسط کارشناسان پلاسینگ تهیه و تنظیم شده در مورد دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام صحبت کنیم.
استراتژی دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام
بیاین با هم جزئیاتی را بررسی کنیم و ببینیم چگونه میتوانیم استراتژی دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام را بهبود ببخشیم امیدواریم با دانستن این موارد قدرت تشخیص درست از غلط برای تان در بازاریابی افزایش پیدا کند.
- اینستاگرام برای کسب و کار خدماتی و فروش محصولات موثر است
- باید از تصاویر حرفهای استفاده کنید
- سعی کنید افراد دیگر را فالو کنید تا فالوور پیدا کنید
- برای داشتن پیج خوب در اینستاگرام باید هدف خود را مشخص کنیم
- نتایج بازاریابی در اینستاگرام قابل ردیابی و اندازهگیری است
- شما در اینستاگرام می توانید مشتریهای وفادار پیدا کنیم
- در پیج های کوچک اینستاگرام شما نمیتوانید به هدف خود برسید
- با داشتن تعداد بالای فالوور شما می توانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید
- برنامه ریزی مشخص برای گذاشتن پست در اینستاگرام
اینستاگرام برای کسب و کار خدماتی و فروش محصولات موثر است :
امروزه با توجه به صنعت شبکه های اجتماعی شما می توانید خدمات یا محصولات خود را در شبکه های اجتماعی با ابزارهای آنها که در اختیار شما قرار داده شده است بفروشید و کسب و کار خود را رشد داده و تبدیل به یک برند شوید.
باید از تصاویر حرفه ای استفاده کنید :
شما برای اینکه فروش بیشتر داشته باشید نیاز دارید فالوورهای بیشتر داشته باشید زمانی که فالوور های شما افزایش پیدا می کند اینستاگرام شما را بیشتر در معرض دید قرار میدهد خوب برای داشتن فالوور بیشتر باید از تصاویر زیبا و جذاب در پست های خود استفاده کنید.
سعی کنید افراد دیگر را فالو کنید تا فالوور پیدا کنید
افراد به محض آنکه یک پیج کسب و کار جدید راه میاندازند ، تلاش خود را میکنند که دیگران را فالو نکنند و فقط دوست دارند افراد دیگر آنها را فالو کند، توجه داشته باشید که اینستاگرام وقتی میبیند شما پیج هایی با موضوع صفحه خود را فالو کرده اید بیشتر شما را در معرض دید قرار میدهد و باعث میشود فالورهای پیج هایی که فالو کرده اید پست ها و صفحات شما را ببینند پس حتماً افرادی که در حال تخصصی کار کردن موضوع کار شما هستند را فالو کنید.
هدف خود را در اینستاگرام مشخص کنید
شما ابتدا برای آنکه فروش بالا داشته باشید باید بدانید که قصد شما چیست ارائه خدمات فروش محصولات سرگرمی یا تبلیغات است متاسفانه امروز افرادی که پیج می زنند می خواهم از اینستاگرام تمام موارد بالا را استفاده کنند در همان روزهای اول ولی شما باید به ترتیب هدفمند هرکدام را مرحله به مرحله جلو بروید تا بتوانید پیج خود را تکمیل کنید اول از همه باید فالوور داشته باشید تا رشد کسب و کارتان بیشتر شود.
نتایج بازاریابی در اینستاگرام قابل ردیابی :
با توجه به اینکه اینستاگرام یک صنعت در شبکههای اجتماعی شده است بررسی و تحلیل نتایج در آن وجود دارد و می توانید فعالیت های خود توسط نرم افزارهای ( websta , crowdfire , lconosquare ) رصد کنید و سپس بعد از به دست آوردن آنالیز و نتایج هدف خود را مشخص کنید.
در اینستاگرام میتواند مشتری وفادار پیدا کنید :
تصور خیلیها از اینستاگرام این است که زمانی که یک شخص در اینستاگرام خرید می کند دیگر از ما خرید نمی کند ولی اینطور نیست اینستاگرام با توجه به آنکه یک صنعت مهم در شبکههای اجتماعی شده است و با توجه به روز بودن محصولات و خدمات شما می توانید مشتریان وفاداری نسبت به خود پیدا کنید توجه داشته باشید که حتماً باید در زمانهای مختلف کدهای تخفیف و جشنوارههای تخفیف اعمال کنید.
با پیج کوچک به هدف خود نمی رسید :
همانطور که در قسمتهای بالا خدمت شما عرض کردیم برای جذب فالوور و فروش بیشتر باید پست های جذاب و محصولات با قیمت های رقابتی قرار دهید، ولی اگر شما یک پیج کوچک داشته باشید که هر چند وقت یک بار تصمیم بگیرید در آن پست بگذارید و سلیقهای در گذاشتن پست به خرج ندهید قاعدتاً فالوور های شما کم خواهد بود و فروش شما نسبت به فالوور ها و قوانین اینستاگرام کم خواهد شد.
فالوور واقعی بیشتر فروش بیشتر :
زمانی که یک شخص وارد صفحه اینستاگرام شما می شود برای اینکه به شما اعتماد کند اول از همه راههای ارتباطی صفحه اینستاگرام شما را چک میکند و سپس بعد از آن میبیند که تعداد لایک و ویو هایی که برای هر پست داشتید به چه تعداد است و آن را با تعداد فالوور های شما میسنجد پست دقت کنید هر چقدر فالوور واقعی بیشتر داشته باشید فروش شما و اطمینان افراد به صفحه اینستاگرام شما بیشتر خواهد شد و این یک استراتژی موفق دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام است.
داشتن برنامه ریزی مشخص :
خوب از هر آدم موفق در هر کسب و کاری بپرسید شما چگونه موفق شده اید راز موفقیت خود را داشتن برنامه ریزی دقیق و هدفمند می گویند و مهمترین بخش دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام داشتن برنامهریزی است شما با داشتن یک سر رسید و یک دفتر برنامه روزانه خود را در آن بنویسید تا بهتر و دقیق تر و با تمرکز بالا تر بتوانید روی پیج خودتان کار کنید.
جمع بندی :
نباید قدرت شبکه های اجتماعی در بازاریابی و فروش محصولات خود را دست کم بگیرید ، امیدواریم مقاله دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام مورد توجه شما قرار گرفته باشد شما می توانید برای انجام خدمات بازاریابی خود در هر کسب و کاری با مشاوران پلاسینگ تماس بگیرید و یا از قسمت ارسال نظر و دیدگاه سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.
دیدگاهتان را بنویسید