طراحی تصویر سازی
به طور خلاصه ، تصویر سازی آن است که توسط یک هنرمند ساخته شده است. یک طراحی (یا نقاشی ، کولاژ ، حکاکی ، عکس و …) است که مفهومی را توضیح می دهد ، یک تصویر می تواند حتی بدون وجود متن، ایده را توضیح دهد. افرادی که به تصویر نگاه می کنند باید داستان را بفهمند. تصویر سازی در واقع گفتن یک داستان با تصویر به معنای انتقال معنایی ، توضیح یک زمینه خاص فقط با کمک یک تصویر است پس شما در زمان طراحی تصویر سازی باید این موارد را مد نظر داشته باشید.
شایان ذکر است که کلمه تصویر سازی از لاتین illustrate آمده است که به معنای روشنگری معنوی یا فکری است.
انواع مختلف تصویرسازی
تصویرسازی سرمقاله
تصویرسازی تبلیغاتی
تصویرسازی مفهومی
تصویرسازی مد
تصویرسازی فنی (علمی)
تصویرسازی اینفوگرافی
تصویرسازی بسته بندی
اکنون که با انواع تصویر سازی آشنا شدید باید با مفهموم و تصویر سازی فنی و تفاوت ها و تکنیک های تصویر سازی آشنا بشوید تا در زمان طراحی تصویر سازی دچار مشکل نشوید ، در قبل تر درباره معرفی تصویر سازی صحبت کردیم که میتوانید به صورت کامل مطالعه کنید
هنر مفهومی چیست
از هنر مفهومی در فیلم ها ، بازی ها و سایر صنایع به عنوان ماده کار برای یافتن بهترین تصویر از جو کار استفاده می شود. هنر مفهومی معمولاً در چند تکرار ایجاد می شود. مهمترین چیز ایجاد یک تصویر کاملاً زیبا نیست ، بلکه انتخاب تصویر مناسب است. محصول نهایی از طرح نهایی استفاده می کند که مورد انتقاد مدیر هنری قرار گرفت. هنر مفهومی معمولاً برای محیط ، شخصیت ، لباس و وسایل ساخته می شود.
تصویرسازی فنی چیست
هدف از تصویرسازی فنی (علمی) تصویربرداری دقیق از یک شی به منظور ساده کردن درک آن است. در تصویرسازی فنی ، اهمیت تصویر و زیبایی نیست ، بلکه وضوح تصویر و عدم سردرگمی است.
تفاوت بین طراحی گرافیکی و تصویرگری
معمولاً طراحان گرافیک با اجسام آماده کار می کنند و وظیفه آن ها ایجاد ترکیبات مناسب از آن هاست. تصویرگران محصولات را خود تولید می کنند (حتی اگر کلاژ باشند) وظیفه اصلی طراح ایجاد یک محصول موفق است که پاسخگوی نیاز مشتری و نیاز مخاطبان باشد. یک تصویرگر خوب همچنین به نیازهای مشتری و مخاطب خود فکر خواهد کرد ، اما باید بیش از اینکه به اهداف بازاریابی به روی خود تصویر متمرکز باشد!
تفاوت بین هنر و تصویرگری
هنر به معنای واقعی کلمه برای بیان دنیای درونی هنرمند استفاده می شود ، در حالی که تصویرسازی برای توضیح ایده ایجاد می شود. هدف اصلی یک اثر هنری زیبایی شناسی است. هدف اصلی یک تصویر توضیح است. تصویری برای نیازهای مشتری خاص با اهداف خاص ایجاد شده و بدون آن می توان یک اثر هنری ساخت. تصویرگران خوب همیشه در مورد اهداف بینندگان و مشتریانشان فکر می کنند.
بهترین تکنیک های تصویرگری
مهم نیست که تصویرگر از چه تکنیکی استفاده می کند. آنچه مهم است این است که تصویر برای چیست. این داستانی در مورد چگونگی ایجاد تصویر نیست ، بلکه در مورد هدف تصویر است.
چگونه می توان یک تصویرگر حرفه ای شد
همه این ها به زمینه ای که می خواهید در آن توسعه پیدا کنید و فناوری که استفاده خواهید کرد بستگی دارد. برای تبدیل شدن به یک تصویرگر ، مطلوب است که بتوانید نقاشی بکشید. اما اکنون این مسئله اصلی نیست ، زیرا روشهای تصویرگری وجود دارد که ارتباط مستقیمی با نقاشی ندارند. اما قطعاً شما به دانش کافی در مورد ترکیب ، رنگ و دیدگاه و تمرین زیاد احتیاج خواهید داشت:
الف) مزایای استفاده از وکتور برای تصویر سازان
می تواند به طور مستقل به یک شبکه WiFi متصل شود ، که عملکرد بسیار بیشتری را اضافه می کند.
وکتور می تواند به صورت تمام رنگی با وضوح بالاتر 184 96 96 نمایش دهد .
Anki با وکتور ، پردازنده را از Arm Cortex 4 در Cozmo به Qualcomm Snapdragon 200 ارتقا داد. افزایش سرعت حاصل از 100 مگاهرتز به 1.2 گیگاهرتز به این معنی است که وکتور از پردازش پردازنده بدون نیاز به دستگاه همراه پشتیبانی می کند!
سنسور لیزر مادون قرمز – این سنسور لیزری که در قسمت جلو نصب شده است ، به وکتور اجازه می دهد تا بهتر در محیط اطراف خود حرکت کند.
ب) فواید بی پایان کاراکتر
شناخت مشتری. داشتن یک مارک قدرتمند باعث ایجاد شناخت مشتری می شود. این بدان معناست که وقتی مشتری در حال خرید کالای خاصی است یا شرکت را برای انجام خدمات در نظر دارد ، شرکت شما را در حال اجرا تشخیص می دهد.
برتری رقابتی در بازار. نام تجاری شما همان چیزی است که شما را در بازار متمایز می کند. هنگامی که مشتریان نام تجاری شما را می شناسند و از آن پشتیبانی می کنند ، به شما کمک می کند تا یک مزیت رقابتی به شرکت شما ارائه دهیم.
معرفی آسان محصولات جدید. هنگامی که شما از قبل دارای برند قدرتمند و مشتریانی وفادار هستید ، معمولاً معرفی کالاهای جدید یا آزمایش آنها قبل از اینکه بیشتر روی آنها سرمایه گذاری کنید ، آسان تر و کم هزینه تر است.
اعتبار و سهولت خرید پیشرفته. داشتن یک برند قوی و شناخته شده اعتبار شما را در نزد مشتریان ، صنعت و به طور کلی بازار افزایش می دهد.
نتیجه
تصویرسازی یک منطق بسیار جالب است که به طور همزمان شامل بسیاری از خلاقیت ها و کار نزدیک با مشتری و طراحان است. اما لذت وقتی می بینید کارهایتان در یک مجله یا روی یک قفسه در یک فروشگاه چاپ شده است ، با هیچ چیز قابل مقایسه نیست پس طراحی تصویر سازی با کیفیت را دست کم نگیرید
دیدگاهتان را بنویسید