داستان ویدیویی

امروزه کمپانی های ساخت ویدیو تبلیغاتی اقدام به تولید ویدیو خلاقانه همراه با یک داستان کرده اند که از لحاظ تاثیر گذاری قدرت بیشتری دارد ، در این مقاله قرار است از شرکت های بزرگ که برای تبلیغ موضوعی از یک داستان هیجان انگیز یا احساسی که در قلب ها نفوذ کند استفاده کرده اند را برای شما بیان کنیم ، پس همراه ما باشید .
انتخاب بستر اشتراک گذاری ویدیو :
یکی از بهترین راهایی در گیر شدن با مخاطبین شبکه های اجتماعی پر مخاطب است ، که با انتشار یک ویدیو به سرعت ویدیو دست به دست خواهد شد .
شرکت ها به آژانس های ویدیو مارکتینگ اجازه می دهند که ویدیو تبلیغاتی مثل موشن گرافیک آن شرکت را با یک داستان جذاب ارائه دهند .زمانی که صحبت از اشتراک گذاری ویدیو می شود شبکه های اجتماعی آپارات ، یوتیوب ، اینستاگرام ، فیسبوک یکی از بهترین بسترها به شمار می آید ، که فیسبوک در جمع آن ها رتبه اول را دارد به گونه ای که پلتفرم اشتراک گذاری فیسبوک در زمان بازدید ویدیو 100 میلیون ساعت در روز است ، در ادامه قرا است چند کمپانی بزرگ دنیا که از طریق فیسبوک اقدام به بازاریابی کرده اند را به شما معرفی کنیم :
کمپانی LG :
این کمپانی را اکثرا در ایران می شناسند ، امروز که جنگ در بازار موبایل است که بزرگترین فروشنده کی باشد ال جی یک ابتکار خلاقانه به خرج داده است ، وقتی آلارم باتری ضعیف را می شنوید یعنی گوشی شما نیاز به اتصال به شارژ دارد و به زودی خاموش می شود ، این کمپانی با استفاده از نور خورشید گوشی های خود را شارژ می کنید البته این ویدیو تبلیغات برای گوشی در حد همان تبلیغات باقی ماند .
کمپانی بنز :
امروزه ماشین سواری یکی از کارهای عادی ما شده است و کمتر کسی هست که ماشین نداشته باشد ، زمانی که ماشین داشتن و راننده نشان شکوه و قدرت بود الان با تئجه به تولید جدید بنز ماشین بدون راننده نشان شکوه و قدرت است ، شرکت بنز با انتشار یک ویدیو که خودروی چند صد میلیون یوروی تولید کرده که خود ماشین حرکت می کند و نیازی به راننده ندارد .
جمع بندی :
امیدواریم از مقاله ویدیو داستانی که توسط تیم نویسنده آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ تهیه شده بهره کافی را برده باشید ، برای مشاوره جهت ساخت موشن گرافیک کسب کار خود می توانید با شماره 02171053977 تماس گرفته و یا از قسمت نظر و دیدگاه سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید .
دیدگاهتان را بنویسید