لطفا صبر کنید

راه اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق

در حال حاضر برای جذب مشتریان هدف راه اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ یکی از اقداماتی شاخصی است که حتما باید صورت گیرد. با توجه به بستر خارق العاده اینترنت و  وجود شرایط  جذابی همچون شبکه های اجتماعی، پیامک و رپورتاژ آگهی موفقیت کار چندان سختی نیست. هر شرکتی نیاز دارد برای مطرح کردن نام و آوازه خود از انواع کمپین های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ بهره ببرد. اینترنت و دنیای دیجیتال توانسته استراتژی تبلیغاتی بسیاری از مشاغل را تغییر دهد که البته با توجه به بازده ۷۰ درصدی جذب مشتری و استقبال بینظیر، صرف هزینه بیشتر به سرمایه گذاری شباهت دارد. در این مطلب از سایت دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ قصد داریم که شما را بیشتر با سایر روش های برگزاری کمپین دیجیتال مارکتینگ آشنا کنیم پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

کمپین دیجیتال مارکتینگ

نحوه برگزاری کمپین دیجیتال مارکتینگ

از جمله اهداف اصلی برگزاری یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق، جذب مخاطب هدف است. در صورتی می توانید انتظار بازخورد مناسبی را داشته باشید که در انتقال مفاهیم و اهداف خود از بهترین استراتژی ها کمک بگیرید.

با توجه به تنوع ابزار ها و راهکارهایی مانند ساخت موشن گرافیک یا پنل اس ام اس که در برگزاری کمپین دیجیتال مارکتینگ نقش بسیاری دارند سعی کرده ایم که اشاره اجمالی به هر یک داشته باشیم.

  • بازاریابی شبکه های اجتماعی

در دنیای امروزه که روز به روز بر تعداد کاربران شبکه های اجتماعی افزوده می شود، می توان از این فرصت طلایی به بهترین نحو استفاده کرد تا علاوه بر رونق کسب و کار در میزان فروش محصولات و ارائه خدمات نیز گوی سبقت را از سایر رقبا ربود.

اگر دوست دارید که شما نیز در زمینه بازاریابی و تبلیغات با استفاده از تلفن همراه و شبکه های اجتماعی عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشید، کارشناسان ما با تکیه بر تجربه و دانش علمی می توانند به شما کمک کنند تا به شکل اصولی مخاطبان هدف را شناسایی و در برند سازی به عنوان شرکتی شاخص کسب و کار خود را معرفی کنید.

  • طراحی استراتژی
۴ حرکت در موشن گرافیک
بیشتر بخوانید

از جمله مهمترین قدم هایی که می تواند در مسیر دستیابی به اهداف شغلی شما موثر باشد داشتن یک استراتژی اصولی است.

زمانی می توانید در راه اندازی کمپین تبلیغاتی با بازخورد مناسب مخاطبان مواجه شوید که با یک بررسی دقیق درباره فعالیت سایر رقبا در کانال های مختلف تبلیغاتی همچون شبکه های مجازی نقاط ضعف خود را ارتقا داده و بهترین استراتژی را ارائه کنید.

  • استفاده ار تبلیغات گوگل

گوگل ادز یا تبلیغات گوگل یکی از راه های آسان و میانبری است که می تواند در افزایش ترافیک سایت کسب و کاری شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

برای مشاهده نتایج موثر و خارق العاده از تبلیغات گوگل نیاز است که به دقت کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را تعیین کنید تا افرادی که در گوگل به دنبال چنین خدماتی هستند بتوانند به سایت شما هدایت شوند.

البته هر کلمه کلیدی نمی تواند ضامن موفقیت شما باشد. این استراتژی علاوه بر بررسی سایر پارامتر ها از اهداف مدنظر تا مشتریان بالقوه نیاز به تجربه نیز دارد اما به این مفهوم نیست که این روش را کنار بگذارید.

با توجه به بازدهی بسیار مناسبی که در برگشت هزینه دارد، تبلیغات گوگل از سوی بسیاری از کسب و کار های موفق همواره با استقبال مواجه می شود.

  • تبلیغات بنری

اگر مایلید که وب سایت خود و خدمات آن را در معرض دید کاربران بیشتری قرار دهید می توانید از تبلیغات بنری در وب سایت های دیگر استفاده کنید. با توجه به اینکه کاربران اغلب جذب بنر های با ظاهر جذاب و جلوه بصری زیبا می شوند پس طراحی حرفه ای آن را فراموش نکنید.

  • رپورتاژ آگهی

با توجه به اینکه بسیاری به دنبال آموزش هستند می توانید به شکل غیر مستقیم محصولات و خدمات خود را در یک مطلب آموزشی در قالب رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری به اطلاع آن ها برسانید که در سایر وب سایت ها قابل نمایش هستند.‌

داستان موشن گرافیک
بیشتر بخوانید

در مقاله رپورتاژی با توجه به امکان ارائه چندین لینک به سایت می توانید آن را در دیگر سایت های معتبر نیز آپلود کرد. با توجه به مزایای بسیاری که رپورتاژ آگهی دارد برای شما نیز فرصت جذابی فراهم است که پیشنهاد می شود آن را جدی بگیرید از جمله:

  • می توان از سایر سایت های معتبر نیز بک لینک گرفت.
  • مشتریان هدف با خدمات شما سریع تر و بهتر آشنا می شوند.
  • سئوی وب سایت نیز ممکن است ارتقاء پیدا کند
  • آگهی به شکل دائمی منتشر می شود.

البته هر رپورتاژ آگهی نمی تواند شما را به اهداف مدنظر برساند. اگر دوست دارید که در این زمینه از تجربه افراد کاردان بهره ببرید و مطابق اصول علمی یک مقاله رپورتاژی موثر بنویسید، کارشناسان ما این آمادگی را دارند تا به شما کمک کنند.

راه اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق

سخن پایانی

با توجه به اینکه در دنیای امروزی شاهد هستیم که هر کسب و کاری متناسب با خدمات و محصولات از یکی یا ترکیب راهکار های مختلف همچون تبلیغات گوگل، حضور در شبکه های اجتماعی، اینستاگرام، تبلیغات بنری و حتی رپورتاژ آگهی نتایج خارق العاده ای دیده است.

شما بهتر است که با یک بازنگری در اهداف و بررسی فعالیت سایر رقبا به یک جمع بندی برسید که از کدام یک استفاده کنید، اما معمولا ترکیب درست از این راهکار های تبلیغاتی می تواند میانبر کوتاه تری بین شما و مشتریان هدف ایجاد کند.

در صورتی که سوالات و چالش هایی در زمینه استفاده از کمپین دیجیتال مارکتینگ موثر نیاز دارید، می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در هر لحظه ارتباط برقرار کنید تا با مشاهده نتایج بینظیر در جذب مشتری شگفت زده شوید.

No Comments

پیام بگذارید

سوالی دارید ؟

021-71053977

تلگرامواتساپ
021-71053977 مشاوره رایگان