گوگل ترندز در سئو سایت

امروزه متخصصین سئو سایت راهکارهای مختلفی جهت رونق کسب و کار آنلاین شما پیشنهاد می کند عمل به این راهکارها نیازمند ابزاری می باشد که گوگل ترندز از بهترین و کارآمد ترین ابزار برای بهبود سئو سایت شما است، این ابزار می تواند بسیاری از سوال های شما در خصوص تولید محتوا را پاسخ دهد و شما را به سمت تولید محتوای درجه یک سوق دهد همچنین گوگلترندز به مدیر سایت کمک میکند تا ترافیک زیادی را به طرف سایت شما ایجاد کند و بتوانید لینک های مفید سایت خود را افزایش دهید، پس با ما همراه باشید و مقاله گوگل ترندز در سئو سایت را مطالعه کنید.
آموزش استفاده از گوگل ترندز در سئو سایت
گوگلترندز یکی از ابزارهای مهم است که شما از آن استفاده بسیار زیادی میتوانید کنید و اطلاعات زیادی را کسب کنید، این ابزار از بخشهای مختلف به وجود آمده است که هر بخش آموزش جداگانه برای خود دارد.
یکی از مهمترین کاربردهای این ابزار آگاهی از روند جستجوی یک کلمه کلیدی در گوگل است اگر بخواهیم بررسی کنیم و کلمه کلیدی مورد نظر، در چه رتبه و چه میزان محبوبیت ای قرار دارد با استفاده از گوگل ترندز میتوانید این کار را انجام دهید.
برای این کار در گوگل عبارت Google trends را سرچ کنید پس از سرچ این کلمه تعدادی لینک برای شما باز خواهد شد ، با کلیک روی اولین لینک صفحه برایتان باز خواهد شد که اگر عبارت یا کلمه کلیدی مورد نظر خود را در آنجا وارد کنید خواهید دید روند جستجوی این کلمه در یک سال گذشته چگونه بوده و چه تعداد و چه محبوبیتی داشته است شما می توانید این کلمه را در ماههای مختلف که چقدر جستجو شده است متوجه شوید.
بخش compare ابزار دیگر محبوب گوگل ترندز است که می توانید کلمات مختلف را در آن مقایسه کنید این ابزار در دوره های طراحی سایت به کمک افراد آمده است که وقتی بین دو کلمه تردید دارند با گذاشتن + بین دو عبارت میتوانند محبوبیت کلمه را مقایسه کنند.
در بعضی مواقع امکان دارد با کلمات دو املایی مواجه شوید و یا با کلمات ترکیبی مواجه شوید که نمی دانید میزان جستجوی کدام کلمه بیشتر است یا میزان جستجوی جدا از هم آن را بدانید برای مثال وقتی در تولید محتوای کلمه کلیدی دوربین مداربسته باشد می خواهیم بدانیم که میزان جستجوی کلمه دوربین مدار بسته بیشتر است یا دوربین مداربسته و مثال دیگر : جستجوی باطری بیشتر است یا باتری ، در این مواقع ابزار گوگل ترندز به ما کمک میکند که متوجه بشویم کدام کلمه بیشترین جستجو را دارد تا شانس درصد قرار گرفتن مطلب در پیشنهاد گوگل بیشتر شود.
ارزیابی یک عبارت با ابزار گوگل ترندز
از طریق این ابزار شما می توانید اوج نیاز کاربران زمان جستجو را متوجه شویم و برنامه ریزی درستی انجام دهید برای ارائه محصول یا خدمات در فروشگاه خود این آنالیزگر یکی از کاربردی ترین ابزار گوگلترندز است که مهمترین تحلیل را برای شما انجام می دهد.
بررسی محبوبیت عبارت کلیدی
یکی دیگر از کاربردهای گوگل ترندز این است که میزان جستجوی عبارت کلیدی مختلف را بر اساس منطقه جغرافیایی مشخص میکند، گوگل ترندز برای این کار از نقشه استفاده میکند و هر چقدر که میزان جستجو در یک منطقه بیشتر باشد آن را پررنگ تر می کند اما متاسفانه این امکان در کشور ایران در حال حاضر به دلیل تحریمهای ناجوانمردانه وجود ندارد.
جمع بندی :
امیدواریم از این مقاله آموزشی بهره کافی را برده باشید ، شما برای تولید محتوا و قرار گرفتن در صدر نتایج جستجوی گوگل بهتر است از ابزار گوگل ترندز استفاده کنید و چنانچه قصد سئو و بهینه سازی سایت خود را داشتید می توانید با کارشناسان سئو سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ با شماره 02171053977 تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید