عکاسی تبلیغاتی حرفه ای برای اینستاگرام
فهرست مطالب
عکاسی تبلیغاتی برای اینستاگرام همانند یک سرعت دهنده ی اصلی عمل می کند. عکس های با کیفیت و زیبا قادر هستند به خوبی نظر مخاطب هدف را جلب کنند. بدیهی است که عکس های با کیفیت می توانند تاثیر فوق العاده بر مخاطب بگذارند. از این رو امروزه افراد زیادی با روش تولید محتوا در اینستاگرام کسب و کار خود را به مخاطب معرفی و گسترش می دهند. اگر قصد دارید که کسب و کار خود را گسترش دهید باید بدانید اصلی ترین قدم در ابتدای راه این است که بتوانید یک محتوای ایده آل برای مخاطب خود تولید نمائید. در این مقاله همراه پلاسینگ باشید تا با چگونی عکاسی تبلیغاتی حرفه ای برای اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.
عکاسی تبلیغاتی حرفه ای مخصوص اینستاگرام چیست؟
بسیاری از صاحبان مشاغل برای اینکه بتوانند محصولات خود را در فضای اینستاگرام به فروش برسانند اقدام به راه اندازی یک پیج می نمایند. اما به نظر شما گذاشتن عکس های کم کیفیت و معم-ولی از محصولات می تواند تاثیرگذار باشد و مخاطبتان را ترغیب به خرید نماید؟ به نظر من خیر؟! شما برای رسیدن به یک درآمد عالی، راهی طولانی در پیش دارید و در این مسیر باید از جان و دل مایه بگذارید. رکن اصلی در تولید محتوا اینستاگرام عکاسی حرفه از محصول است.
همان طور که می دانید افراد زیادی در اینستاگرام به منظور کسب درآمد فعالیت می کنند. شما فقط زمانی موفق خواهید شد که به نسبت رقبای خود یک سر و گردن بالاتر باشید. این امکان زمانی به وجود می آید که بتوانید محتوایی با کیفیت و بهینه برای بیننده به اشتراک بگذارید. عکاسی حرفه ای از محصول به راحتی قادر است مخاطب را به سمتی که شما می خواهید هدایت کند. این یعنی افزایش فروش و رونق در کسب و کار، همین موضوع اهمیت عکاسی از محصول برای اینستاگرام را چندین برابر می کند.
اهمیت به کارگیری از عکاسی تبلیغاتی در اینستاگرام
همه ی ما به خوبی این موضوع را می دانیم که پیشرفت در هرکاری مستلزم رعایت نکاتی است. عکاسی تبلیغاتی نیز باید با رعایت قوانین و قواعد مشخصی انجام شود. عکس های تبلیغاتی زمانی ارزشمند هستند که بتوانند مخاطب را مجذوب به خود کنند و باعث بهبود تجربه ی مخاطب از صفحه ی شما شوند. تولید محتوا اینستاگرام باید به گونه ای انجام شود که اعتماد لازم برای مشتری را به وجود آورد و مخاطب را تشویق به خرید نماید. اینستاگرام فقط یک شبکه ی اجتماعی نمی باشد و در دنیای امروزی تبدیل به یک پلتفرم کاربردی شده است که به طور عجیبی توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید.
زمانی که یک کاربر به پیج شما مراجعه می کند توقع دارد محتوایی با کیفیت ببینند و در کمترین زمان نیازش برآورده شود. عکاسی تبلیغاتی حرفه ای از محصول به راحتی این بستر را برای شما فراهم می سازد. صاحبین مشاغل به کمک عکاسی تبلیغاتی در مدت زمان کوتاهی می توانند پله های پیشرفت را ترقی کنند. تیم مجرب و حرفه ای آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ همراه شماست تا شما را در این مسیر همراهی کند.
توجه به این نکته بسیار ضروری است که، اینستاگرام دارای الگوریتم های گوناگون تجزیه و تحلیل محتوا است. این موضوع به این معناست که اگر شما محتوایی غیر مرتبط و یا بی کیفیت منتشر کنید در کمترین زمان پیج شما را شناسایی می شود و امتیازی منفی برای صفحه ی شما لحاظ می گردد. این امتیازات منفی موجب می شوند که به مرور زمان پیج شما ریزش کند و در نهایت از بین برود.
ایده عکاسی از محصول در اینستاگرام
- خلاقیت به خرج دهید؛
- پیج های مشابه را بررسی کنید و از آن ها ایده بگیرید؛
- از رنگ ها و دکور های ترند استفاده کنید؛
- عکس های زیادی را با جزئیات تماشا کنید.
تجهیزات مورد نیاز عکاسی تبلیغاتی حرفه ای برای اینستاگرام
تجهیزات حرفه ای در عکاسی، از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار در نتیجه ی نهایی عکس تبلیغاتی هستند. شما می توانید با استفاده از تلفن همراه خود هم به ثبت تصاویر محصولات بپردازید اما بدون شک کیفیت عکس از محصول برای اینستاگرام با گوشی قابل مقایسه با یک عکس حرفه ای با دوربین نیست. تعدادی از تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی تبلیغاتی عبارت اند از:
دوربین DSLR
این نوع دوربین ها بسیار حرفه ای هستند و با دارا بودن لنزهای حرفه ای گزینه ی بسیار مناسبی برای ثبت عکس تبلیغاتی اینستاگرام می باشند. تیم حرفه ای پلاسینگ با استفاده از بهترین دوربین های DSLR با کیفیت ترین تصاویر را برای شما ثبت می کند تا به کمک این عکس ها بتوانید محصولات خود را با بهترین کیفیت در اختیار کاربران خود قرار دهید.
تجهیزات نوری
نور شاخصه ی اصلی برای ثبت یک عکس با کیفیت می باشد. آیا با مفهوم مثلث نوردهی آشنا هستید؟ شما برای عکاسی تبلیغاتی نیازمند تجهیزات نوری مانند: رینگ لایت، سافت باکس، خیمه نور و نور باتومی هستید. از آن جایی که برای خرید تجهیزات عکاسی مجبور به پرداخت هزینه های سرسام آوری هستید، عقلانی تر است که پروژه های عکاسی خود را به دست یه گروه مجرب و حرفه ای بسپارید. با این کار دیگر نه نیازمند آموزش عکاسی هستید و نه نیاز است که مبالغ زیادی را صرف خرید تجهیزات عکاسی کنید.
دکوری و اکسسوری
برای اینکه بتوانید عکس های زیبایی را در محیطی دلنشین ثبت کنید نیازمند تعدادی دکوری و اکسسوری هستید. محصولات تزیینی باعث می شوند عکس ها زیبا تر شوند و در نهایت بتوانند به راحتی نظر مخاطب را برای خرید جلب کنند. هرچه بتوانید تصویر زیباتری از محصولات را نمایش دهید شانس بیشتری در افزایش مشتری و مراجعه کننده خواهید داشت. اگر به عکاسی تبلیغاتی علاقمند هستید خواندن مقاله ی همه چیز درباره ی عکاسی تبلیغاتی خالی از لطف نیست.
6 نکته کلیدی در عکاسی تبلیغاتی برای اینستاگرام
- در زوایای گوناگون از محصولات عکسبرداری کنید؛
- استفاده از پس زمینه های ساده؛
- استفاده از رزولوشن؛
- نشان دادن اندازه واقعی محصولات؛
- از زوم کردن بپرهیزید؛
- از قانون یک سوم در عکاسی غافل نشوید.
جمع بندی نهایی
در این مقاله از اهمیت عکاسی تبلیغاتی برای تولید محتوا اینستاگرام برایتان توضیح دادیم. هدف از تبلیغات این است که افراد بیشتری شما و محصولاتتان را ببینند، به جرعت می گویم که عکاسی تبلیغاتی به راحتی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. همان طور که در مطالب بالا گفته شد، عکس ها به دلیل جذابیت بصری قابلیت این را دارند که بتوانند در مدت زمان کوتاهی نظر بیننده را به خود جلب کنند. شما عزیزان می توانید جهت استعلام از تعرفه عکاسی تبلیغاتی حرفه ای برای اینستاگرام با کارشناسان پلاسینگ تماس بگیرید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
قانون نسبت طلایی در عکاسی چیست؟ چطوری عکس های خوبی بگیریم؟
همه چیز درباره ی عکاسی تبلیغاتی
فضای فعال در ترکیب بندی عکس چیست؟
10 ترفند برای عکاسی از نوزادان
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
نکته های مهم عکاسی اینستاگرام چیست؟