موشن لوگو (اینترو)

لوگو موشن یکی از سبک های موشن گرافیک است که از آن می توانید در ابتدا، انتها یا میان ویدیو های خود برای تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطب و برند سازی  استفاده کنید؛ یک لوگو موشن جذاب می‌تواند داستان برند شما را روایت کند در واقع لوگو موشن، اضافه کردن افکت یا انیمیشن به لوگو شماست.

لوگو پلاسینگ

مفهوم موشن لوگو

لوگو موشن (Logo Motion) که به آن لوگو اینترو و آرم استیشن هم می گویند. لوگو نماد برند شما، اولین چیزی است که مشتری از کسب و کار شما خواهد دید. هر کسب و کاری برای این که بتواند حضور پر رنگی در دنیای تجارت داشته باشد، در قدم اول باید بتواند یک تعریف درستی از خود ارائه بدهد. شما با داشتن لوگو موشن حرفه‌ای، در حقیقت جدیت خود را در کسب و کار و ارائه خدمات با کیفیت نشان خواهید داد. هنگامی که یک کاربر ویدیوی تبلیغاتی شما را می بیند، باید در زمان کوتاهی تاثیر برندینگ خود را در ذهن مخاطب بگذارید. یک لوگو موشن در صورتی کارایی لازم را خواهد داشت که در عین کامل بودن خلاصه هم باشد در غیر این صورت مخاطب خیلی زود از دیدن آن خسته می‌شود و به ادامه آن توجهی نمی‌کند؛ با کمک لوگو موشن می توانید چند پله از رقبا پیشی بگیرید.

در واقع یک لوگوموشن جذاب می‌ تواند داستان برند شما را روایت کند که داستان سرایی یکی از روش های بازاریابی محتوایی است. البته داستان سرایی به این معنا نیست که لوگو موشن طولانی برای شما ساخته شود، سعی بر آن است که در مدت زمانی کوتاه پیام به درستی مخاطب منتقل شود. لوگو موشن را می‌توان در مدل ها، اندازه‌ ها و با فرمت ‌های مختلف تولید کرد. حال با توجه به این موضوع لازم است با در نظر گرفتن نوع کسب و کار و نحوه استفاده از آن در تبلیغات، مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب کنید.

 

مزیت های لوگو موشن

این که لوگو موشن در برندسازی حرف اول را می زند، بر هیچکس پوشیده نیست. مزیت های لوگو موشن برای هر کسبی و کاری عبارتند از:

  • وجهه رسمی به برند می دهد؛
  • شکل گیری اعتماد؛
  • انحصاری بودن لوگو موشن؛
  • برندسازی نام یک شرکت به وسیله لوگوی متحرک؛
  • از لوگو موشن می توانید در هر پروژه ای استفاده کنید؛
  • انتقال راحت‌ تر مفاهیم و هدف شرکت به مخاطبین؛
  • ماندگاری بالا در ذهن مخاطب؛
  • تاثیرگذاری بیشتر در مقایسه با لوگوهای ثابت؛
  • جلب اعتماد مخاطبان؛
  • لوگو موشن نسبت به سایر تبلیغات، هزینه‌ی کمتر و بازدهی بیشتر دارد.

انتقال پیام با استفاده لوگو موشن تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب می گذارد که باعث می شود برند شما در ذهن ها ماندگار و ماهیت خدمات شما از گنگ بودن خارج شود. با استفاده از لوگو موشن مناسب می توانید برند خود را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهید و خودتان را از سایر رقبا متمایز کنید.

موشن لوگو (اینترو)

برای رونق گرفتن هر کسب و کاری، یکی از مهم‌ترین چیز ها، داشتن لوگو و یا آرم حرفه‌ای است. لوگو موشن نوعی انیمیشن کوتاه است که می توانید در ابتدا، انتها یا میان ویدیو های خود برای تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطب و برند سازی  استفاده کنید؛ یک لوگو موشن جذاب می‌تواند داستان برند شما را روایت کند در واقع لوگو موشن، اضافه کردن افکت یا انیمیشن به لوگو شماست.

 

مفهوم موشن لوگو

لوگو موشن (Logo Motion) که به آن لوگو اینترو و آرم استیشن هم می گویند. لوگو نماد برند شما، اولین چیزی است که مشتری از کسب و کار شما خواهد دید. هر کسب و کاری برای این که بتواند حضور پر رنگی در دنیای تجارت داشته باشد، در قدم اول باید بتواند یک تعریف درستی از خود ارائه بدهد. شما با داشتن لوگو موشن حرفه‌ای، در حقیقت جدیت خود را در کسب و کار و ارائه خدمات با کیفیت نشان خواهید داد. هنگامی که یک کاربر ویدیوی تبلیغاتی شما را می بیند، باید در زمان کوتاهی تاثیر برندینگ خود را در ذهن مخاطب بگذارید. یک لوگو موشن در صورتی کارایی لازم را خواهد داشت که در عین کامل بودن خلاصه هم باشد در غیر این صورت مخاطب خیلی زود از دیدن آن خسته می‌شود و به ادامه آن توجهی نمی‌کند؛ با کمک لوگو موشن می توانید چند پله از رقبا پیشی بگیرید.

در واقع یک لوگوموشن جذاب می‌ تواند داستان برند شما را روایت کند که داستان سرایی یکی از روش های بازاریابی محتوایی است. البته داستان سرایی به این معنا نیست که لوگو موشن طولانی برای شما ساخته شود، سعی بر آن است که در مدت زمانی کوتاه پیام به درستی مخاطب منتقل شود. لوگو موشن را می‌توان در مدل ها، اندازه‌ ها و با فرمت ‌های مختلف تولید کرد. حال با توجه به این موضوع لازم است با در نظر گرفتن نوع کسب و کار و نحوه استفاده از آن در تبلیغات، مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب کنید.

 

مزیت های لوگو موشن

این که لوگو موشن در برندسازی حرف اول را می زند، بر هیچکس پوشیده نیست. مزیت های لوگو موشن برای هر کسبی و کاری عبارتند از:

  • وجهه رسمی به برند می دهد؛
  • شکل گیری اعتماد؛
  • انحصاری بودن لوگو موشن؛
  • برندسازی نام یک شرکت به وسیله لوگوی متحرک؛
  • از لوگو موشن می توانید در هر پروژه ای استفاده کنید؛
  • انتقال راحت‌ تر مفاهیم و هدف شرکت به مخاطبین؛
  • ماندگاری بالا در ذهن مخاطب؛
  • تاثیرگذاری بیشتر در مقایسه با لوگوهای ثابت؛
  • جلب اعتماد مخاطبان؛
  • لوگو موشن نسبت به سایر تبلیغات، هزینه‌ی کمتر و بازدهی بیشتر دارد.

انتقال پیام با استفاده لوگو موشن تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب می گذارد که باعث می شود برند شما در ذهن ها ماندگار و ماهیت خدمات شما از گنگ بودن خارج شود. با استفاده از لوگو موشن مناسب می توانید برند خود را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهید و خودتان را از سایر رقبا متمایز کنید.

 

کاربرد موشن لوگو

لوگو موشن به وسیله ی عناصر گرافیکی، تاثیر آنی بر روی مخاطب می‌گذارد که از آن در برند سازی و تبلیغات استفاده می شود. از این لوگو موشن در انواع ویدیو ها، تیزر های تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک، می‌توان استفاده کرد. از لوگو موشن می توان در موارد زیر استفاده کرد :

  • معرفی و یادآوری برند؛
  • استفاده در تبلیغات کوچک با هدف تاثیرگذاری آنی؛
  • استفاده در وبسایت ‌ها و شبکه ‌های اجتماعی خود؛
  • امکان استفاده در تمامی پلتفرم ها؛
  • به عنوان امضا در انتهای ایمیل؛
  • استفاده از آن در تمامی ویدیو های تبلیغاتی و آموزشی؛
  • به عنوان اسکرین سیور در کامپیوترهای شرکت.

از لوگو موشن می توانید ابتدا و انتهای هر ویدیو و تیزر مرتبط با برند خود استفاده کنید که هم هویت بصری به برند شما می دهد و هم تاثیر چشمگیری در جذب مخاطبان دارد.

 

مزیت سفارش موشن لوگو به پلاسینگ

تجربه ی کاری چندین ساله آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ در حوزه موشن گرافیک (لوگو) به ما این امکان را داده است که دامنه ی وسیعی از سلایق، علایق و پرسونای مخاطبان مختلف را بشناسیم و همین امر باعث شده بهترین و زیبا ترین کار ها را تولید کنیم؛ پس بهترین ها در انتظار شماست.

  • تحویل پروژه در اسرع وقت؛
    ما برای وقت شما ارزش قائل هستیم وتلاش می کنیم که پروژه های لوگو موشن شما را تا حداکثر 1 الی 2 روز کاری به شما تحویل دهیم.
  • کیفیت ویدیو های ما چند برابر قیمت آن در بازار است؛
    ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ در همیشه در تلاش هستیم با کمترین هزینه بهترین کیفیت را به شما ارائه دهیم.
  • طراحی خاص و منحصر به فرد طراحان ما.
    یک طراح خوب باید طوری طراحی کند که خاص و پیش بینی نشده باشد، آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ با بهره گیری از طراحان مجرب چشم نواز ترین کار را برای شما طراحی و تولید می کند.
خواندن کمتر مشاهده
لوگو پلاسینگ

کاربرد موشن لوگو

لوگو موشن به وسیله ی عناصر گرافیکی، تاثیر آنی بر روی مخاطب می‌گذارد که از آن در برند سازی و تبلیغات استفاده می شود. از این لوگو موشن در انواع ویدیو ها، تیزر های تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک، می‌توان استفاده کرد. از لوگو موشن می توان در موارد زیر استفاده کرد :

  • معرفی و یادآوری برند؛
  • استفاده در تبلیغات کوچک با هدف تاثیرگذاری آنی؛
  • استفاده در وبسایت ‌ها و شبکه ‌های اجتماعی خود؛
  • امکان استفاده در تمامی پلتفرم ها؛
  • به عنوان امضا در انتهای ایمیل؛
  • استفاده از آن در تمامی ویدیو های تبلیغاتی و آموزشی؛
  • به عنوان اسکرین سیور در کامپیوترهای شرکت.

از لوگو موشن می توانید ابتدا و انتهای هر ویدیو و تیزر مرتبط با برند خود استفاده کنید که هم هویت بصری به برند شما می دهد و هم تاثیر چشمگیری در جذب مخاطبان دارد.

 

مزیت سفارش موشن لوگو به پلاسینگ

تجربه ی کاری چندین ساله آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ در حوزه موشن گرافیک (لوگو) به ما این امکان را داده است که دامنه ی وسیعی از سلایق، علایق و پرسونای مخاطبان مختلف را بشناسیم و همین امر باعث شده بهترین و زیبا ترین کار ها را تولید کنیم؛ پس بهترین ها در انتظار شماست.

  • تحویل پروژه در اسرع وقت؛
    ما برای وقت شما ارزش قائل هستیم وتلاش می کنیم که پروژه های لوگو موشن شما را تا حداکثر 1 الی 2 روز کاری به شما تحویل دهیم.
  • کیفیت ویدیو های ما چند برابر قیمت آن در بازار است؛
    ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ در همیشه در تلاش هستیم با کمترین هزینه بهترین کیفیت را به شما ارائه دهیم.
  • طراحی خاص و منحصر به فرد طراحان ما.
    یک طراح خوب باید طوری طراحی کند که خاص و پیش بینی نشده باشد، آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ با بهره گیری از طراحان مجرب چشم نواز ترین کار را برای شما طراحی و تولید می کند.

سفارش ساخت موشن لوگو را ثبت کنید

اگر به فکر متحول کردن کسب و کار خود هستید همین الان با توجه به بودجه خود در واتس اپ یا تلگرام به ما پیام دهید و موشن گرافیک خود را سفارش دهید، ما در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت سفارشات شما هستیم.

سوالات متداول

بیشترین سوالاتی که پرسیده شده

در حالت کاملا عادی بین 1 الی 2 روز ولی در هفته های پر سفارش معمولا بین 3 الی 4 روز طول می کشد .

شما باید برای سفارش موشن لوگو، لینکی که توسط پشتیبان پلاسینگ ارسال میشود را دریافت می کنید ، و از بین چندصد پیش نمایش یکی را انتخاب می کنید و به پشتیبان اعلام می کنید

بله شما می توانید یک بار پروژه خود را اصلاح کنید اما هر تغییر که باعث ساخت پروژه جدید شود، مشمول هزینه می شود.

برای سفارش لوگو موشن ، تصویر لوگو با فرمت PNG برای ما ارسال می کنید

  1. تماس با کارشناسان پلاسینگ
  2. دریافت مشاوره و انتخاب سبک مورد نظر
  3. ارسال لوگو باکیفیت در پیام رسان ها
  4. اعلام زمان دریافت پروژه
  5. تولید پروژه و تحویل در زمان اعلامی