کارگزاری بانک آینده

هر کسب و کاری به دنبال رونق بازار کار خود است، پس نباید از اهمیت تولید محتوا هدفمند و حضور مناسب در فضای اینترنت غافل شد. کارگزاری بانک آینده نیز یکی از مشتریان وفادار شرکت دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ برای پیشبرد اهداف سازمانی و توسعه هرچه بیشتر خدمات‌دهی خود به مخاطبین فعالیت خود را در ابتدا با طراحی رابط کاربری جذاب و البته آسان برای وبسایت خود آغاز کرد.

همچنین با توجه به اهمیت ویدیو در فهم اطلاعات پیچیده و سخت بازار بورس و سرمایه گذاری، توسعه کسب وکار و دنیای فرا بورس کارگزاری بانک آینده با سفارش موشن گرافیک تلاش می کند که در ساده ترین حالت اطلاعات را برای عموم جامعه قابل فهم نماید. از جهت دیگر نیز با تصویری سازی و تولید محتوا اینستاگرام به صورت تخصصی همراه با استراتژی مشخص در جهت پیشبرد اهداف تجاری خود و تعامل موفق با کاربران به صورت حرفه‌ای با سایر کارگزاری ها به رقابت می پردازد.

موشن گرافیک

نمونه کارها

تصویرسازی

نمونه کارها

تصویرسازی کارگزاری بانک آینده
تصویرسازی کارگزاری بانک آینده
تصویرسازی کارگزاری بانک آینده

UI سایت

نمونه کار

رابط کاربری سایت کارگزاری بانک آینده

داشتن یک رابط کاربری مناسب تاثیر زیادی بر بهبود تجربه کاربری دارد. طراحی رابط کاربری جذاب و گیرا باعث می‌شود که مشتریان دائمی و وفادار زیادی داشته باشید و این موضوع میزان درآمد شما را نیز به مراتب بالا می‎برد.

کارگزاری بانک آینده با انجام خدمات و محصولات معاملاتی بازار سرمایه و ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ی اقتصادی، مالی و تأمین مالی برای شرکت‌ها روزانه با جمعیت زیادی کاربر در ارتباط است. از این جهت با داشتن یک رابط کاربری اصولی و کاربرپسند از بروز تداخل و اشتباهات مکرر جلوگیری خواهد کرد. طراحی رابط کاربری سایت باتمرکز بر ظاهر سایت و جنبه گرافیکی، نقش بسزایی در جذب کاربر و بهبود سرویس دهی به مخاطبین دارد.

متخصصین طراحی رابط کاربری در پلاسینگ با ایجاد رابط کاربری ساده، قابل فهم و آسان با افزایش رضایت کاربران باعث تسریع حضور کاربران در بخش های متنوع سایت شده اند. احساس رضایت از سرویس دهی باعث کاهش خطاهای کاربری گردید؛ در نهایت بهروری و کارایی سایت محسوس است.

محتوا اینستاگرام

نمونه پست و استوری

اینستاگرام بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی محتوا محور در ایران این امکان را به کسب وکارها می‌دهد تا شانس دیده شدن خود را در میان جامعه چند میلیونی کاربر بیشتر کنند.

کارگزاری بانک آینده نیز به مانند اکثر فعالان حوزه سرمایه در اینستاگرام در تلاش برای تعامل با کاربران است اما با عدم برنامه ریزی درست، تولید محتوای نامناسب و نداشتن استراتژی مشخص نتوانسته است؛ حضور فعال و سازنده ای برای خود رقم بزند. کارشناسان خدمات تولید محتوا اینستاگرام پلاسینگ در ابتدا با چیدمان استراتژی، تحلیل رقبا سپس با ساخت تقویم محتوایی برنامه ریزی درستی برای اکانت اینستاگرام بانک آینده انجام داده اند.

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام، یعنی برنامه‌ریزی مشخص برای تولید محتوا در اینستاگرام که در زمینه تولید منظم محتوا در برای این اپلیکیشن کمک خواهد کرد. داشتن محتوای با کیفیت و مطابق با نیاز مخاطبین مهمترین عامل برای گرفتن بازدید بیشتر و تعامل با صفحه شماست. سعی شد با پکیج اینستاگرام پلاسینگ، مطالب جدید به کاربران آموزش داده شود؛ سوالات احتمالی آن ها پاسخ داده شود، تبلیغ خدمات و مشاور سرمایه گذاری انجام بگیرد و در نهایت مخاطب بالقوه را به مشتری وفادار تبدیل کنیم. استمرار در برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام بستری ساخت که اعتمادسازی میان کاربران با مجموعه شکل گرفت.

 

پست اینستاگرام
پست اینستاگرام
پست اینستاگرام
تولید محتوا اینستاگرام کارگزاری بانک آینده

ما دوست داریم در مورد اهداف تجاری شما صحبت کنیم با ما در ارتباط باشید