همه چیز درباره تیزر رئال که باید بدانید
تیزر تبلیغاتی در واقع نوعی بازاریابی ویدیویی برای معرفی کسب و کار می باشد. در واقع یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین شیوه های بازاریابی اینترنتی است. تیزر تبلیغاتی به گونه ای ساخته می شوند که کنجکاوی مخاطب را نسبت به چیزی که برای تبلیغ انتخاب شده برمی انگیزد. این روز ها هرکدام از ما ویدیو های تبلیغاتی زیادی در شبکه های مجازی می بینیم که طی چند روز، آن ویدیو خلاقانه در اینترنت پخش و منتشر می شود که میلیون ها بازدید می گیرد و درصد بالایی از ترافیک اینترنت، صرف تماشای آن می شود. تیزرهای تبلیغاتی و تلویزیونی رئال به نوعی یک فیلم کوتاه هستند که داستانی را روایت می کند که محیط آن کاملا توسط تیم فیلمبرداری ثبت می شود؛ این سبک ویدیو به معرفی برند، خدمات و… می پردازد که مخاطب آن عامه جامعه است.

دلایل استفاده از تیزر رئال
امروزه هر کسب و کاری برای باقی ماندن در بازار به رقابت با رقبا می پردازد، بنابراین هر برند یا کسب و کار برای معرفی خود لازم است تبلیغات گسترده ای انجام دهد تا بتواند در تجارت خود موفق شود. تیزر تبلیغاتی کوتاه معمولا ویدئوهایی کوتاه و خلاصه هستند که اطلاعات زیادی به بینندگان نمی دهند اما سعی می کنند تا ذهن بیننده را با ارائه خلاصه وار داستان تا زمان معرفی کامل خود یا محصولات آماده کنند. دلایل استفاده از تیزر رئال عبارتند از:
- ویدیو های تبلیغاتی به دلیل عدم نمایش همه جانبه موضوع، سبب برانگیخته شدن حس کنجکاوی و در نتیجه جذب مخاطب می شود؛
- یک تیزر تبلیغاتی موفق متناسب با نیاز، علایق و پرسونای مخاطب ساخته می شود؛
- باعث جلب اعتماد و جای گرفتن در ذهن مخاطبان می شود؛
- تیزرتبلیغاتی باعث بهبود سئو سایت می شود؛
- تیزر تبلیغاتی به دلیل جذابیت زیاد کاربران را ترغیب می کنند تا ویدیو ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
از تیزر تبلیغاتی رئال می توانید برای معرفی هر کسب و کار و حرفه ای استفاده کنید، این ویدیو های تبلیغاتی به شما کمک می کنند تا بهتر دیده شوید و در ذهن ها بمانید، با کمک تیزر رئال چند پله از رقبا پیشی بگیرید.

محل های نمایش تیزر تبلیغاتی
تیزر تبلیغاتی یکی از روش های جذب مشتری است که با نهادینه کردن نام برند در ذهن مخاطب منجر به فروش و رونق کسب و کار می شود؛ این گونه ویدیو ها با استفاده از تصویر، صدا، رنگ و گرافیک در رساندن پیام شما به مخاطبانتان تاثیر به سزایی دارد. تیزر تبلیغاتی به منظورهای مختلفی ساخته میشوند تا پیام های مختلفی را به مخاطبین خود منتقل کنند. تیزر تبلیغاتی موزیکال، تیزر صنعتی و تیزر معرفی محصول همه در اصل محتوای خود به دنبال انتقال اطلاعات هستند.
بعضی از متداول ترین محل های نمایش تیزر تبلیغاتی عبارتند از:
- نمایشگاه ها؛
- کنفرانس ها و همایش ها؛
- شبکه های اجتماعی؛
- پخش در رسانه های تصویری یا در مانیتورهای تبلیغاتی سطح.
با توجه به مطالب گفته شده تیزر تبلیغاتی محدودیتی در نمایش ندارند، تنها نکته مهم در تولید و تهیه تیزر تبلیغاتی، تولید آن بر پرسونای مخاطب است.
مرحل تهیه و تولید تیزر رئال
مراحل ساخت یک تیزر تبلیغاتی موفق و جذاب عبارتند از:
مرحله پیش تولید
در مرحله ی پیش تولید تمامی کار های مقدماتی ساخت تیزر انجام می شود؛ از جمله:
- نگارش سناریو؛
- انتخاب لوکیشن ها؛
- انتخاب تجهیزات فیلمبرداری مناسب؛
- برنامه ریزی کل کار توسط مدیر برنامه؛
- مشخص کردن روز فیلم برداری و… .
در مرحله پیش تولید باید همه موارد را مد نظر قرار دهیم و انتخاب های اشتباه می تواند ضرر های جبران ناپذیری به پروژه وارد کنند.
مرحله تولید
در این مرحله بعد از مشخص شدن سناریو، لوکیشن ها، تجهیزات و… به مرحله ی تولید می رویم. ضبط پلان ها طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط تیم تولید که فیلم برداری بین یک تا چند روز بسته به پروژه و حرفه ای بودن تیم تولید به طول می انجامد.
مرحله پس از تولید
در این مرحله راش های فیلمبرداری شده را به تدوینگر داده می شود؛ تدوینگر با توجه به نوشته های منشی صحنه و سناریو بهترین پلان های ضبط شده را کنار هم قرار می دهد تا پروژه آماده شده تحویل واحد اصلاح رنگ، نور شود تا متخصصان این بخش رنگ و نور تیزر را اصلاح کنند و در مرحله ی آخر تیزر به بخش صداگذاری داده می شود صداگذاری ها، افکت های صوتی و موسیقی مناسب بر روی پروژه اضافه شود.
دیدگاهتان را بنویسید