استفاده از موشن گرافیک در اینستاگرام
درست است که یک عکس ارزش هزار کلمه دارد” اما اگر تصویر شما یکی از هزار تصویر دیگر باشد چه باید کرد آیا از قدرت استفاده از موشن گرافیک در اینستاگرام باخبر هستید ؟ ممکن است بگویید کلمه هم به اندازه تصویرسازی دنبال کننده دارد. مثل رمانهای جذاب و عاشقانه. مثل جوکها و شوخیها. باید بگویم بله حق با شما است ولی ما داریم در مورد استفاده بهینه و حداکثری از ابزارها و محیط بازنشر آن صحبت میکنیم. در این مورد توصیه می کنیم مقاله های «در چه مواردی از موشن گرافیک استفاده کنیم» و «موشن گرافیک استراتژی بازاریابی شما را بهبود می بخشد» را مطالعه کنید.
استفاده از شبکه های اجتماعی
استفاده از شبکههای اجتماعی به خصوص تلگرام برای پیامهای متنی و اینستاگرام برای پیامهای تصویری نه تنها در جهان، بلکه در ایران بسیار محبوب بوده و دنبال کنندههای زیادی دارد. محیط باز نشر پیام شما در بهینهترین حالت ممکن، شبکههای اجتماعی است. آنها به خودی خود قدرتمندند و پیام شما را به سوی مخاطبان شما ارسال میکنند. ولی ما به این فکر میکنیم که چه طور میتوانیم از این محیط قدرتمند برای بازنشر پیام بازهم استفاده بهینهتری داشته باشیم. مطالعه رفتار مخاطبان نشان میدهد که امروزه مردم با سرعت پیامها را میببینند و یا میخوانند و یا شاید از خیلی از این پیام و پستها و مقالات آموزشی به سادگی عبور میکنند و ناخوانده باقی میگذارند. پس این نکته را باید در نظر بگیریم و چارهای برای آن بیاندیشیم.
سوال این است: چه طور در این اقیانوسی از پیام و پست و نوشته و تصویر، گم نشویم و مجالی برای حرف زدن داشته باشیم.؟
جواب این است:یا کوتاه صحبت کنید یا اگر نسبتا طولانی است، داستانی برای سرگرم کردم مخاطب داشته باشید.
تصاویر کوتاه و سریع و گیرا هستند. از این نظر عالیند. پستهای فیسبوک با تصاویر، 2.3 برابر بیشتر از مواردی که تصویر ندارند، دیده میشوند. و این فقط فیس بوک نیست. توییتهایی که با تصاویر دریافت میشوند، 150٪ بازتوییت بیشتری از توییتهای بدون تصویر دریافت میکنند. استفاده از تکست در تصاویر یک ایده خیلی جالبی بود که امروزه بسیاری از کانالها و صفحات از آن برای افزایش فالور و مخاطبان خود استفاده میکنند. یا استفاده از تصویر به همراه یک کپشن کوتاه و جذاب بسیار اثربخش و عالی است.
فروش بیشتر با موشن گرافیک
حال اگر بخواهید کمی بیشتر در مورد داستان خود حرف بزنید، چه طور؟ آیا مخاطبین شما بازهم شما را تا انتها همراهی خواهند کرد؟ من که مطمئن نیستم. پس در این شرایط باید چه کار کنیم؟
جواب شما استفاده از گرافیک و حرکت است. داستان خود را به حرکت در بیاورید. حتی اگر حرکت های آن نسبتا ساده باشد. پویایی به کاربر حس سر زندگی و نشاط میدهد. برای داستانی که میخواهید تعریف کنید، گرافیک بسازید. و آنرا در اینستاگرام خود پست یا استوری کنید و آثار آنرا به وضوح مشاهده کنید خلاصه آن می شود استفاده از موشن گرافیک در اینستاگرام .
هنر خود را به کار بگیرید. از ابزارهای مختلف حتی پاورپوینت یا سایر ابزارهای طراحی تصویر و فیلم، ویرایش تصویر و فیلم استفاده کنید. از فیلترها و جعبه متنهایی با فونتهای جذاب استفاده کنید. این موارد برای شما که دارای یک صفحه شخصی هستید، کافی است.
اما آیا این ابزارها برای کسانی که فالورهای چند هزار نفری دارند یا صفحاتی تجاری هستند، کافی است؟
جواب این است: مسلما خیر. چون شما اکنون وارد یک فضای رقابتی شدهاید و باید برای سرپا نگه داشتن خود در بین رقیبان بزرگ و حرفهای قدمهای بزرگتری بردارید. وگرنه به زودی با سرریز فالورهای خود مواجه خواهید شد. یکی از ابزارهایی که برای شما در این سطح پیشنهاد میشود، موشن گرافی است. موشن گرافیک برای ساخت گرافیکهای کوتاه و جذاب جهت بازنشر داستان خود در پست و استوری.
ساخت موشن گرافیک میتواند از چند ثانیه یا چند دقیقه متغیر باشد و بسته به اینکه آنرا میخواهید در استوری یا پست استفاده کنید، متفاوت باشد. متاسفانه ساختن موشن گرافیک به سادگی ویرایش تصاویر و فیلم با استفاده از اپلیکشینهای رایگان اندروید و آی او اس نیست. و نیاز به تجربه و تخصص دارد.
ما یک تیم حرفهای و با تجربه را در کنار خود داریم تا در به حرمت درآوردن داستان شما، شما را همراهی کنیم. پس چرا با تماس نمیگیرید تا در مورد داستان شما بیشتر صحبت کنیم.؟ یکبار امتحان کنید و متوجه خواهید شد قدرت استفاده از موشن گرافیک در اینستاگرام چه تاثیر بی نظیری دارد و باعث می شود رقبای شما احساس کمبود کنند و یک جنگ روانی با رقبای خود راه بی اندازید پس همین الان به وب سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ وارد شوید یا با شماره 71053977-021 تماس گرفته و موشن گرافیک خود را همین الان سفارش دهید .
دیدگاهتان را بنویسید