استفاده از موشن گرافیک در اینستاگرام
درست است که یک عکس ارزش هزار کلمه دارد” اما اگر تصویر شما یکی از هزار تصویر دیگر باشد چه باید کرد. آیا از قدرت استفاده از موشن گرافیک در اینستاگرام باخبر هستید ؟ ممکن است بگویید کلمه هم به اندازه تصویرسازی دنبال کننده دارد. مثل رمانهای جذاب و عاشقانه. مثل جوکها و شوخیها. باید بگویم بله حق با شما است ولی ما می خواهیم در مورد استفاده بهینه و حداکثری از ابزارها و محیط بازنشر آن صحبت کنیم. در این مورد توصیه می کنیم مقاله های «در چه مواردی از موشن گرافیک استفاده کنیم» و «موشن گرافیک استراتژی بازاریابی شما را بهبود می بخشد» را مطالعه کنید.
استفاده از شبکه های اجتماعی
استفاده از شبکههای اجتماعی به خصوص تلگرام برای پیامهای متنی و اینستاگرام برای پیامهای تصویری همچنان که در جهان محبوب است، در ایران نیز دنبال کنندههای زیادی دارد. محیط باز نشر پیام شما در بهینهترین حالت ممکن، شبکههای اجتماعی است. آنها به خودی خود قدرتمندند و پیام شما را به سوی مخاطبان شما ارسال میکنند. ولی ما به این فکر میکنیم که چه طور میتوانیم از این محیط قدرتمند برای بازنشر پیام استفاده بهینهتری داشته باشیم. رفتار مخاطبان نشان میدهد که امروزه عده ای از مردم به سرعت پیامها را میببینند، میخوانند و عده ای دیگر هم به راحتی از این پیام ها، پستها و مقالات آموزشی به سادگی عبور میکنند.
سوال این است: چه طور در این اقیانوسی از پیام، پست، نوشته و تصویر گم نشویم و مجالی برای حرف زدن داشته باشیم؟
جواب این است: تولید محتوای اینستاگرام باید اصولی برنامه ریزی شود. یا کوتاه صحبت کنید یا اگر نسبتا طولانی است، داستانی برای سرگرم کردم مخاطب داشته باشید.
تصاویر، گیرا هستند و از این جهت می توان گفت گزینه ی بسیار خوبی برای تبلیغات هستند. پستهای تصویری فیسبوک، 2الی 3 برابر بیشتر از محتوایی که تصویر ندارند، دیده میشوند. کاربران توییتهایی که دارای تصاویر هستند را، درصد بیشتری از توییتهای بدون تصویر ارسال می کنند. استفاده از تکست در تصاویر یک ایده خیلی جالب است که امروزه بسیاری از کانال ها و صفحات از آن برای افزایش فالوور و مخاطبان خود استفاده میکنند.
موشن گرافیک و اینستاگرام
حضور موشن گرافیک در اینستاگرام بسیار گسترده و تاثیرگذار است. با استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی علاوه بر ساخت پست و استوری جذاب، میتوانید تعامل بسیار تاثیرگذاری را با کاربر برقرار نمایید.
این روزها حضور طراحی موشن گرافیک در صفحات مجازی بسیار زیاد شده است و افراد بسیار زیادی از این قابلیت بهره می برند. البته این روش، به ایجاد اعتماد در مشتریان نیز کمک شایانی میکند.
یکی از دلایل افزایش روز افزون استفاده از موشن گرافیک برای اینستاگرام، تعامل و انتشار راحت آن در بین مخاطبان است که باعث رشد کسبوکار و حتی صفحه کاری شما میگردد. به عبارتی یک ویدئوی ساده به راحتی روند کسب و کارتان را تحت تاثیر قرار میدهد.
تعرفه مناسب ساخت موشن گرافیک
ساخت موشن گرافیک، در لیست تبلیغات تاثیرگذار و موثر قرار میگیرد. تفاوتی ندارد که در چه حوزه ای فعالیت می کنید قیمت، یکی از مهم ترین فاکتور ها در تبلیغات به شمار می رود. موشن گرافیک یکی از تبلیغات ویدئویی بسیار مقرون به صرفه نسبت به هرگونه تبلیغات می باشد که بهترین بازدهی را برای شما به همراه دارد. تعرفه موشن گرافیک به قدری مناسب است که هر کسبوکاری علاقمند شود برای معرفی و نمایش خدمات، محصولات خود از این سبک از تبلیغات بهره ببرد.
موشن گرافیک | اینستاگرام
مسلما موشن گرافیک مناسب برای اینستاگرام، باید از شرایط خاصی تاثیر بپذیرد، تا بتواند تاثیر قابل توجهی روی مخاطبان داشته باشد. در ادامه برخی از شرایط ساخت موشن گرافیک مناسب را برای گرفتن نتیجه ی دلخواه به شما معرفی خواهیم کرد.
- داشتن زبان تصویری هدفمند؛
- طرح و انیمیشن های یک جهت؛
- لحن و بیان مناسب؛
- روایت تنها یک داستان موشن ؛
- زمان مشخص؛
- صدا و موسیقی متناسب با موشن گرافیک؛
- استفاده از جلوه های صوتی؛
- طراحی تمامی کل صحنه برای متن؛
- انیمت جذاب.
رعایت تمام این موارد موشن گرافیک شما را بسیار خارق العاده و هدفمند خواهد کرد.
فروش بیشتر با موشن گرافیک
حال اگر بخواهید کمی بیشتر در مورد داستان خود حرف بزنید، چه طور این کار را انجام می دهید؟ آیا مخاطبین شما بازهم شما را تا انتها همراهی خواهند کرد؟ من که مطمئن نیستم. پس در این شرایط باید چه کار کنیم؟
جواب شما استفاده از گرافیک و حرکت است. داستان خود را به حرکت در بیاورید. حتی اگر حرکت های آن نسبتا ساده باشد. پویایی به کاربر حس سر زندگی و نشاط میدهد. برای داستانی که میخواهید تعریف کنید، گرافیک بسازید. آن را در اینستاگرام خود پست یا استوری کنید و آثار آن را به وضوح مشاهده کنید خلاصه آن می شود استفاده از موشن گرافیک در اینستاگرام .
هنر خود را به کار بگیرید. از ابزارهای مختلف حتی پاورپوینت یا سایر ابزارهای طراحی تصویر و فیلم، ویرایش تصویر و فیلم استفاده کنید. از فیلترها و جعبه متنهایی با فونتهای جذاب استفاده کنید. این موارد برای شما که دارای یک صفحه شخصی هستید، کافی است.
اما آیا این ابزارها برای کسانی که فالورهای چند هزار نفری دارند یا صفحاتی تجاری هستند، کافی است؟
جواب این است: مسلما خیر. چون شما اکنون وارد یک فضای رقابتی شدهاید و باید برای سرپا نگه داشتن خود در بین رقیبان بزرگ و حرفهای قدمهای بزرگتری بردارید. وگرنه به زودی با سرریز فالورهای خود مواجه خواهید شد. یکی از ابزارهایی که برای شما در این سطح پیشنهاد میشود، موشن گرافی است. موشن گرافیک برای ساخت گرافیکهای کوتاه و جذاب جهت بازنشر داستان خود در پست و استوری.
ساخت موشن گرافیک میتواند از چند ثانیه یا چند دقیقه متغیر باشد و بسته به اینکه آنرا میخواهید در استوری یا پست استفاده کنید، متفاوت باشد. متاسفانه ساختن موشن گرافیک به سادگی ویرایش تصاویر و فیلم با استفاده از اپلیکشینهای رایگان اندروید و آی او اس نیست. و نیاز به تجربه و تخصص دارد.
ما یک تیم حرفهای و با تجربه را در کنار خود داریم تا در به حرکت درآوردن داستان شما، شما را همراهی کنیم. پس چرا با تماس نمیگیرید تا در مورد داستان شما بیشتر صحبت کنیم؟ یکبار امتحان کنید و متوجه خواهید شد قدرت استفاده از موشن گرافیک در اینستاگرام چه تاثیر بی نظیری دارد و باعث می شود رقبای شما احساس کمبود کنند و یک جنگ روانی با رقبای خود راه بی اندازید پس همین الان به وب سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ وارد شوید یا با شماره 71053977-021 تماس گرفته و موشن گرافیک خود را همین الان سفارش دهید .
دیدگاهتان را بنویسید