تولید محتوا متنی

شما می توانید از طریق فرم زیر تعرفه تولید محتوا را محاسبه کنید و همینطور می توانید از فرم زیر اقدام به سفارش تولید محتوا کنید و در انتهای ثبت سفارش اقدام به پرداخت کنید و منتظر بمانید تا مقالات سفارش داده شده برای شما در زمان مقرر به ایمیل شما ارسال شود و پیامک تایید را دریافت خواهید کرد

لوگو آژانس پلاسینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ

تولید محتوا مهمترین قدم برای جذب مشتری در بازاریابی به حساب می آید  وقتی شما محتوا تولید می کنید ، در واقع اطلاعات مفید رایگان را در اختیار مخاطبان خودتان که مخاطبان هدف شما هستند قرار می دهید که 2 نوع کاربرد مهم دارد: اول این که باعث جلب توجه مشتریان جدید می شود و دوم این که با ایجاد یک تعامل با کیفیت و موثر، باعث افزایش وفاداری و حفظ مشتریان شما خواهد شد ، فرایند سفارش تولید محتوا مثل یک «خط تولید حرفه ای» عمل می کند محتوا  مانند یک محصول در خط تولید پلاسینگ مراحلی را طی خواهد کرد تا مطمئن شویم که مطابق استاندارد های کیفی تعریف شده است در پلاسینگ ، از انتهای خط تولید خارج می شود و به سرعت و در زمان مشخص با تعرفه تولید محتوا مشخص به دست شما می رسد

چرا تولید محتوا

ضرورات تولید محتوا

بسیاری از افراد، داشتن استراتژی محتوا را امری تزئینی و بی هدف فرض می کنند و بدون تدوین یک استراتژی مکتوب، شروع به تولید محتوا می کنند بدون شناسایی نیازهای مخاطبان ، بدون ارزیابی وضعیت رقبا ، بدون برنامه زمان بندی شده که امر بسیار مهمی است و بدون ساز و کار نظارتی ، محتواهای متعدد بی کیفیت تولید  می کنند و طبیعتاً بازدهی چندانی به دست نمی آورند. رهبران بازار، کسب و کارهایی هستند که محتوا را جدی می گیرند و بر اساس استراتژی محتوا قدم بر می دارند و به شعار محتوا پادشاه است اعتقاد دارند ، پس برای کسب و کار خودتان میتوانید یک برنامه ریزی درست داشته باشید و بتوانید به هدف خود یعنی تولید محتوا با کیفیت برسید برای محاسبه تعرفه تولید محتوا متنی و اگر قصد سفارش تولید محتوا متنی دارید از فرم بالا اقدام کنید

winner(1)

انتظارات کیفی مخاطب را تأمین کند و از محتوای رقبا  با کیفیت تر و مستند به منابع معتبر باشد

سفارش تولید محتوا متنی

نتیجه آن تعیین شده و قابل اندازه گیری باشد و متناسب با هدف جستجوی کاربران تولید شود

سفارش تولید محتوا متنی

در زمان مناسبی منتشر شود برای تمام کاربران در دسترس باشد و در رسانه مناسبی منتشر شود

مراحل تولید محتوا در پلاسینگ

مدیر کیفی در واقع «نماینده و حافظ منافع مشتری» در پلاسینگ است . بعد از درخواست تولید محتوا توسط شما برای هر سفارش، یک مدیر کیفی تعیین می شود که مسئولیت دارد از ابتدا تا انتهای فرایند، همراه مشتری باشد و نیازها و خواسته های مشتری را تأمین کند. وقتی شما به عنوان مشتری یک درخواست یا سفارش تولید محتوا ثبت می کنید، مدیر کیفی پس از بررسی اولیه سفارش و تحقیق مختصری درباره توضیحاتی که شما در سفارش ثبت کرده اید، به صورت تلفنی با شما تماس می گیرد و سوالاتی از شما می پرسد تا متوجه شود که شما دقیقاً چه محتوایی نیاز دارید، مخاطبان شما چه افرادی هستند، محتوای شما در چه رسانه ای منتشر خواهد شد، لحن محتوا چگونه باید باشد، از چه منابعی برای تولید محتوا می توان استفاده کرد و هر نکته دیگری که مد نظر شما باشد را به دقت یادداشت می کند.

پس از هماهنگی با سغارش دهنده محتوا ، مدیر کیفی از منابع مختلف درباره سفارش شما تحقیق و مطالعه می کند و یک «راهنمای تولید محتوا» برای نویسندگان تدوین می کند. نویسنده یا کارشناس تولید محتوا، وظیفه دارد محتوای شما را مطابق «راهنمای تولید» تهیه کند و تمامی نکاتی که مدیر کیفی از او خواسته است را در نظر بگیرد. نویسنده محتوا را تحویل شما نمی دهد! او موظف است محتوا را تحویل مدیر کیفی دهد و مدیر کیفی محتوا را با راهنمای تولید تطبیق می دهد و چک می کند که آیا همه خواسته های شما در محتوا رعایت شده است یا خیر ؟ اگر مشکلی در مرحله تولید وجود داشته باشد، محتوا به نویسنده بازگردانده می شود تا اشکالات را برطرف کند، در غیر این صورت محتوا برای بهینه سازی و رفع اشکالات انشایی، املایی و نگارشی، به ویراستار ارجاع می شود. ویراستار هم محتوا را به شما تحویل نمی دهد! او هم موظف است نتیجه کار خود را به مدیر کیفی تحویل دهد. مدیر کیفی وضعیت نهایی محتوا پس از ویراستاری را بررسی می کند و در صورت تأیید همه نکات، آن را به مشتری تحویل می دهد.

شما به عنوان مشتری پس از دریافت محتوا به مدت 72 ساعت (یعنی 3 روز) فرصت دارید تا کیفیت محتوا را بررسی کرده و هر گونه اشکال و ایراد در محتوا را به مدیر کیفی اعلام کنید. فرایند تولید به گونه ای طراحی شده که معمولاً در مرحله پشتیبانی (یعنی همین 3 روز) مشکلی پیش نمی آید و اکثر مشتریان از کیفیت محتواها رضایت دارند. اما اگر مشکلی وجود داشته باشد، مدیر کیفی وظیفه دارد در اسرع وقت مشکلات را برطرف نماید یا در صورت عدم امکان حل مسئله، کل مبلغ دریافت شده را به شما بازگرداند.

توضیحات فرایند سفارش
مدیر کیفی در واقع «نماینده و حافظ منافع مشتری» در پلاسینگ است . بعد از درخواست تولید محتوا توسط شما برای هر سفارش، یک مدیر کیفی تعیین می شود که مسئولیت دارد از ابتدا تا انتهای فرایند، همراه مشتری باشد و نیازها و خواسته های مشتری را تأمین کند. وقتی شما به عنوان مشتری یک درخواست یا سفارش تولید محتوا ثبت می کنید، مدیر کیفی پس از بررسی اولیه سفارش و تحقیق مختصری درباره توضیحاتی که شما در سفارش ثبت کرده اید، به صورت تلفنی با شما تماس می گیرد و سوالاتی از شما می پرسد تا متوجه شود که شما دقیقاً چه محتوایی نیاز دارید، مخاطبان شما چه افرادی هستند، محتوای شما در چه رسانه ای منتشر خواهد شد، لحن محتوا چگونه باید باشد، از چه منابعی برای تولید محتوا می توان استفاده کرد و هر نکته دیگری که مد نظر شما باشد را به دقت یادداشت می کند. پس از هماهنگی با سغارش دهنده محتوا ، مدیر کیفی از منابع مختلف درباره سفارش شما تحقیق و مطالعه می کند و یک «راهنمای تولید محتوا» برای نویسندگان تدوین می کند. نویسنده یا کارشناس تولید محتوا، وظیفه دارد محتوای شما را مطابق «راهنمای تولید» تهیه کند و تمامی نکاتی که مدیر کیفی از او خواسته است را در نظر بگیرد. نویسنده محتوا را تحویل شما نمی دهد! او موظف است محتوا را تحویل مدیر کیفی دهد و مدیر کیفی محتوا را با راهنمای تولید تطبیق می دهد و چک می کند که آیا همه خواسته های شما در محتوا رعایت شده است یا خیر ؟ اگر مشکلی در مرحله تولید وجود داشته باشد، محتوا به نویسنده بازگردانده می شود تا اشکالات را برطرف کند، در غیر این صورت محتوا برای بهینه سازی و رفع اشکالات انشایی، املایی و نگارشی، به ویراستار ارجاع می شود. ویراستار هم محتوا را به شما تحویل نمی دهد! او هم موظف است نتیجه کار خود را به مدیر کیفی تحویل دهد. مدیر کیفی وضعیت نهایی محتوا پس از ویراستاری را بررسی می کند و در صورت تأیید همه نکات، آن را به مشتری تحویل می دهد. شما به عنوان مشتری پس از دریافت محتوا به مدت 72 ساعت (یعنی 3 روز) فرصت دارید تا کیفیت محتوا را بررسی کرده و هر گونه اشکال و ایراد در محتوا را به مدیر کیفی اعلام کنید. فرایند تولید به گونه ای طراحی شده که معمولاً در مرحله پشتیبانی (یعنی همین 3 روز) مشکلی پیش نمی آید و اکثر مشتریان از کیفیت محتواها رضایت دارند. اما اگر مشکلی وجود داشته باشد، مدیر کیفی وظیفه دارد در اسرع وقت مشکلات را برطرف نماید یا در صورت عدم امکان حل مسئله، کل مبلغ دریافت شده را به شما بازگرداند.

سفارش تولید محتوا متنی خود را ثبت کنید

اگر به فکر تحول در کسب و کار خودتان هستید و قصد دارید برای سایت خودتان ورودی ذاشته باشید همین الان با توجه به بودجه خودتان و نیاز تان به ما در واتساپ یا تلگرام پیام بدهید و سفارش تولید محتوا متنی خودتان را بدهید ، با پلاسینگ کسب و کار خودتان را گسترش دهید

سوالات متداول

سوالات پر تکرارتولید محتوا متنی

زمان تحویل خدمات چند روزه است ؟

با توجه به انتخاب نوع محتوا و تعداد محتوا در فرم سفارش به شما زمان تحویل محتوا متنی اعلام خواهد شد

برای سفارش، اطلاعاتی را باید ارسال کنیم؟

در فرم سفارش تولید محتوا از شما مقدار و نوع مقاله پرسیده میشود و در مرحله بعد کلمات و توضیحاتی که نیاز هست را قرار دهید و در مرحله آخر آدرس سایت و شماره تماس معتبر و ایمیل خود را قرار دهید

ویرایش بعد از تحویل محتواامکان دارد ؟

در صورتی که اشتباه تایپی توسط تیم پلاسینگ صورت پذیرفته باشد، ویرایش به صورت رایگان انجام می شود. دیگر ویرایش ها، مشمول هزینه میشود

هزینه سفارش چه زمان پرداخت میشود ؟

بعد مقدار محتوای نیازی خود در فرم بالا وارد کردید هزینه به صورت آنلاین به شما اعلام خواهد شد که مستقیما پرداخت می کنید

آخرین مقالات

افزایش دانش شما

تری دی مکس یا سینما فوردی
مقالات

تری دی مکس یا سینما فوردی

یکی از نرم افزار های قوی در مدل سازی و ساخت انیمیشن های سه بعدی...
اپلیکیشن موبایل ساخت موشن گرافیک
مقالات

اپلیکیشن موبایل ساخت موشن گرافیک

همه میدانیم که دنیای محتوای تصویری روز به روز در حال پیشرفت است. با توجه...
انواع لوگو موشن
لوگو موشن

انواع لوگو موشن

فضای کسب وکارها برای معرفی خود و برند سازی تخصصی در کنار نام شرکت و...