اینفوگرافیک یا اینفوگرافی چیست؟
اینفوگرافیک (infographic) به عنوان یک استراتژی برجسته در ارائه اطلاعات به شکل بصری، از اهمیت ویژهای برخوردار است. با توجه به توانایی برجسته ذهن انسان در درک و ذخیرهسازی دادههای تصویری با سرعت و کارایی بیشتر نسبت به اطلاعات متنی، استفاده از اینفوگرافی تأثیر قابل توجهی بر جلب توجه و ارتقای فهم مخاطبان داشته باشد. حضور اینفو گرافی در زمینههای گوناگونی نظیر توسعه آموزشی، فرهنگسازی، تبلیغات، و بازاریابی، یک ابزار کلیدی در انتقال پیامهای پیچیده و محتوای اطلاعاتی است.
اینفوگرافیک (Infographic) چیست؟
اینفوگرافی از شاخههای طراحی گرافیک است که از ترکیب گرافیک (Graphics) و اطلاعات (Information) در جهت بصری سازی اطلاعات برای مخاطب ایجاد می شود که فهم مطلب را برای کاربر لذت بخش و آسان می کند. اینفوگرافی را میتوان به عنوان مجموعهای از تصاویر، نمودارها و متون تعریف کرد که هدفش ارائه یک دیدگاه جامع و مفهومی از یک موضوع به شیوهای ساده و روان است. این سبک از طراحی گرافیک به عنوان یک ابزار بصری قدرتمند عمل میکند که در آن، اهمیت استفاده از عناصر بصری نه فقط به جذابیت آنها، بلکه به تواناییشان در افزایش درک مخاطب از محتوا معطوف میشود.
طراحی اینفوگرافیک، رویکردی است که اطلاعات پیچیده و دشوار را به شکلی ساده و فهمیدنی برای مخاطب تبدیل میکند، که در آن طراحان گرافیک با به کارگیری المانهای گرافیکی، محتوا را سازماندهی و از طریق تصاویر و نمودارها به نمایش میگذارند.
تعرفه اینفوگرافیک | هزینه طراحی نمونه اینفوگرافی
طراحی اینفوگرافی ادغامی از تصویرسازی، رسم نمودار و ایجاد جداول در قالب گرافیکی است که برای ارائه گزارشهای سازمانها و شرکتها، همچنین به تصویر کشیدن فعالیتهای گوناگون کسبوکارها، بسیار مؤثر میباشد. سفارش اینفوگرافیک با اهداف تبلیغاتی، برندسازی و آموزشی صورت میگیرد که به شکلی کارآمد و جذاب، پیچیدهترین اطلاعات را به وسیله تصویر برای کاربران قابل درک میسازد. هزینه طراحی اینفوگرافیک با یک بار سرمایهگذاری برای قیمت طراحی اینفوگرافیک، امکان انتشار آن در تمامی شبکههای اجتماعی و وبسایتها فراهم میشود.
اینفوگرافی از شاخههای طراحی گرافیک است که از ترکیب گرافیک (Graphics) و اطلاعات (Information) در جهت بصری سازی اطلاعات برای مخاطب ایجاد می شود که فهم مطلب را برای کاربر لذت بخش و آسان می کند. اینفوگرافی را میتوان به عنوان مجموعهای از تصاویر، نمودارها و متون تعریف کرد که هدفش ارائه یک دیدگاه جامع و مفهومی از یک موضوع به شیوهای ساده و روان است. این سبک از طراحی گرافیک به عنوان یک ابزار بصری قدرتمند عمل میکند که در آن، اهمیت استفاده از عناصر بصری نه فقط به جذابیت آنها، بلکه به تواناییشان در افزایش درک مخاطب از محتوا معطوف میشود.
طراحی اینفوگرافیک، رویکردی است که اطلاعات پیچیده و دشوار را به شکلی ساده و فهمیدنی برای مخاطب تبدیل میکند، که در آن طراحان گرافیک با به کارگیری المانهای گرافیکی، محتوا را سازماندهی و از طریق تصاویر و نمودارها به نمایش میگذارند.
تعرفه اینفوگرافیک | هزینه طراحی اینفوگرافی
طراحی اینفوگرافی ادغامی از تصویرسازی، رسم نمودار و ایجاد جداول در قالب گرافیکی است که برای ارائه گزارشهای سازمانها و شرکتها، همچنین به تصویر کشیدن فعالیتهای گوناگون کسبوکارها، بسیار مؤثر میباشد. سفارش اینفوگرافیک با اهداف تبلیغاتی، برندسازی و آموزشی صورت میگیرد که به شکلی کارآمد و جذاب، پیچیدهترین اطلاعات را به وسیله تصویر برای کاربران قابل درک میسازد. با یک بار سرمایهگذاری برای چند نمونه اینفوگرافیک، امکان انتشار آن در تمامی شبکههای اجتماعی و وبسایتها فراهم میشود.
تعرفه اینفوگرافیک
اینفوگرافیک ترکیبی از تصویرسازی، رسم نمودار و جدول به سبک گرافیکی می باشد که بسیار مناسب برای ارائه گزارش ارگان ها و شرکت ها و نمایش فعالیت تمامی کسب وکارها خواهد بود. سفارش اینفوگرافیک با هدف تبلیغاتی، برندسازی و آموزشی خواهد بود که به صورت موثر و جذاب در کوتاه ترین زمان سخت ترین اطلاعات را به کاربران به کمک تصویر قابل فهم خواهد کرد. با یکبار هزینه و ساخت اینفوگرافیک می توانید آن را در تمامی شبکه های اجتماعی و وب سایت منتشر کنید.
خدمات رایگان
برای تمام پروژه های اینفوگرافیک
ارائه مشاوره و ایده
طراحی اختصاصی
تحویل در 3 روز کاری
تعرفه اینفوگرافیک
تعرفه خدمات سال 1403
اینفوگرافیک اقتصادی
نمونه اینفوگرافی اقتصادی، یک سبک ساده و در عین حال جذاب است که در طراحی آن، از المانها، وکتورها و آیکنهای به شمار محدودی استفاده میشود و با وجود سادگی، دارای زیبایی و جذابیت قابل توجهی است. این مدل طرح گرافیکی متن اندکی دارد، اما اطلاعات و اهداف شما را به بهترین شکل ممکن به مخاطب منتقل میکند؛ طرح گرافیکی اقتصادی برای ابعادی چون استوری، A4 و A5 طراحی میشود.
اینفوگرافیک اختصاصی
اینفوگرافیک فتومونتاژ
مراحل سفارش اینفوگرافیک
فرایند سفارش در آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ بسیار آسان و روان است. به شما پیشنهاد میکنیم تا پایان توضیحات همراه ما باشید تا هنگام ثبت سفارش با هیچ مانع یا سردرگمی مواجه نشوید.
- تماس و ارتباط گرفتن با کارشناسان واحد طراحی گرافیک پلاسینگ؛
- انتخاب نمونه اینفوگرافی و ارسال اطلاعات و مطالب مورد نیاز؛
- در این مرحله کارشناسان ما زمان تحویل را محاسبه و پیش فاکتور را همراه با اعلام زمان تحویل پروژه برای شما ارسال می کنند؛
- در این مرحله آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ نوع اینفوگرافی و اطلاعات مورد نظر را در اختیار طراح برای شروع طراحی اینفوگرافی قرار می دهد.
- بعد از آماده سازی سفارش، واحد تحویل آن را در فضای ابری آپلود می کند سپس لینک را برای شما ارسال می کند تا همیشه پروژه در دسترس شما باشد؛
- در صورت وجود اشکالات در سفارش واحد پشتیبانی در کنار شماست تا اشکالاتی که از طرف طراح رخ داده را اصلاح کند.
برای سفارش فرصت را از دست ندهید، کارشناسان ما منتظر شما هستند تا یک همکاری جذاب و لذت بخش را تجربه کنید.
فرایند سفارش در آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ بسیار آسان و روان است. به شما پیشنهاد میکنیم تا پایان توضیحات همراه ما باشید تا هنگام ثبت سفارش با هیچ مانع یا سردرگمی مواجه نشوید.
- تماس و ارتباط گرفتن با کارشناسان واحد طراحی گرافیک پلاسینگ؛
- انتخاب مدل اینفوگرافی و ارسال اطلاعات و مطالب مورد نیاز؛
- در این مرحله کارشناسان ما زمان تحویل را محاسبه و پیش فاکتور را همراه با اعلام زمان تحویل پروژه برای شما ارسال می کنند؛
- در این مرحله آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ نوع اینفوگرافی و اطلاعات مورد نظر را در اختیار طراح برای شروع طراحی اینفوگرافی قرار می دهد.
- بعد از آماده سازی سفارش، واحد تحویل آن را در فضای ابری آپلود می کند سپس لینک را برای شما ارسال می کند تا همیشه پروژه در دسترس شما باشد؛
- در صورت وجود اشکالات در سفارش واحد پشتیبانی در کنار شماست تا اشکالاتی که از طرف طراح رخ داده را اصلاح کند.
برای سفارش فرصت را از دست ندهید، کارشناسان ما منتظر شما هستند تا یک همکاری جذاب و لذت بخش را تجربه کنید.
سفارش اینفوگرافیک خود را ثبت کنید
اگر به فکر متحول کردن کسب و کار خود از طریق اینفوگرافیک هستید و قصد دارید مطالب خود را به صورت جذاب به مخاطبان نمایش دهید، فرصت رو از دست ندید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید؛ ما در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت سفارشات شما هستیم.
چند نمونه اینفوگرافی | بصریسازی اطلاعات
اینفوگرافی کاربردهای بسیاری دارد که از آن می توانید در هر صنعتی استفاده کنید. چند نمونه اینفوگرافیک در بازار طراحی گرافیک وجود دارد که استفاده از شیوه های دیداری در متقاعدکردن مخاطب، بسیار مؤثر از وقتی است که تنها بر متن تکیه میشود. کاربردهای این سبک طراحی گرافیک عبارتند از:
- استفاده کردن از آن برای مطالب مقایسهای؛
- استفاده کردن از آن به عنوان اطلاع رسانی؛
- ارائه سریع حجم اطلاعات زیاد در هر زمان؛
- نمایش نتایج تحقیقات یا داده؛
- استفاده از اینفوگرافی برای تعریف مناسبت های ایرانی و اسلامی؛
- استفاده کردن از آن به عنوان گزارش کار؛ در کنار کاربردهای یاد شده، طراحی نمونه های اینفوگرافیک نیز تاثیر به سزایی در جذب مخاطب دارند.
بصری سازی اطلاعات | ابزاری برای انتقال سریع و ماندگار اطلاعات
بصری سازی اطلاعات با این سبک طراحی موضوع های کلیدی و پیچیده را به بیان ساده و روان ارائه میدهد. از این جهت محبوبیت زیادی در رسانه ها برخوردار می باشند. مهم ترین مزایای اينفوگرافيك عبارتند از:
- افراد بیشتری برند شما را می شناسند؛
- قیمت اینفوگرافیک باعث می شود با هزینه ی کم حجم زیادی از اطلاعات را به نمایش بگذارید؛
- اشتراک گذاری آسان در تمامی رسانه ها؛
- ارائه آمار و اطلاعات به صورت دسته بندی شده؛
- این سبک طراحی به دلیل اینکه حجم کمی دارند اما بیان کننده ی اطلاعات زیادی هستند بسیار ماندگارند.
چگونه اینفوگرافیک هایی با تأثیرگذاری بالا طراحی کنیم؟
برای تولید نمونه اینفو گرافی جذاب در راستای استراتژی های تولید محتوا مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:
انتخاب موضوع مناسب
توصیه می کنیم برای این کار جلسه طوفان فکری برگزار کنید و بررسی کنید چه موضوعی مناسب حوزه کاری شماست. نمونه هایی از اینفوگرافیک برای رسانه های اجتماعی بهترین ابزار برای فهمیدن روند های بازار هدف شما و استخراج آن هاست.
جمع آوری اطلاعات
تلاش کنید اطلاعات مرتبط با موضوع را جمع آوری نمائید، بهتر است که از اطلاعات آماری مرتبط، عکس ها و المان ها و… استفاده کنید.
ساخت اینفوگرافیک (بصری سازی داده و اطلاعات)
با توجه به این که طراحی اینفوگرافی یک حوزه تخصصی است بهتر است کار طراحی و تولید آن را به یک شرکت متخصص بسپارید، آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ در این حوزه طراحی گرافیک به صورت تخصصی فعالیت دارد و شما می توانید به راحتی همین حالا برای سفارش طراحی اینفوگرافیک با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
توزیع آن در کانال های موثر
تصاویر طراحی گرافیک تبلیغاتی خود را در بلاگها و وبسایتهای مرتبط با شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، چاپ و توزیع آنها در فضای کاری نیز میتواند راهکاری اثربخش برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی شما باشد.
تاثیر بصری سازی اطلاعات در جذب مشتری
با بهرهگیری از تصاویر با کیفیت و جذاب، میتوانید محتوای ایدهآلی را برای جلب توجه مشتریان و مخاطبان هدف خود تولید کنید. اشتراکگذاری این تصاویر بسیار سهل است و امکان آشنایی افراد بیشتری با شما و خدماتتان را فراهم میآورد. جذب شدن مخاطبان به تصاویر باعث میشود که به آسانی به شما اعتماد کنند و این اعتماد، در نهایت منجر به افزایش فروش شما خواهد شد.
7 نکته کلیدی در طراحی اینفوگرافی
- از پالت رنگ مرتبط و مناسب استفاده کنید
- از تصاویر جذاب و غیر تکراری بهره ببرید
- راه های ارتباطی را فراموش نکنید
- از فونت مناسب استفاده کنید
- از عنوانی استفاده کنید که کاربر را جذب کند
- در ترکیب کردن تصاویر خلاقیت به خرج دهید
- موضوعات مرتبط را برای به چالش کشیدن مخاطب با یکدیگر ترکیب کنید.
چند نمونه اینفوگرافی | بصریسازی اطلاعات
اینفوگرافی کاربردهای بسیاری دارد که از آن می توانید در هر صنعتی استفاده کنید. استفاده از شیوه های دیداری در متقاعدکردن مخاطب، بسیار مؤثرتر از وقتی است که تنها بر متن تکیه میشود. کاربردهای این سبک طراحی گرافیک عبارتند از:
- استفاده کردن از آن برای مطالب مقایسهای؛
- استفاده کردن از آن به عنوان اطلاع رسانی؛
- ارائه سریع حجم اطلاعات زیاد در هر زمان؛
- نمایش نتایج تحقیقات یا داده؛
- استفاده از اینفوگرافی برای تعریف مناسبت های ایرانی و اسلامی؛
- استفاده کردن از آن به عنوان گزارش کار؛ در کنار کاربردهای یاد شده، طراحی نمونه های اینفوگرافیک نیز تاثیر به سزایی در جذب مخاطب دارند.
بصری سازی اطلاعات | ابزاری برای انتقال سریع و ماندگار اطلاعات
بصری سازی اطلاعات با این سبک طراحی موضوع های کلیدی و پیچیده را به بیان ساده و روان ارائه میدهد. از این جهت محبوبیت زیادی در رسانه ها برخوردار می باشند. مهم ترین مزایای اينفوگرافيك عبارتند از:
- افراد بیشتری برند شما را می شناسند؛
- قیمت اینفوگرافیک باعث می شود با هزینه ی کم حجم زیادی از اطلاعات را به نمایش بگذارید؛
- اشتراک گذاری آسان در تمامی رسانه ها؛
- ارائه آمار و اطلاعات به صورت دسته بندی شده؛
- این سبک طراحی به دلیل اینکه حجم کمی دارند اما بیان کننده ی اطلاعات زیادی هستند بسیار ماندگارند.
چگونه اینفوگرافیکهایی با تأثیرگذاری بالا طراحی کنیم؟
برای تولید نمونه های اینفوگرافیک ها جذاب در راستای استراتژی های تولید محتوا مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:
انتخاب موضوع مناسب
توصیه می کنیم برای این کار جلسه طوفان فکری برگزار کنید و بررسی کنید چه موضوعی مناسب حوزه کاری شماست. در نظر داشته باشید رسانه های اجتماعی بهترین ابزار برای فهمیدن روند های بازار هدف شما و استخراج آن هاست.
جمع آوری اطلاعات
تلاش کنید اطلاعات مرتبط با موضوع را جمع آوری نمائید، بهتر است که از اطلاعات آماری مرتبط، عکس ها و المان ها و… استفاده کنید.
تهیه اينفوگرافيك (بصری سازی داده و اطلاعات)
با توجه به این که طراحی اینفوگرافی یک حوزه تخصصی است بهتر است کار طراحی و تولید آن را به یک شرکت متخصص بسپارید، آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ در این حوزه طراحی گرافیک به صورت تخصصی فعالیت دارد و شما می توانید به راحتی همین حالا برای سفارش طراحی اینفوگرافیک با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
توزیع آن در کانال های موثر
تصاویر طراحی گرافیک تبلیغاتی خود را در بلاگها و وبسایتهای مرتبط با شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، چاپ و توزیع آنها در فضای کاری نیز میتواند راهکاری اثربخش برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی شما باشد.
تاثیر بصری سازی اطلاعات در جذب مشتری
با بهرهگیری از تصاویر با کیفیت و جذاب، میتوانید محتوای ایدهآلی را برای جلب توجه مشتریان و مخاطبان هدف خود تولید کنید. اشتراکگذاری این تصاویر بسیار سهل است و امکان آشنایی افراد بیشتری با شما و خدماتتان را فراهم میآورد. جذب شدن مخاطبان به تصاویر باعث میشود که به آسانی به شما اعتماد کنند و این اعتماد، در نهایت منجر به افزایش فروش شما خواهد شد.
7 نکته کلیدی در طراحی اینفوگرافی
- از پالت رنگ مرتبط و مناسب استفاده کنید
- از تصاویر جذاب و غیر تکراری بهره ببرید
- راه های ارتباطی را فراموش نکنید
- از فونت مناسب استفاده کنید
- از عنوانی استفاده کنید که کاربر را جذب کند
- در ترکیب کردن تصاویر خلاقیت به خرج دهید
- موضوعات مرتبط را برای به چالش کشیدن مخاطب با یکدیگر ترکیب کنید.
سوالات متداول
بیشترین سوالاتی که پرسیده شده
در حالت کاملا عادی بین 2 الی 3 روز ولی در هفته های پر سفارش معمولا بین 4 الی 5 روز طول می کشد .
برای سفارش لارم است شما اطلاعات و مطالب مورد نیاز برای نوشته شدن در اینفوگرافیک را برای کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ ارسال کنید.
بله، اما میزان ویرایش به سبک اینفوگرافیک انتخابی شما بستگی دارد برای اطلاعات بیشتر به مطالب گفته شده مراجعه کنید.
بعد از انتخاب سبک اینفوگرافیک و ارسال اطلاعات مورد نیاز برای ساخت اینفوگرافی به کارشناسان پلاسینگ، زمان پرداخت تمام هزینه پروژه است.
- تماس با کارشناسان پلاسینگ؛
- دریافت مشاوره و انتخاب سبک اینفوگرافیک؛
- ارسال اطلاعات و مطالب مورد نیاز برای ساخت اینفوگرافیک؛
- تحویل اطلاعات مورد نظر به طراح برای شروع طراحی اینفوگرافیک؛
- تولید پروژه و تحویل در زمان اعلامی.