4 مزیت حضور استاپ موشن در بازاریابی و برندینگ
کارشناسان بازاریابی در تلاش هستند همیشه به کمک روش های جدید و شخصیت های نوین مسیرهای را بسازند که تبلیغات جان تازه ای به خود بگیرد. استاپ موشن در بازاریابی تکنیکی جدید و حرفه ای است که با جلب توجه مخاطب و درگیر کردن ذهن آنها، پیام برند را به بهترین نحو منتقل می کند. مخاطبان کسب وکارتان به کمک ویدیوهای استاپ موشن پیام برندتان را به روشی سادهتر درک می کنند و به خوبی در ذهن خود ثبت می کنند.
خلاقیت اصل اساسی برای بازاریابی هر کسب وکاری است که تاثیرات بسیار ماندگاری را بر ذهن مخاطب برجای می گذارد. اگر به دنبال استراتژی جدید و ماندگار برای ارتقای جایگاه و شهرت در کسب وکار خود هستید؛ نقش استاپ موشن در بازاریابی را فراموش نکنید. سفارش استاپ موشن یک روش جدید برای جلب توجه مشتریان شماست. برندینگ و رشد درآمد را با این روش امتحان کنید. در این مقاله در کنار هم اهمیت استاپ موشن در بازاریابی و رشد کسب وکار را باهم مرور می کنیم.

قدرت استاپ موشن در بازاریابی
خلاقیت قدرت بسیار بزرگی را در درون خود نگه داشته است. اگر به دنبال تاثیرگذاری بیشتر بر ذهن مخاطبین خود هستید، باید از خلاقیت در تبلیغات خود بهره ببرید. برای همین موضوع بسیاری از برندهای موجود از استاپ موشن برای تبلیغات خود بهره می برند.
استاپ موشن به کمک ایده های جدید و نوآورانه ای، رشد کسب وکارتان را به همراه دارند. به کمک طراحی استاپ موشن می توانید؛ داستان تبلیغات محصولات یا خدمات خود را با بیان داستانی روایت کنید. البته باید اشاره کنیم که برای ساخت استاپ موشن نیازمند ابزارهای تخصصی و ساخت دکور هستید که باید از افراد حرفه ای کمک بگیرید.
چرا باید در تبلیغات از استاپ موشن استفاده کرد؟
استاپ موشن زیباییهای منحصر به فرد و پایان ناپذیری در صنعت کسب وکار و برندینگ بر عهده دارد. روش ساخت خاص آن و کمک گرفتن از شخصیت و کاراکترها تا اکسسوری و دکورهای صحنه؛ این سبک را از سایر موشن گرافیک جدا می کند.
در دکور و صحنه استاپ موشن امکان به حرکت درآوردن تمامی اجزا وجود دارد. دکور از اجزای مختلفی چون خمیر، غذا، پلاستیک، کاغذ، عروسکها ساخته می شود و با انیمیت عکس های مختلف، ویدئوها، فضای منحصربفردی را پدیدار می کند. سبک تبلیغات استاپ موشن برای تبلیغ محصولات فیزیکی بی نظیر است؛ زیرا روشی خلاق و کاربردی برای نمایش ویژگی های محصول می باشد.
محصولات یا خدمات بدون درگیر شدن بازیگر روند تکامل خود را روایت می کنند که باعث توجه بیشتر مخاطب می گردد. برای گرفتن نتیجه بهتر در ساخت استاپ موشن می توانید از سناریوهای تخیلی کمک بگیرید که خلق موقعیت های خاص خود را به همراه دارد. ویدئوهای تبلیغاتی استاپ موشن با جذابیت بینظیر خود مخاطب را مجذوب می کند که باعث می شود شما از سایر رقبا متمایز شوید. این یعنی همان برندینگ!
4 مزیت استفاده از استاپ موشن در رشد کسب وکار و برندینگ
ویدیوی تبلیغاتی استاپ موشن،روشی فوق العاده برای نمایش محصولات یا خدمات شماست. گنجاندن این روش تصویری خاص و متفاوت از شما برای مخاطب به همراه دارد. ساخت استاپ موشن به تنهایی این امکان را به همراه دارد که در کنار جلب توجه مخاطب یا مشتری، تصویری مثبت در ذهن آن ایجاد کند. از طرف دیگر نیز این روش پیام پشت تبلیغات را با احساسات قوی و تاثیرگذاری عمیق به مخاطب انتقال می دهد. این سبک از تبلیغات به سادگی از ذهن مخاطب پاک نخواهد شد. در ادامه مزیت های اصلی حضور استاپ موشن در رشد کسب و کار را باهم مرور می کنیم.
افزایش جذب مشتری
بسیار واضح است که هدف اصلی ساخت ویدیو تبلیغاتی، جلب توجه مخاطب و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار خواهد بود. هیچ کس نمی تواند منکر تاثیر مفید حضور انواع موشن گرافیک بر بازاریابی و رشد کسب وکارها شود. با حضور تبلیغات خاص و تاثیرگذار، بیننده تصویر مثبتی از یک برند به دست می آورد که ارزش و شهرت به یادماندنی از شما همیشه به یاد می آورد.
ویدیوهای استاپ موشن به میزانی که خلاقانه باشند، بیشتر بر ذهن مخاطب تاثیر می گذارند و قابلیت بازنشر آن بیشتر می شود.
۲. ساخت استاپ موشن | ابزار تبلیغاتی برای برندینگ
در چند سطر قبلی اشاره کردیم که ویدیوهای استاپ موشن به عنوان یک ابزار بازاریابی خوبی هستند که مردم را سرگرم می کند و بسیار سرگرم کننده نیز هستند. بنابراین صحبت کردن در مورد محصول یا خدمات از طریق شخصیتهای متحرک و بامزه بهترین راه برای تبلیغ است.
۳. آگاه سازی مردم نسبت به کسب وکارتان
زمانی که شما یک ویدئوی تبلیغاتی می سازید، ابزار عالی می سازید که با گسترش آگاهی در رابطه با یک موضوع برند خود را مطرح می کنید. ویدئوهای استاپ موشن بهترین گزینه برای بیان موضوعات پیچیده به زبان ساده خواهد بود.
۴. نوآوری با سفارش استاپ موشن در بازاریابی
از استاپ موشن برای فیلم و انیمیشن های زیادی استفاده می شود که از روزهای دور تا به امروز مورد توجه افراد اهل فن بوده است. این روزها از استاپ موشن تبلیغاتی برای ایجاد تنوع در تبلیغات و جذاب کردن آنها استفاده می شود. با گذشت زمان، فناوری در حال به روز شدن است و سازندگان ویدیوهای بر پایه استاپ موشن در حال استفاده از آخرین فناوری در آثار خلاقانه خود هستند.
در چه مرحله ای باید از استاپ موشن برای بازاریابی استفاده کنیم؟
تماشای تبلیغات بر پایه انیمیشن و کاراکتر همیشه در نظر مخاطب جذاب است. شما می توانید به کمک شخصیت ها، دکور خاص و المان های استاپ موشن، تاثیرات بسیاری را بر مخاطب بگذارید. پس نباید از این تکنیک غافل شوید! یکی از بهترین بسترهای انتشار و کمک گرفتن از حضور استاپ موشن در بازاریابی، تولید محتوا اینستاگرام است. با ساخت محتوای با کیفیت می توانید در فضاهای مختلف به خوبی دیده شوید و به برندینگ و موفقیت دست پیدا کنید.
درآخر
با تشکر از زمانی که در اختیار ما قرار داده اید؛ در بازار رقابتی امروز همانطور که می دانید افرادی به موفقیت دست پیدا می کنند که از خلاقیت در تبلیغات و نشان دادن کسب وکار خود بهره ببرند. در این مقاله به شما اشاره کردیم استاپ موشن در بازاریابی روشی نوین و ماندگار است که می تواند در ذهن مخاطب شما را ماندگار کند. به کمک سفارش استاپ موشن در پلاسینگ شما روز به روز به اهداف خود نزدیک می شوید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
انواع استاپ موشن چیست؟ (10 نمونه جذاب و تجاری)
اهمیت حضور استاپ موشن در تیزر تبلیغاتی و اینستاگرام
نحوه محاسبه هزینه ساخت استاپ موشن در پلاسینگ
سفارش استاپ موشن + معرفی 8 نرم افزار ساخت استاپ موشن
استاپ موشن (stopmotion) چیست؟ | 6 روش ساخت استاپ موشن
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
استاپ موشن باعث افزایش کسب و کار میشه؟