موشن گرافیک دو بعدی اختصاصی
در آموزش های داخلی ادارات و سازمانها، موشن گرافیک یکی از ابزار های بسیار مناسب و کاربردی است. خیلی از کلیپ های آموزشی یا انگیزشی که در اینترنت می بینیم موشن گرافیک دو بعدی هستند. همین طور برخی گزارش های کاری که برای ارائهی اطلاعات به مقامات بالاتر سازمانی یا بیان روش ها و شیوه های کار به پرسنل یک شرکت تهیه می شوند، همه در قالب این ویدیو گرافیکی هستند.
موشن گرافیک اختصاصی چیست؟
موشن گرافیک دو بعدی نوعی از محتوای تصویری متحرک است که در آن تصاویر، اشکال و متن ها به صورت دو بعدی طراحی و انیمیت می شوند. این نوع موشن گرافیک بر خلاف انیمیشن های سه بعدی، تنها از دو محور X و Y استفاده می کند، یعنی عمق (محور Z) در آن وجود ندارد. موشن گرافیک دو بعدی اغلب برای ایجاد ویدیو های تبلیغاتی، آموزشی، تیزر تبلیغاتی و محتوای رسانه ای دیگر استفاده میشود.
این نوع از موشن گرافیک به دلیل سادگی و هزینه کمتر نسبت به انیمیشن های سه بعدی، بسیار پرطرفدار است. از ویژگی های برجسته ی موشن گرافی دو بعدی یا موشن اختصاصی میتوان به قابلیت ایجاد پیام های بصری قدرتمند و انتقال اطلاعات به شکلی ساده و جذاب اشاره کرد. این ویژگی ها باعث می شود که موشن گرافیک دو بعدی به یک ابزار موثر در بازاریابی، آموزش و ارتباطات تبدیل شود.
چرا موشن گرافیک دو بعدی
یکی از دلایلی که موشن گرافیک اختصاصی را در مقایسه با قالب های دیگر ویدیویی، مانند انیمیشن و موشن گرافیک سه بعدی، بهصرفه می کند، راحتی فرآیند تولید و هزینه تولید مناسب آن است. هزینه ی ساخت موشن گرافیک به طور قابل توجهی کمتر از سایر تبلیغات ویدیویی است، که این مسئله اهمیت موشن گرافیک دو بعدی را به شدت افزایش می دهد. شما به راحتی شرکت ها و استودیو های زیادی را پیدا کنید که تولید کننده این نوع ویدیو با کیفیت هستند، اما در مورد انیمیشن سه بعدی این چنین نیست. بدون شک، در مقایسه با تبلیغات و برنامه های تلویزیونی و همین طور انواع موشن گرافی و موشن های سه بعدی، موشن گرافیک دو بعدی گزینهی انتخابی برای هر کسب و کاری است. یکی از دلایلی که افراد به ساخت و سفارش ساخت موشن گرافیک متمایز میکنند، تأثیرگذاری این نوع از محتوای ویدیویی در میان مخاطبان است.
یکی از دلایل به صرفه بودن موشن گرافیک اختصاصی نسبت به سایر قالبهای ویدیویی، مثل انیمیشن و موشن گرافیک سه بعدی، راحت تر بودن پروسه ی تولید و هزینه ساخت موشن گرافیک مناسب آن است. هزینه ساخت موشن گرافیک بسیار بصرفهتر از سایر تبلیغات ویدیویی میباشد که این امر اهمیت موشن گرافیک دو بعدی را روز به روز بیشتر از قبل هویدا میکند. شما به راحتی می توانید شرکتها و استودیو های زیادی را پیدا کنید که تولید کننده این نوع ویدیو با کیفیت هستند، اما در مورد انیمیشن سه بعدی موضوع این گونه نیست، شکی نیست که در مقایسه با تبلیغات و برنامههای تلویزیونی و همین طور انواع موشن گرافیک و انیمیشنهای ۳ بعدی، موشن گرافیک دو بعدی برای هر کسبوکاری گزینه انتخابی خواهد بود. از دلایل ساخت و سفارش ساخت موشن گرافیک، تاثیرگذاری این سبک از محتوای ویدیویی در میان مخاطبان بیان میشود.
موشن گرافیک نیمه اختصاصی
تصویرسازی آماده با انیمیت
موشن گرافیک اختصاصی
تصویرسازی اختصاصی و حرفه ای
سفارش ساخت موشن گرافیک اختصاصی را ثبت کنید
اگر به فکر متحول کردن کسب و کار خود هستید همین الان با توجه به بودجه خود در واتس اپ یا تلگرام به ما پیام دهید و موشن گرافیک اختصاصی خود را سفارش دهید، ما در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت سفارشات شما هستیم.
سوالات متداول
بیشترین سوالاتی که پرسیده شده
برای ساخت موشن گرافیک اختصاصی ابتدا تصویرسازی انجام میشود که بعد از به تایید رسیدن توسط شما ، 4 الی 5 روز بعد ویدیو به شما تحویل داده میشود.
بله شما می توانید یک بار پروژه خود را اصلاح کنید اما هر تغییر که باعث ساخت پروژه جدید شود، مشمول هزینه می شود.
- تماس با کارشناسان پلاسینگ
- دریافت مشاوره و انتخاب سبک مورد نظر
- ارسال توضیحات کوتاه از کسب و کار در پیام رسان ها
- تهیه سناریو و ارسال آن برای به تایید رسیدن شما
- تولید پروژه و تحویل در زمان اعلامی