موشن لوگو (اینترو)

لوگو موشن نوعی انیمیشن کوتاه است که می توانید در ابتدا، انتها یا میان ویدیو های خود برای تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطب و برند سازی  استفاده کنید؛ یک لوگو موشن جذاب می‌تواند داستان برند شما را روایت کند در واقع لوگو موشن، اضافه کردن افکت یا انیمیشن به لوگو شماست.

مفهوم موشن لوگو

لوگو موشن (Logo Motion) که به آن لوگو اینترو و آرم استیشن هم می گویند. لوگو نماد برند شما، اولین چیزی است که مشتری از کسب و کار شما خواهد دید. هر کسب و کاری برای این که بتواند حضور پر رنگی در دنیای تجارت داشته باشد، در قدم اول باید بتواند یک تعریف درستی از خود ارائه بدهد. شما با داشتن لوگو موشن حرفه‌ای، در حقیقت جدیت خود را در کسب و کار و ارائه خدمات با کیفیت نشان خواهید داد. هنگامی که یک کاربر ویدیوی تبلیغاتی شما را می بیند، باید در زمان کوتاهی تاثیر برندینگ خود را در ذهن مخاطب بگذارید. یک لوگو موشن در صورتی کارایی لازم را خواهد داشت که در عین کامل بودن خلاصه هم باشد در غیر این صورت مخاطب خیلی زود از دیدن آن خسته می‌شود و به ادامه آن توجهی نمی‌کند؛ با کمک لوگو موشن می توانید چند پله از رقبا پیشی بگیرید.

لوگو موشن را می‌توان در مدل ها، اندازه‌ ها و با فرمت ‌های مختلف تولید کرد. حال با توجه به این موضوع لازم است با در نظر گرفتن نوع کسب و کار و نحوه استفاده از آن در تبلیغات، مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب کنید.

مزیت های لوگو موشن

این که لوگو موشن در برندسازی حرف اول را می زند، بر هیچکس پوشیده نیست. مزیت های لوگو موشن برای هر کسبی و کاری عبارتند از:

  • وجهه رسمی به برند می دهد؛
  • انحصاری بودن لوگو موشن؛
  • برندسازی نام یک شرکت به وسیله لوگوی متحرک؛
  • از لوگو موشن می توانید در هر پروژه ای استفاده کنید؛
  • انتقال راحت‌تر مفاهیم و هدف شرکت به مخاطبین؛
  • ماندگاری بالا در ذهن مخاطب؛
  • تاثیرگذاری بیشتر در مقایسه با لوگوهای ثابت؛
  • جلب اعتماد مخاطبان؛
  • لوگو موشن نسبت به سایر تبلیغات، هزینه‌ی کمتر و بازدهی بیشتر دارد.

انتقال پیام با استفاده لوگو موشن تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب می گذارد که باعث می شود برند شما در ذهن ها ماندگار و ماهیت خدمات شما از گنگ بودن خارج شود. با استفاده از لوگو موشن مناسب می توانید برند خود را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهید و خودتان را از سایر رقبا متمایز کنید.

مفهوم موشن لوگو

لوگو موشن (Logo Motion) که به آن لوگو اینترو و آرم استیشن هم می گویند. لوگو نماد برند شما، اولین چیزی است که مشتری از کسب و کار شما خواهد دید. هر کسب و کاری برای این که بتواند حضور پر رنگی در دنیای تجارت داشته باشد، در قدم اول باید بتواند یک تعریف درستی از خود ارائه بدهد. شما با داشتن لوگو موشن حرفه‌ای، در حقیقت جدیت خود را در کسب و کار و ارائه خدمات با کیفیت نشان خواهید داد. هنگامی که یک کاربر ویدیوی تبلیغاتی شما را می بیند، باید در زمان کوتاهی تاثیر برندینگ خود را در ذهن مخاطب بگذارید. یک لوگو موشن در صورتی کارایی لازم را خواهد داشت که در عین کامل بودن خلاصه هم باشد در غیر این صورت مخاطب خیلی زود از دیدن آن خسته می‌شود و به ادامه آن توجهی نمی‌کند؛ با کمک لوگو موشن می توانید چند پله از رقبا پیشی بگیرید.

لوگو موشن را می‌توان در مدل ها، اندازه‌ ها و با فرمت ‌های مختلف تولید کرد. حال با توجه به این موضوع لازم است با در نظر گرفتن نوع کسب و کار و نحوه استفاده از آن در تبلیغات، مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب کنید.

 

مزیت های لوگو موشن

این که لوگو موشن در برندسازی حرف اول را می زند، بر هیچکس پوشیده نیست. مزیت های لوگو موشن برای هر کسبی و کاری عبارتند از:

  • وجهه رسمی به برند می دهد؛
  • انحصاری بودن لوگو موشن؛
  • برندسازی نام یک شرکت به وسیله لوگوی متحرک؛
  • از لوگو موشن می توانید در هر پروژه ای استفاده کنید؛
  • انتقال راحت‌تر مفاهیم و هدف شرکت به مخاطبین؛
  • ماندگاری بالا در ذهن مخاطب؛
  • تاثیرگذاری بیشتر در مقایسه با لوگوهای ثابت؛
  • جلب اعتماد مخاطبان؛
  • لوگو موشن نسبت به سایر تبلیغات، هزینه‌ی کمتر و بازدهی بیشتر دارد.

انتقال پیام با استفاده لوگو موشن تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب می گذارد که باعث می شود برند شما در ذهن ها ماندگار و ماهیت خدمات شما از گنگ بودن خارج شود. با استفاده از لوگو موشن مناسب می توانید برند خود را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهید و خودتان را از سایر رقبا متمایز کنید.

خواندن کمتر مشاهده

سفارش ساخت موشن لوگو را ثبت کنید

اگر به فکر متحول کردن کسب و کار خود هستید همین الان با توجه به بودجه خود در واتس اپ یا تلگرام به ما پیام دهید و موشن گرافیک خود را سفارش دهید، ما در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت سفارشات شما هستیم.

سوالات متداول

بیشترین سوالاتی که پرسیده شده

در حالت کاملا عادی بین 1 الی 2 روز ولی در هفته های پر سفارش معمولا بین 3 الی 4 روز طول می کشد .

شما باید برای سفارش موشن لوگو، لینکی که توسط پشتیبان پلاسینگ ارسال میشود را دریافت می کنید ، و از بین چندصد پیش نمایش یکی را انتخاب می کنید و به پشتیبان اعلام می کنید

قبل از استارت تمام مدل های پروژه برای شما ارسال شده ، که خودتان انتخاب کردید ، چنانچه اشتباهی از طرف ما صورت بگیرد بله به صورت رایگان انجام می گردد

برای سفارش لوگو موشن ، تصویر لوگو با فرمت PNG برای ما ارسال می کنید

  1. تماس با کارشناسان پلاسینگ
  2. دریافت مشاوره و انتخاب سبک مورد نظر
  3. ارسال لوگو باکیفیت در پیام رسان ها
  4. اعلام زمان دریافت پروژه
  5. تولید پروژه و تحویل در زمان اعلامی

ایمیل خود را وارد کنید

اولین نفر از تخفیفات با خبر شوید