گوینده تیزر تبلیغاتی
فهرست مطالب
یکی از مؤثرترین و بهترین روش های بازاریابی کسب و کار ها، تیزر تبلیغاتی است. در واقع تیزر یک متن جذاب و کوتاه است و با هدف جذب کاربر به موضوع تبلیغ، خوانده می شود. صدای گوینده تیزر از عناصر مهم و تأثیرگذار در تیزر تبلیغاتی است. باید به این نکته توجه کنید که تفاوت بسیاری بین تیزرهای بی صدا و صدا دار وجود دارد و علاوه بر این تیزر با صدای بی روح و خنثی نمی تواند نسبت به تیزری که صدای جذابی دارد، بر مخاطب خود تأثیرگذار باشد.
ویژگی های گوینده تیزر تبلیغاتی
گوینده تیزر تبلیغاتی نقش بسیار مهمی در تاثیرگذاری و موفقیت یک تبلیغ دارد. ویژگیهای برجستهای که یک گوینده تیزر تبلیغاتی باید داشته باشد، میتوانند به جذابیت و کارآمدی تبلیغ افزوده و توجه مخاطبان را به خود جلب کنند. در ادامه به برخی از این ویژگیها اشاره میکنیم:
- صدای جذاب و دلنشین: گوینده تیزر تبلیغاتی باید صدایی جذاب و دلنشین داشته باشد که بتواند احساسات مخاطبان را برانگیزد. صدای گیرا و واضح میتواند پیام تبلیغاتی را به خوبی منتقل کند و مخاطبان را به دنبال کردن تیزر ترغیب کند.
- تسلط بر فن بیان: گوینده باید توانایی استفاده درست از فن بیان و تلفظ صحیح کلمات را داشته باشد. استفاده از لحن مناسب و تنظیم درست تن صدا، میتواند تاثیر گذاری پیام تبلیغاتی را افزایش دهد.
- آشنایی با تکنیکهای نریشن: یک گوینده حرفهای باید با تکنیکهای نریشن آشنا باشد و بتواند با استفاده از آنها، متن تبلیغاتی را به بهترین شکل ممکن اجرا کند. نریشن یک ابزار قدرتمند در تیزرهای تبلیغاتی است که به کمک آن میتوان احساسات و پیامهای تبلیغاتی را به خوبی منتقل کرد.
- توانایی انطباق با سبکهای مختلف: گوینده تیزر تبلیغاتی باید توانایی انطباق با سبکهای مختلف تبلیغاتی را داشته باشد. هر تبلیغ میتواند نیاز به لحن و سبک خاصی داشته باشد و گوینده باید بتواند با توجه به نیاز هر پروژه، صدای خود را تنظیم کند.
- حرفهای بودن و تعهد به کار: گوینده تیزر تبلیغاتی باید حرفهای باشد و تعهد بالایی نسبت به کار خود داشته باشد. این شامل آمادهسازی مناسب قبل از ضبط، رعایت ددلاینها و همکاری موثر با تیم تولید میشود.
سفارش نریشن برای تیزر تبلیغاتی باید با دقت و توجه به این ویژگیها انجام شود تا نتیجهای مطلوب و تاثیرگذار حاصل شود. ساخت تیزر تبلیغاتی موفق نیازمند همکاری با گویندهای حرفهای و با تجربه است که بتواند پیام تبلیغاتی را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان منتقل کند.
مسئولیت های گوینده تیزر
یک گوینده تیزر تبلیغاتی وظیفه دارد که با صدا و لحن خود توجه مخاطبان را به محصول و یا کسب و کار جذب کند. یکی از ویژگی های یک گوینده تیزر تبلیغاتی این است که گوینده باید به آن چیزی شود باور داشته باشد. فرد گوینده باید این توانایی را داشته باشد که یک تیزر را به سبک های مختلف بخواند.
خلاقیت
یک گوینده تیزر باید بتواند با کمک خلاقیت خود در بیان، نحو گویش و … مخاطب را جذب کند.
- تاثیر گذاری در چند ثانیه اول
چند ثانیه اول هر ویدیو مهم ترین قسمت آن است این که گوینده بتواند در 4 ثانیه اول مخاطب را با تیزر همراه کند، این همراهی باعث می شود مخاطب جذب برند و شرکت تبلیغ کننده شود. - کنجکاو کردن مخاطب
یکی از تکنیک های فروش، کنجکاو کردن مخاطب است یک گوینده تیزر باید بتواند کنجاوی مخاطب را برانگیزد تا مخاطب تا انتهای تبلیغ همراه باشد و جذب برند شود.
فن بیان
فن بیان، استفاده صحیح از کلمات و واژهها برای رساندن منظور به مخاطب است که این کلمات برای تشکیل کلام ایجاد میشود و کاملاً وابسته به نحو بیان شماست. به عبارت دیگر فن بیان یعنی در هر زمان و مکانی به درستی صحبت کنید تا بتوانید ارتباط مؤثری با دیگران برقرار کنید.
- گفتار درست
یکی از مهم ترین ویژگی های یک گوینده توانایی ادا درست کلمات و اصلاحات است. - لهجه استاندارد
لهجه گوینده تاثیر به سزایی در کلام او دارد در نتیجه بهتر است گوینده بدون لهجه باشد تا همه افراد متوجه صحبت گوینده شوند. - انتقال درست احساسات
یکی از توانایی های یک گوینده این است که بتواند احساسات و هیجانات متن را به درستی به مخاطب انتقال دهد. - صدا رسا
داشتن صدای رسا و شفاف به گوینده کمک می کند بتواند صداسازی کند و مخاطبان را جذب زیبایی صدای گوینده کند.
اطلاعات عمومی
یک گوینده خوب باید همیشه به روز باشد و اطلاعات کاملی از اخبار، اتفاقات رخ داده، هنرها و… داشته باشد.
چرا گویندگی روی تیزر لازم است؟
آن چیزی که در تیزرهای تبلیغاتی به زیبایی و تاثیر گذاری محتوا کمک می کند گویندگی نریشن است. یک نریشن مناسب نه تنها اثرگذاری تبلیغات را افزایش می دهد بلکه به ویدیو شما جان میدهد و باعث میشود به اهداف تبلیغاتی خود دست یابید.
ما در شرکت پلاسینگ سال هاست در این حوزه فعالیت می کنیم و تیزرها و موشن گرافیک های مختلفی برای شرکت ها و برند ها تولید کرده ای ایم که تاثیر به سزایی در جذب مخاطب برای برند ها را داشته است برای دیدن نمونه ها کلیک کنید.
سفارش گویندگی
آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ در زمینه نریشن و گویندگی تیزر تبلیغاتی با بهره گیری از بهترین گویندگان کشور، با مناسب ترین قیمت و با کیفیتی عالی همراه صداگذاری مناسب بر روی تصاویر و ویدیو های شما در کوتاه ترین زمان ممکن نریشن را به شما تحویل خواهد داد. با استفاده از گویندگی تیزر تبلیغاتی پلاسینگ کسب و کار خود را گسترش داده و مشتریان خود را افزایش دهید.
سوالات متداول
بیشترین سوالاتی که پرسیده شده
یک گوینده مناسب نه تنها اثرگذاری تبلیغات را افزایش می دهد بلکه باعث انتقال درست پیام شما به مخاطب می شود.
یک گوینده خوب سه ویژگی دارد:
- خلاقیت بالا؛
- فن بیان خوب؛
- اطلاعات عمومی بالا.
آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ در زمینه نریشن و گویندگی با بهره گیری از بهترین گویندگان کشور به شما مشتریان عزیز ارائه خدمات می کند.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
راهنمای کامل نصب و ثبت نام چت جی پی تی (Chat GPT)
همه چیز در مورد تدوین ویدیو | بازاریابی ویدئویی
پادکست چیست و چطور آن را بسازیم؟
گوینده خانم | سفارش گویندگی در پلاسینگ
آموزش ساخت تقویم محتوایی اینستاگرام + معرفی ابزارها
موشن گرافی یا انیمیشن؟ [ 6 تفاوت و شباهت]
4 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
سلام
وقت شما بخیر
خیلی کار رو برای موشن کار ها راحت کردید
دمتون گرم
خواهش می کنم
موفق باشید🌱🌿
سلام و احترام
برای گوینده شدن باید شرایط خاصی داشت ؟
سلام وقتتون بخیر 🌱🌿
خیر شرایط خاصی نداره
برای همکاری با تیم گویندگی آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ به صفحه زیر مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید
https://plusing.ir/cooperation/