سفارش طراحی بنر متحرک (GIF)
زمانی که در اینستاگرام یا وبسایت ها در حال گشت و گذار هستید حتما تصاویر متحرکی برخورده اید. این سبک از بنرها با نام گیف (بنر متحرک) مطرح هستند. بنر متحرک تبلیغاتی گزینه ای عالی برای تبلیغات سایت و اپلیکیشن است که از هوشمندانه ترین نوع تبلیغات به شمار می رود. بنر متحرک (Gif) از بنرها تصاویر گرافیکی متحرک هستند که بدون هر گونه نریشن مخاطب را به سمت هدف تبلیغاتی شما می کشانند. گیف ها زمینه ساز تعامل سازنده میان برند و مخاطب هستند از جهت روز به روز تبلیغات تصویرمحور جایگاه بهتری بدست آورده است. در ادامه این مقاله به توضیح بیشتری در این رابطه می پردازیم.
بنر گیف چیست ؟
بنر متحرک گیف (Gif) یا Graphics Interchange Format فرمت خاص گرافیکی است که تمامی المان ها و صداها را در یک قالب ویدیویی کوتاه نمایش می دهند که نریشن ندارند. بنرهای gif شامل عناصر متحرک و یا ترکیبی از دو یا چند بنر ثابت می باشد و نسبت به بنر ثابت، توجه بیشتری را به خود جذب خواهد کرد. بنر متحرک یا گیف در واقع همان موشن گرافیک بدون صدا است.
بنرهای متحرک به دلیل سبک طراحی گرافیکی خاص از پرطرفدارترین سبک بنر سایت یا خدمات تولید محتوا اینستاگرام هستند که در تبلیغات کلیکی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. بنر متحرک در برنامه های مختلفی ساخته می شوند اما رایج ترین برنامه برای طراحی آن، ادوبی فتوشاپ است که کار با آن نیز راحت است.
مانند بنرهای ثابت، انواع بنر متحرک در ابعاد مختلف و برای بخش های مختلف وب سایت و یا برای پست و استوری در شبکه های اجتماعی طراحی می شوند. نکته مهم در رابطه با طراحی گیف، حجم آنهاست؛ شما برای طراحی بنر متحرک باید با در نظر گرفتن کیفیت خروجی مورد نظرتان، تا حد ممکن حجم فایل نهایی خود را کم کنید تا موجب دیر لود شدن و از دست رفتن توجه مخاطب نگردد.
بنر متحرک گیف (Gif) یا Graphics Interchange Format فرمت خاص گرافیکی است که تمامی المان ها و صداها را در یک قالب ویدیویی کوتاه نمایش می دهند که نریشن ندارند. بنرهای gif شامل عناصر متحرک و یا ترکیبی از دو یا چند بنر ثابت می باشد و نسبت به بنر ثابت، توجه بیشتری را به خود جذب خواهد کرد. بنر متحرک یا گیف در واقع همان موشن گرافیک بدون صدا است.
بنرهای متحرک به دلیل سبک طراحی گرافیکی خاص از پرطرفدارترین سبک بنر سایت یا خدمات تولید محتوا اینستاگرام هستند که در تبلیغات کلیکی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. بنر متحرک در برنامه های مختلفی ساخته می شوند اما رایج ترین برنامه برای طراحی آن، ادوبی فتوشاپ است که کار با آن نیز راحت است.
مانند بنرهای ثابت، انواع بنر متحرک در ابعاد مختلف و برای بخش های مختلف وب سایت و یا برای پست و استوری در شبکه های اجتماعی طراحی می شوند. نکته مهم در رابطه با طراحی گیف، حجم آنهاست؛ شما برای طراحی بنر متحرک باید با در نظر گرفتن کیفیت خروجی مورد نظرتان، تا حد ممکن حجم فایل نهایی خود را کم کنید تا موجب دیر لود شدن و از دست رفتن توجه مخاطب نگردد.
خدمات رایگان
برای تمام طراحی بنر GIF
ارائه مشاوره و ایده
طراحی اختصاصی
تحویل در 2 روز کاری
بنر گیف کمپین تبلیغاتی
پکیج بنر گیف تبلیغاتی یک گزینه بسیار موثر برای کمپین تبلیغاتی شماست. با این پکیج، شما میتوانید به سادگی و با هزینه کمتر بنرهای جذاب و پویا را ایجاد کرده و تبلیغات خود را حرفه ای تر انجام دهید. بنر گیف با انیمیشنهای جذاب، توجه بیشتر مخاطبین را به خود جلب میکند. همچنین، اثربخشی تبلیغات شما را افزایش میدهد. استفاده از بنر گیف به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی شما، نه تنها جذابیت افزوده، بلکه به ارتقای نشان حضور شما در بازار کمک خواهد کرد.
بنر متحرک (300px - 250px)
بنر گیف تبلیغاتی با ابعاد 300px – 250px، به عنوان یک محتوا تبلیغاتی دیده میشود که در وبسایتها، وبلاگها و حتی اپلیکیشن و بازی ها به کار میرود. این بنر جذاب و پویا، با انیمیشنها و تصاویر متنوع، نظر مخاطبان را به خود جلب میکند. با امکانات انعطافپذیری ویژه این ابعاد، میتوانید اطلاعات کلیدی، تخفیفات و محصولات ویژه خود را با کیفیت بالا به نمایش بازدید کنندگان سایت ها و اپ ها بگذارید. این بنر در صفحات اصلی و مقالات وبسایتها، هدرهای برنامهها، یا حتی در ایمیلهای تبلیغاتی بهطور گسترده مورد استفاده قرار میگیرد.
بنر متحرک (728px - 90px)
بنر گیف تبلیغاتی با ابعاد 728x90px، یک ابزار قدرتمند برای جلب توجه در صفحات وب سایت است. این بنر متحرک در بالای صفحات وب، به خصوص در هدر یا بخشهای بنری، به طور گسترده برای تبلیغات در وبسایتها و وبلاگها مورد استفاده قرار میگیرد. با این ابعاد، بنر گیف به طور کامل در هدرهای سایتها جا میگیرد و با انیمیشنهای جذاب و متن قوی، توجه فوری مخاطبان را به خود جلب میکند. استفاده از این بنر در کمپینهای تبلیغاتی، تاثیر بسیاری دارد که پیام شما با بیشترین تأثیر و جذابیت در محیط آنلاین به نمایش درآید.
بنر متحرک (120px - 600px)
بنر متحرک یا همان گیف تبلیغاتی، با ابعاد 120px × 600px، یک راه موثر برای جلب توجه مخاطبان در فضاهای محدود وب سایت ها است. این بنر متحرک به عنوان یک ابزار گرافیکی جذاب و موثر در وبسایتها، صفحات اجتماعی، و حتی در ایمیلها مورد استفاده قرار میگیرد. با تصاویر پویا و جذاب، این بنر گیف اختصاص یافته به کمپینهای تبلیغاتی، توانایی ایجاد حس هیجانی و جلب توجه سریع را دارد. به کمک انیمیشن و متن کوتاه، این بنر در فضاهای محدود نه تنها اطلاعات را به صورت جذاب ارائه میدهد بلکه مخاطبان را به اقدام واکنشی فوری ترغیب میکند.
بنر متحرک (120px - 240px)
طراحی و ساخت بنر متحرک چگونه است؟
برای طراحی یک بنر متحرک باید با نرمافزارهای ادوبی فتوشاپ، ادوبی ایلوستریتور، ادوبی افترافکت و سایر نرم افزاری های طراحی تسلط کافی داشته باشید.
همچنین ابزارها و سایتهای آنلاینی وجود دارند که به شما امکان ساخت بنر متحرک تبلیغاتی را نیز خواهند داد که از جمله این سایتها میتوان به My Banner Maker، canva، visme و fotor نگاهی بیاندازید. البته این نکته را فراموش نکنید که امکانات این سایت ها، رایگان نیستند و اغلب فونت های فارسی را پشتیبانی نمی کنند.
سفارش طراحی گیف اگر اصولی و هدفمند پیش برود، یکی از ابزارهای تبلیغاتی قوی برای موضوعات متفاوت است. مهمترین مساله در به کار بردن گیف این است که بنر شما به صورت خلاقانه و با شناخت درست از مخاطب و فضای نمایش دهنده نمایش تبلیغ شما و یک دعوت به اقدام طراحی شده باشند. این نکته را بدانید که یک بنرگیف حدفاصل مابین عکس و ویدیو را به مخاطب نمایش می دهد.
انواع سایز بنر گیف
تعداد زیاد انواع سایزهای بنر گیف به دلیل نیازها و شرایط مختلف در فضای تبلیغات و طراحی گرافیکی است. این انواع سایزها به تبلیغات در محیطها و پلتفرمهای مختلف تعلق دارند. در زیر انواه سایزهای این بنر تبلیغاتی رو قید کرده ایم:
300*250 300*100 468*60 758*90 120*600 970*250
برای طراحی یک بنر متحرک باید با نرمافزارهای ادوبی فتوشاپ، ادوبی ایلوستریتور، ادوبی افترافکت و سایر نرم افزاری های طراحی تسلط کافی داشته باشید.
همچنین ابزارها و سایتهای آنلاینی وجود دارند که به شما امکان ساخت بنر متحرک تبلیغاتی را نیز خواهند داد که از جمله این سایتها میتوان به My Banner Maker، canva، visme و fotor نگاهی بیاندازید. البته این نکته را فراموش نکنید که امکانات این سایت ها، رایگان نیستند و اغلب فونت های فارسی را پشتیبانی نمی کنند.
سفارش طراحی گیف اگر اصولی و هدفمند پیش برود، یکی از ابزارهای تبلیغاتی قوی برای موضوعات متفاوت است. مهمترین مساله در به کار بردن گیف این است که بنر شما به صورت خلاقانه و با شناخت درست از مخاطب و فضای نمایش دهنده نمایش تبلیغ شما و یک دعوت به اقدام طراحی شده باشند. این نکته را بدانید که یک بنرگیف حدفاصل مابین عکس و ویدیو را به مخاطب نمایش می دهد.
انواع سایز بنر گیف
تعداد زیاد انواع سایزهای بنر گیف به دلیل نیازها و شرایط مختلف در فضای تبلیغات و طراحی گرافیکی است. این انواع سایزها به تبلیغات در محیطها و پلتفرمهای مختلف تعلق دارند. در زیر انواه سایزهای این بنر تبلیغاتی رو قید کرده ایم:
300*250 300*100 468*60 758*90 120*600 970*250
سفارش بنر متحرک (GIF) خود را ثبت کنید
اگر به فکر متحول کردن کسب و کار خود هستید همین الان با توجه به بودجه خود در واتس اپ یا تلگرام به ما پیام دهید و بنر گیف تبلیغاتی خود را سفارش دهید، ما در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت سفارشات شما هستیم.
5 اصل مهم طراحی بنر متحرک (Gif) که باید جدی بگیرید!
در طراحی بنر گیف شما باید دقت داشته باشید، که برخی نکات و اصول اولیه را رعایت فرمائید. برخی از اصول اولیه بنر متحرک به شرح زیر می باشد:
انتخاب سایز مناسب
قبل از هر چیزی برای شروع سفارش بنر گیف را بدرستی مشخص کنید. زیرا تمام طراحی باید مطابق با گفته مشتری بنر پیش برود. اگر بنر طراحی شده سایز مناسبی نداشته باشد؛ امکان دارد که در جایگاه خود قرار نگیرد که این موضوع دردسر جدیدی برای شماست.
حضور تصاویر با کیفیت در بنر متحرک
حضور وکتورها، تصاویر و المان های با کیفیت نسبت به موضوع بنر باعث می شود که مخاطب بهتر جذب بنر متحرک سایت شما شود و روی آن کلیک کند.
دکمه کال تو اکشن را جدی بگیرید.
یکی از تکنیک هایی که مخاطب را تحریک به تماشای بنر می کند، دکمه کال تو اکشن است. حضور این دکمه در جذب مخاطب در هر بنر متحرک تاثیرات بسیار زیادی دارد.
محدودیت حجمی موضوع مهمی است.
زمانی طراحی بنر شما رو به اتمام است و خروجی باید بگیرید؛ این نکته را توجه کنید که حجم مناسب نباید بیش از 150 کیلو بایت باشد. زیرا در این صورت بنر متحرک تبلیغاتی برای سایت هایی که تبلیغ رزرو کرده اید؛ تایید نمی شود.
نوع و سبک متحرک سازی محتوا
پس از اتمام طراحی بنر، حال زمان انیمیت و متحرک سازی است. یکی از مهم ترین بخش های بنر گیف قسمت متحرک سازی است. هرچه این قسمت حرفه ای تر پیش برود، به همان مراتب در چشم مخاطب بهتر جلب توجه می کند.
5 مزیت کلیدی در بنرهای متحرک(Gif) چیست؟
بنرهای متحرک (Gif)، مزایایی متفاوتی دارند که در ادامه برای شما برخی از مزایای بنر گیف را توضیح می دهیم.
1- انتقال سریع پیام به مخاطب
ارائه پیام برند یا هدف تبلیغات به مخاطب هدف از کلیدی ترین اصول برای تبلیغات است. بنرهای تبلیغاتی که به صورت متحرک طراحی می شوند؛ این امکان را دارند که پیام مدنظرتان را به راحتی و در زمان کم به مخاطب برسانند. بنر گیف از آنجایی که از نظر طراحی جذابیت دارد، افراد زیادی جذب آن می شوند و پیام شما را به سرعت دریافت می کنند. این سبک از تبلیغات در گوگل بسیار موثرتر از سایر تبلیغات بنری هستند و افراد بیشتری سراغ این نوع تبلیغات می روند.
2- هزینه کمتر نسبت به سایر تبلیغات
تبلیغات کلیکی به کمک سفارش بنر گیف، نسبت به سایر روش های تبلیغاتی در گوگل، هزینه کمتر و راندمان بالاتری را برایتان رقم می زند. اما هر چه موضوع بنر خود را حرفه ای تر انتخاب کنید به همان اندازه بهترین بازخورد را دریافت می کنید.
3- امکان کلیک روی بنر (CTA)
یکی دیگر از زیبایی های طراحی بنر متحرک حضور دکمه کال تو اکشن یا اقدام به عمل است. اصولا این دکمه ها شما را به بخش موردنظر به راحتی وصل می کنند از این رو مخاطب راحت به هدف مورد نظر می رسد و از طرفی نیز برای سایتی که تبلیغات انجام داده است؛ نتیجه مطلوب کسب می شود.
4- تبلیغات گسترده در جایگاه های مختلف
تبلیغات کلیکی بنر گیف، امکان این را دارند تا به صورت گسترده ای در جایگاه های متفاوت تبلیغ شوند. برای مثال شما وقتی بنری را برای تبلیغات ارائه می دهید، در سایت های مختلف پر بازدید به نمایش گزاشته می شوند. توجه داشته باشید که تبلیغات کلیکی با توجه به بودجه بندی شما صورت می گیرد.
5- توسعه نام برند و کسب و کار
شما زمانی که تبلیغاتی را انجام می دهید و بنر گیف خود را مورد نمایش عمده ای از مردم قرار می دهید. درواقع علاوه بر تبلیغات، برند سازی نیز می کنید. زیرا بنر شما در سایت های بسیار زیادی به نمایش گزاشته می شود و هر مخاطب با دیدن آن، از برند شما در ذهن آن تصویر سازی می شود و به نوعی برند شما توسعه می یابد.
اهمیت بنر متحرک در تبلیغات و رونق کسب و کار
به طور کلی در تولید محتوا اینستاگرام (انواع رسانه های اجتماعی) و وب سایت ها شما می توانید از تبلیغات بنری کمک بگیرید. بنرهای متحرک به اشکال مختلف در همه جا دیده می شوند. در چند سال اخیر مهمترین و پرمخاطبترین شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک و تویتتر هم به سمت استفاده از این روش آمده اند.
در جولای سال ۲۰۱۵ فیسبوک موتور جستجوی گیف را در قسمت پیام معرفی کرد. تویتتر نیز در فوریه سال ۲۰۱۶ موتور جستجوی گیف را به مخاطبان خود نمایش داد و تا سال آن بیش از 100 میلیون گیف تنها در تویتر به اشتراک گذاشته شد. اینستاگرام نیز به مخاطبین خود اجازه داد از گیف در طراحی استوری موشن و سفارش پست ( بنر تبلیغاتی اینستاگرام) استفاده نمایند. البته واتساپ و تلگرام هم امکان جستجو و به اشتراکگذاری انواع gif را به کاربران خود پیشنهاد داده اند.
بر اساس اطلاعاتی که گوگل ترند نمایش داد، بیشتر مردم به دنبال تصاویر متحرک کوچک می باشند تا احساسات خود را به راحتی بیان کنند؛ به همین علت گیف برای مردم عادی و برندهای مطرح به طور یکسان جایگاه دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.
با تمام این تفاسیر، با طراحی گیف مناسب شما این امکان را دارید که از این ابزار تبلیغاتی در هر بستری و برای آگهی با هر موضوعی کمک بگیرید. مهمترین مساله در به کار بردن گیف، استفاده خلاقانه و شناخت درست مخاطب و فضای نمایش تبلیغ شماست که با یک اقدام مناسب بتوانید مخاطب به هدف اصلی خود برسید.
نتیجه گیری
امروزه با توجه به محبوبیت روزافزون شبکه های مجازی و فضای اینترنت، داشتن توانایی تبلیغ و جذب مخاطب در این فضای پر از رقابت بسیار حائز اهمیت است و رونق کسب وکار را به دنبال دارد. قبل از هرچیزی باید بدانید که تبلیغاتی که ویدیو محور یا تصویرمحور هستند، همیشه تاثیرگذارتر از سایر تبلیغات اینترنتی بوده اند. پویایی خاص در این سبک از بنرها باعث می شود که مخاطب جذب گردد و تلاش شما به هدف نزدیک شود. در این مقاله طراحی و ساخت بنر متحرک، ویژگی های خاص بنر گیف و مزیت و کاربردهای آن را به صحبت پرداخته ایم. اگر مایل به سفارش این سبک از بنرهای تبلیغاتی هستید، با مشاورین ما در ارتباط باشید.
5 اصل مهم طراحی بنر متحرک (Gif) که باید جدی بگیرید!
در طراحی بنر گیف شما باید دقت داشته باشید، که برخی نکات و اصول اولیه را رعایت فرمائید. برخی از اصول اولیه بنر متحرک به شرح زیر می باشد:
انتخاب سایز مناسب
قبل از هر چیزی برای شروع سفارش بنر گیف را بدرستی مشخص کنید. زیرا تمام طراحی باید مطابق با گفته مشتری بنر پیش برود. اگر بنر طراحی شده سایز مناسبی نداشته باشد؛ امکان دارد که در جایگاه خود قرار نگیرد که این موضوع دردسر جدیدی برای شماست.
حضور تصاویر با کیفیت در بنر متحرک
حضور وکتورها، تصاویر و المان های با کیفیت نسبت به موضوع بنر باعث می شود که مخاطب بهتر جذب بنر متحرک سایت شما شود و روی آن کلیک کند.
دکمه کال تو اکشن را جدی بگیرید.
یکی از تکنیک هایی که مخاطب را تحریک به تماشای بنر می کند، دکمه کال تو اکشن است. حضور این دکمه در جذب مخاطب در هر بنر متحرک تاثیرات بسیار زیادی دارد.
محدودیت حجمی موضوع مهمی است.
زمانی طراحی بنر شما رو به اتمام است و خروجی باید بگیرید؛ این نکته را توجه کنید که حجم مناسب نباید بیش از 150 کیلو بایت باشد. زیرا در این صورت بنر متحرک تبلیغاتی برای سایت هایی که تبلیغ رزرو کرده اید؛ تایید نمی شود.
نوع و سبک متحرک سازی محتوا
پس از اتمام طراحی بنر، حال زمان انیمیت و متحرک سازی است. یکی از مهم ترین بخش های بنر گیف قسمت متحرک سازی است. هرچه این قسمت حرفه ای تر پیش برود، به همان مراتب در چشم مخاطب بهتر جلب توجه می کند.
5 مزیت کلیدی در بنرهای متحرک(Gif) چیست؟
بنرهای متحرک (Gif)، مزایایی متفاوتی دارند که در ادامه برای شما برخی از مزایای بنر گیف را توضیح می دهیم.
1- انتقال سریع پیام به مخاطب
ارائه پیام برند یا هدف تبلیغات به مخاطب هدف از کلیدی ترین اصول برای تبلیغات است. بنرهای تبلیغاتی که به صورت متحرک طراحی می شوند؛ این امکان را دارند که پیام مدنظرتان را به راحتی و در زمان کم به مخاطب برسانند. بنر گیف از آنجایی که از نظر طراحی جذابیت دارد، افراد زیادی جذب آن می شوند و پیام شما را به سرعت دریافت می کنند. این سبک از تبلیغات در گوگل بسیار موثرتر از سایر تبلیغات بنری هستند و افراد بیشتری سراغ این نوع تبلیغات می روند.
2- هزینه کمتر نسبت به سایر تبلیغات
تبلیغات کلیکی به کمک سفارش بنر گیف، نسبت به سایر روش های تبلیغاتی در گوگل، هزینه کمتر و راندمان بالاتری را برایتان رقم می زند. اما هر چه موضوع بنر خود را حرفه ای تر انتخاب کنید به همان اندازه بهترین بازخورد را دریافت می کنید.
3- امکان کلیک روی بنر (CTA)
یکی دیگر از زیبایی های طراحی بنر متحرک حضور دکمه کال تو اکشن یا اقدام به عمل است. اصولا این دکمه ها شما را به بخش موردنظر به راحتی وصل می کنند از این رو مخاطب راحت به هدف مورد نظر می رسد و از طرفی نیز برای سایتی که تبلیغات انجام داده است؛ نتیجه مطلوب کسب می شود.
4- تبلیغات گسترده در جایگاه های مختلف
تبلیغات کلیکی بنر گیف، امکان این را دارند تا به صورت گسترده ای در جایگاه های متفاوت تبلیغ شوند. برای مثال شما وقتی بنری را برای تبلیغات ارائه می دهید، در سایت های مختلف پر بازدید به نمایش گزاشته می شوند. توجه داشته باشید که تبلیغات کلیکی با توجه به بودجه بندی شما صورت می گیرد.
5- توسعه نام برند و کسب و کار
شما زمانی که تبلیغاتی را انجام می دهید و بنر گیف خود را مورد نمایش عمده ای از مردم قرار می دهید. درواقع علاوه بر تبلیغات، برند سازی نیز می کنید. زیرا بنر شما در سایت های بسیار زیادی به نمایش گزاشته می شود و هر مخاطب با دیدن آن، از برند شما در ذهن آن تصویر سازی می شود و به نوعی برند شما توسعه می یابد.
اهمیت بنر متحرک در تبلیغات و رونق کسب و کار
به طور کلی در تولید محتوا اینستاگرام (انواع رسانه های اجتماعی) و وب سایت ها شما می توانید از تبلیغات بنری کمک بگیرید. بنرهای متحرک به اشکال مختلف در همه جا دیده می شوند. در چند سال اخیر مهمترین و پرمخاطبترین شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک و تویتتر هم به سمت استفاده از این روش آمده اند.
در جولای سال ۲۰۱۵ فیسبوک موتور جستجوی گیف را در قسمت پیام معرفی کرد. تویتتر نیز در فوریه سال ۲۰۱۶ موتور جستجوی گیف را به مخاطبان خود نمایش داد و تا سال آن بیش از 100 میلیون گیف تنها در تویتر به اشتراک گذاشته شد. اینستاگرام نیز به مخاطبین خود اجازه داد از گیف در طراحی استوری موشن و سفارش پست ( بنر تبلیغاتی اینستاگرام) استفاده نمایند. البته واتساپ و تلگرام هم امکان جستجو و به اشتراکگذاری انواع gif را به کاربران خود پیشنهاد داده اند.
بر اساس اطلاعاتی که گوگل ترند نمایش داد، بیشتر مردم به دنبال تصاویر متحرک کوچک می باشند تا احساسات خود را به راحتی بیان کنند؛ به همین علت گیف برای مردم عادی و برندهای مطرح به طور یکسان جایگاه دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.
با تمام این تفاسیر، با طراحی گیف مناسب شما این امکان را دارید که از این ابزار تبلیغاتی در هر بستری و برای آگهی با هر موضوعی کمک بگیرید. مهمترین مساله در به کار بردن گیف، استفاده خلاقانه و شناخت درست مخاطب و فضای نمایش تبلیغ شماست که با یک اقدام مناسب بتوانید مخاطب به هدف اصلی خود برسید.
نتیجه گیری
امروزه با توجه به محبوبیت روزافزون شبکه های مجازی و فضای اینترنت، داشتن توانایی تبلیغ و جذب مخاطب در این فضای پر از رقابت بسیار حائز اهمیت است و رونق کسب وکار را به دنبال دارد. قبل از هرچیزی باید بدانید که تبلیغاتی که ویدیو محور یا تصویرمحور هستند، همیشه تاثیرگذارتر از سایر تبلیغات اینترنتی بوده اند. پویایی خاص در این سبک از بنرها باعث می شود که مخاطب جذب گردد و تلاش شما به هدف نزدیک شود. در این مقاله طراحی و ساخت بنر متحرک، ویژگی های خاص بنر گیف و مزیت و کاربردهای آن را به صحبت پرداخته ایم. اگر مایل به سفارش این سبک از بنرهای تبلیغاتی هستید، با مشاورین ما در ارتباط باشید.
سوالات متداول
بیشترین سوالاتی که پرسیده شده
زمانی که سبک کار را انتخاب کردید و توضیحات مورد نظر را ارسال فرمودید و از طرف واحد طراحی گرافیک تایید دریافت کردید ، کل هزینه دریافت میشود.
300*250
300*100
468*60
758*90
120*600
970*250
بترین فضا برای نمایش بنر متحرک در وب سایت برا تبلیغات کلیکی است.
بنرهای متحرک با انتقال سریع پیام به کمک تصاویر، هزینه مناسب، امکان کلیک بیشتر نسبت به سایر تبلیغات و تبلیغات گسترده در جایگاه های مختلف می تواند؛ یکی از بهترین نوع تبلیغات برای محصول یا خدمات شما باشد.