تعرفه تولید محتوا اینستاگرام
تولید محتوا اینستاگرام در دنیای دیجیتال امروزی تبدیل به یکی از شغل های پردرآمد شده است. امروزه اینستاگرام از نظر کاربران به یک پلتفرم کاربردی و پر طرفدار شناخته شده است. تولید محتوای اینستاگرام تأثیر بسزایی در رشد و توسعه ی کسب و کار ها دارد. یک محتوای مفید قادر است که نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کند. قیمت تولید محتوا اینستاگرام نیز مانند دیگر کار ها دارای قوانینی است. برای تولیدِ یک محتوای ایده آل در اینستاگرام یا باید آموزش تولید محتوای اینستاگرام را مشاهده کنید و یا آن را به دست یک گروه تولید محتوا بسپارید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع تعرفه تولید محتوا اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.
خدمات پلاسینگ
|
اقتصادی
|
اختصاصی
|
پلاس +
|
---|---|---|---|
ریلز با مجری
در این محتوا مجری و بازیگر جلوی دوربین اومده و باتوجه به محتواهای ترند شده در اینستاگرام با موضوع کسب و کار شما طراحی میشود.
|
5 عدد |
10 عدد |
15 عدد |
پست اسلایدی
هر پستی که ساخته میشود از 5 تا 10 اسلاید خواهد بود.
|
5 عدد |
5 عدد |
5 عدد |
تیزر تبلیغاتی CGI
ساخت پروژه تیزر سه بعدی CGI با سلیقه انیماتور و مدل ساز انجام میگردد و در فضای رئال اجرا میشود.
|
|
|
|
10 عدد |
15 عدد |
20 عدد |
|
استوری ثابت
محتوا استوری ثابت میتواند شامل تبریک مناسبت ، اعلام برنامه ، تخفیف قرار بگیرد.
|
20 عدد |
55 عدد |
80 عدد |
طراحی کاور ریلز
در اینستاگرام برای تمام ویدیوهای پکیج ریلز ، کاور استاندارد اینستاگرام ساخته میشود.
|
|
|
|
طراحی هایلایت
کاور های هایلایت های عمومی مثل : تماس با ما - درباره ما - خدمات - محصولات - اعضای شرکت - شبکه های اجتماعی و ... ساخته خواهد شد.
|
|
|
|
تقویم محتوایی
یک تقویم محتوایی آنلاین در اختیار شما قرار میگیره که به صورت دقیق تمام اطلاعات و نقشه راه پکیج میتونید مشاهده کنید
|
|
|
|
سناریو و ایده پردازی
سناریو و ایده پردازی به شکلی اجرا میشود که تولید محتوا بتونه تاثیر خوبی داشته باشد.
|
|
|
|
استفاده از بلاگر معروف
حضور افراده چهره و معروف میتونه حس بهتری به مخاطب انتقال دهد و تاثیر خوبی در اعتماد سازی دارد.
|
|
|
|
فیلمبرداری در لوکیشن
برای ساخت ریلز یک لوکیشن اجاره میشود تا کیفیت تولید محتوا افزایش پیدا کند
|
|
|
|
آپارات و یوتیوب
محتوای تولیدی شما در آپارات و یوتیوب ببه صورت حرفه ای و لینک سازی داخلی منتشر خواهد شد.
|
|
|
|
کپشن و هشتگ
کپشن پست و ریلز شما با رعایت اصول و استانداردهای اینستاگرام نوشته میشود.
|
|
|
|
خدمات مدیریت
|
|||
ادمین تعامل
در این بخش از خدمات ادمین با پیج های مرتبط ارتباط برقرار میکند در جهت افزایش فالور و برندینگ و حضور پر رنگ در اکسپلور اینستاگرام
|
3.000.000 تومان |
3.000.000 تومان |
3.000.000 تومان |
ادمین پاسخگویی
برای این سرویس فقط به دایرکت ها و کامنت ها پاسخ داده میشود و تعاملی انجام نمیشود، هزینه این خدمات خارج از تعرفه است.
|
1.000.000 تومان |
1.000.000 تومان |
1.000.000 تومان |
هر شات عکاسی
|
1.000.000 تومان |
1.000.000 تومان |
1.000.000 تومان |
تعرفه و هزینه تولید محتوا اینستاگرام
هزینه تولید محتوا اینستاگرام به دلیل پر مخاطب بودن این شبکه ی اجتماعی در هر شهر متغییر است. تعرفه تولید محتوا اینستاگرام 1403 در تعدادی از استان ها به دلیل رقابت شدید میان ادمین های تولید محتوا این تعرفه نجومی می باشد. شبکه های پربازدیدی که تعداد زیادی دنبال کننده دارند می توانند بهترین گزینه برای ارائه ی تبلیغات باشند. تعدادی از صاحبین مشاغل ترجیح می دهند که مبالغی را پرداخت کنند و از دیگر پیج ها برای تبلیغات استفاده کنند. عده ای دیگر اما به کمک گروه تولید محتوای اینستاگرام صفحه ی مرتبط به کسب و کارشان را راه اندازی می کنند. این افراد ترجیح می دهند از این طریق خدمات و محصولات خود را به مخاطبین معرفی کنند. تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام باتوجه به عوامل گوناگونی متغیر است. به طبع هر چه میزان فعالیت و حرفه ای بودن گروه تولید محتوا بیشتر باشد قیمت پک تولید محتوا نیز افزایش می یابد.
آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ با بهره گیری از افراد خلاق و حرفه ای می تواند با در نظر گرفتن الگوریتم های اینستاگرام یک محتوای خارق العاده را برای مشتریان خود تولید کند. خلاقیت و استفاده نکردن از محتوای کپی و تکراری اصلی ترین دلیل برای موفقیت تیم پلاسینگ در تولید محتوای اینستاگرام می باشد.
موارد مهم، قیمت و تعرفه تولید محتوا اینستاگرام 1403
همان طور که در مطالب بالا گفتیم قیمت پک تولید محتوا به عوامل متعددی بستگی دارد. مهم ترین عوامل موثر در تعیین قیمت تولید محتوا اینستاگرام عبارت اند از:
روش ساخت محتوا اینستاگرام
نوع محتوایی که تولید می شود در قیمت نهایی بسیار موثر است. شما می توانید در پیج اینستاگرام خود از محتوای بصری و متنی استفاده کنید. محتوای تصویری مانند موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی به دلیل جذابیت زیادی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک از محتوای تولید شده بر اساس ساختاری که دارند شامل قیمت های متفاوتی هستند. به طبع محتوای ویدیویی که زمان بیشتری برای تولید نیاز دارند به نسب سایر محتوای اینستاگرام مشمول هزینه ی بیشتری می شوند.
متخصص بودن
اینکه شما تولید محتوای اینستاگرام خود را به دست چه مجموعه ای بسپارید بسیار مهم است. شاید به این موضوع فکر کنید که استفاده از گروهی معمولی هزینه ی کم تری را برایتان رقم می زند، اما به نتیجه ی نهایی فکر کرده اید؟ شما با سپردن کار خود به گروهی متخصص و حرفه ای می توانید از نتیجه ی نهایی خیالی آسوده داشته باشید.
استفاده از اینفلوئنسرها
اگر مد نظر دارید که از افراد محبوب و مشهور در فضای مجازی بهره ببرید باید هزینه تولید محتوا اینستاگرام خود را بیشتر در نظر بگیرید. این افراد مشهور با معرفی خدمات و محصولات شما به مخاطبین خود باعث می شوند تا افراد بیشتری شما را ببینند. این روند به مرور زمان باعث می شود که دنبال کننده های شما افزایش یابند و در نتیجه کسب و کارتان رونق بگیرد.
تعداد ادمین های اداره کننده پیج
اگر یک پیج با دنبال کننده های زیادی دارید، ساپورت کردن مسولیت های پیج با یک ادمین امکان پذیر نیست. در این مواقع که ادمین های بیشتری برای پیج نیاز است مبلغ نهایی تولید محتوای اینستاگرام شما افزایش خواهد یافت.
تعداد پست و استوری روزانه چقدر است؟
پلن تولید محتوا اینستاگرام چیست؟ مد نظر دارید که روزانه چه تعداد پست و استوری در صفحه ی شما به اشتراک گذاشته شود؟ هرچه میزان فعالیت ادمین ها در صفحه ی شما بیشتر باشد طبیعی است که هزینه ی تولید محتوا نیز افزایش یابد. هزینه تولید ویدیو اینستاگرام نیز شاید شما را بترساند، اما با سفارش موشن گرافیک یا همان انیمیشن تبلیغاتی نیز شما به سرعت دیده می شوید.
اگر می خواهید در اینستاگرام دیده شوید، از هزینه کردن نترسید
فرقی نمی کند اقدام به راه اندازه چه کاری قرار است نمائید. برای اینکه موفق شوید باید هزینه های ابتدایی را در قبال موفقیت به جان بخرید. اگر بیشتر هزینه کنید و از تولید محتوای ویدیویی استفاده نمائید، بدون شک در مدت زمان کمتری موفق خواهید شد. اشتراک گذاری محتوای بصری بسیار آسان است. اگر فردی محتویات پیج شما را بپسندد آن را با دیگر دوستان خود به اشتراک می گذارد و این روند به مرور زمان باعث می شود تا افراد بیشتری با خدمات و محصولات شما آشنا شوند.
عوامل موثر بر قیمت تولید محتوا اینستاگرام چقدر است؟
تعرفه تولید محتوا برای اینستاگرام به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل نوع محتوا، نیاز های خاص کسب و کار و استراتژی پیج می شود. در پلاسینگ، ما بسته های متنوعی از خدمات تولید محتوای اینستاگرام را متناسب با بودجه و نیازهای مخاطبان طراحی کرده ایم. شما با توجه به اهداف و رویکرد پیج اینستاگرامی خود، یکی از این پکیج ها را انتخاب کنید. برای اطلاع دقیق از هزینه پست و استوری، قیمت ریلز اینستاگرام، پکیج اینستا و مشاوره، تنها کافیست با کارشناسان ما در تماس بگیرید.
عوامل موثر بر تعرفه تولید محتوا در اینستاگرام
هزینه تولید محتوا در اینستاگرام بسته به تخصص و مهارت تیم تولید کننده، حوزه کاری و سبک محتوای شما متغیر است. الگوریتم های این شبکه اجتماعی آشنا باشید، نیازها و علاقه مندی مخاطبان را بدانید و با سفارش تولید محتوای مناسب بهترین تاثیر را بگیرید.
نوع محتوای اینستاگرام
- متنی: محتوای متنی معمولاً هزینه کمتری نسبت به دیگر انواع محتوا دارد.
- تصویری: تصاویر با کیفیت و گرافیک های حرفه ای هزینه بالاتری دارند.
- ویدئویی: ویدئوها به دلیل پیچیدگی در تولید و نیاز به تجهیزات حرفه ای، از هزینه های بیشتری برخوردار هستند.
موضوع کسب و کار
حوزه فعالیت شما نیز تاثیر زیادی بر هزینه ها دارد. در برخی از کسب و کارها نیاز به جمع آوری اطلاعات و تولید محتوای خاص تر است. به عنوان مثال، برای کسب و کارهای پزشکی مانند جراحی دندانپزشکی، ممکن است نیاز به تهیه محتوا از محیط های تخصصی مانند اتاق جراحی باشد که این امر هزینه بر است.
سرعت رشد و موفقیت در اینستاگرام
اگر هدف شما رشد سریع و افزایش دیدهشدن است، باید محتوای بیشتری با کیفیت بالاتر تولید کنید که به تبع آن هزینهها نیز افزایش مییابد.
فرآیند سفارش تولید محتوا اینستاگرام
- نیازسنجی و تعیین هدف: ابتدا باید هدف اصلی از تولید محتوا و نیازهای خاص کسب و کار مشخص شود. این مرحله شامل شناخت مخاطبان هدف و بررسی رقبا است.
- انتخاب نوع محتوا: نوع محتوا شامل عکس، ویدئو، پست های متنی و یا ترکیبی از آن ها است. این انتخاب باید با توجه به هدف و مخاطب صورت گیرد.
- طراحی و تولید محتوا: پس از تعیین نوع محتوا، مرحله تولید آغاز می شود. این شامل طراحی گرافیک، عکاسی، فیلم برداری و ویرایش است.
- بازبینی و اصلاح: محتوای تولید شده بازبینی و اصلاح می شود تا اطمینان حاصل شود که با نیازها و استاندارد های برند هم خوانی دارد.
- انتشار و ارزیابی: پس از تأیید نهایی، تولید محتوا در اینستاگرام منتشر شده و با استفاده از ابزارهای آنالیتیکس مانند Insight، ارزیابی عملکرد انجام می شود.
نحوه دریافت قیمت پکیج تولید محتوا اینستاگرام چگونه است؟
همان طور که در مطالب بالا برایتان توضح دادیم، گفتیم که هزینه تولید محتوا در اینستاگرام به چه عواملی بستگی دارد. شما مشتریان وفادار پلاسینگ می توانید جهت استعلام از تعرفه خدمات اینستاگرام و دریافت لیست قیمت تولید محتوا اینستاگرام با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید. تعرفه قیمت پیج اینستاگرام بسته به سبک کاری انتخابی شما متغییر است.
قیمت تولید محتوا برای اینستاگرام را در کنار هم شفاف سازی انجام دادیم و در تعیین تعرفه ی تولید محتوا اینستاگرام تاثیرگذار هستند. اگر می خواهید که نتیجه ی نهایی مطلبوب باشد، از هزینه کردن نترسید. شما باید محتوایی را منتشر کنید که بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند و این تولید محتوا نیازمند علم و یا آموزش است. اگر زمان زیادی برای آموزش ندارید انتخاب یک تیم حرفه ای تولید محتوا بهترین کاری است که می توانید در جهت توسعه ی پیج اینستاگرام خود انجام دهید. هزینه ساخت ریلز و یا استوری موشن اینستاگرام بستگی را در این صفحه مشاهده کرده اید. بازهم اگر سوالی دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
عوامل موثر بر هزینه ساخت ریلز اینستاگرام
هزینه ساخت ریلز اینستاگرام به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله مدت زمان و کیفیت محتوا. قیمت ساخت ریلز اینستاگرام معمولاً بر اساس نیازهای خاص هر کسب و کار تعیین می شود و از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر می باشد. برای به دست آوردن یک قیمت دقیق، لازم است با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت کنید تا برآورد مناسبی برای نیازهای شما ارائه دهند.
قیمت ادیت ریلز اینستاگرام نیز یکی دیگر از عواملی است که باید در نظر گرفته شود. ادیت حرفه ای تاثیر زیادی بر جذابیت محتوای شما داشته باشد و در نهایت بر نرخ تعامل و دیده شدن پست های شما تأثیر می گذارد. به همین دلیل، انتخاب یک تیم ماهر در زمینه ویرایش به شما کمک می کند تا هزینه های خود را بهینه کنید و محتوایی با کیفیت بالا تولید نمایید.
در نهایت، هزینه ساخت ریلز اینستاگرام شامل نه تنها تولید و ویرایش محتوا بلکه استراتژی بازاریابی و تبلیغات نیز است. تعرفه ساخت ریلز اینستاگرام، سرمایه گذاری در تولید محتوای با کیفیت در دراز مدت به افزایش فروش و اعتبار برند شما منجر می گردد. با توجه به رقابت شدید در فضای مجازی، داشتن محتوای منحصر به فرد و جذاب اهمیت ویژهای دارد.
هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع محتوای تبلیغاتی، هدف کمپین و نوع کسب و کار. به طور کلی، تعرفه تبلیغات اینستاگرام شامل هزینه های مرتبط با تولید محتوا، طراحی گرافیکی و مدیریت پیج اینستاگرام میشود. بسته به اینکه شما به دنبال ایجاد یک آگهی ساده یا یک کمپین پیچیده با محتوای ویدیویی و استراتژی های خاص هستید، هزینه میتوانند متفاوت باشند.
علاوه بر این، اینستاگرام به صورت مداوم ویژگی های جدیدی را برای تبلیغ دهندگان معرفی میکند که بر تعرفه تبلیغات اینستاگرام 1403 تأثیر بگذارد. برای مثال، استفاده از ریلز یا استوری های جذاب می تواند بازخورد بهتری ایجاد کند، اما به هزینه های بالاتری نیاز دارد. به همین دلیل، مشاوره با کارشناسان تبلیغاتی برای تعیین هزینه دقیق و بهترین استراتژیها بسیار مهم است.
هزینه ساخت ریلز اینستاگرام | راهنمای کامل برای تبلیغات موثر
استفاده از تبلیغات خلاقانه و جذاب برای جلب توجه مخاطبان در دنیای تولید محتوای اینستاگرام با ویدیو یا تیزر اینستاگرام که آن را ریلز می شناسید؛ به سرعت توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.
- هزینه ساخت کلیپ اینستاگرام
برای جذب توجه مخاطبان و معرفی محصولات یا خدمات به شکل تاثیرگذار، انتخاب نوع ریلز و نحوه ساخت آن از اهمیت زیادی برخوردار است. در این بخش به معرفی انواع ریلزهای اینستاگرام و هزینههای مرتبط با آنها میپردازیم.
انواع ریلز اینستاگرام
ابتدا باید با دو نوع رایج ریلز تبلیغاتی آشنا شوید که هر کدام ویژگیها و کاربردهای خاص خود را دارند.
- ریلز موشن گرافیک
این نوع ریلز از انیمیشنها و تصاویری که بهصورت متحرک و گرافیکی طراحی میشوند، استفاده میکند. ریلزهای موشن گرافیک بهویژه برای توضیح مفاهیم پیچیده، معرفی ویژگیهای فنی محصولات، یا ارتقاء برند مناسب هستند. این نوع ویدیوها میتوانند توجه مخاطبان را جلب کرده و بهراحتی پیام شما را به شکل جذاب و حرفهای منتقل کنند. هزینه ساخت این نوع ریلز نسبتاً کمتر است، زیرا نیاز به تصویربرداری و فیلمبرداری ندارد و تنها به طراحی گرافیکی و انیمیشنسازی متکی است.
- ریلز رئال (واقعی)
در این دسته، از ویدیوهای واقعی که توسط دوربین ضبط شدهاند، استفاده میشود. ریلز موشن رئال برای نمایش واقعی محصولات، خدمات، یا فرآیندهای کاری برندها بسیار مناسب است. این ویدیوها معمولاً مستقیماً با مخاطب ارتباط برقرار می کنند و میتوانند تجربه ای واقعی و ملموس از برند شما ارائه دهند. در صورتی که قصد دارید کیفیت بالا و حرفهای را در تبلیغات خود نشان دهید، این نوع ریلز بهترین انتخاب است.
هزینه ریلز اینستاگرام
هزینه های ساخت ریلز اینستاگرام بسته به نوع تیزر و محتوای آن متغیر است. در اینجا به بررسی تعرفه تیزر اینستاگرام در هر دسته از ریلزها می پردازیم.
- ریلز بدون تصویربرداری
اگر برای ساخت ریلز خود از تصاویر و ویدیوهای آماده یا موشن گرافیک استفاده کنید، هزینه ساخت آن بهطور قابل توجهی پایینتر خواهد بود. این نوع ریلزها معمولاً نیاز به زمان زیادی برای فیلمبرداری ندارند و به راحتی میتوانند از منابع موجود استفاده کنند. هزینه ساخت این نوع ریلزها ممکن است از ۵۰۰ هزار تومان شروع شود و بسته به پیچیدگی و حجم کار، افزایش یابد. این گزینه برای برندهایی که بودجه محدودی دارند یا نیاز به سرعت در انتشار تبلیغات دارند، گزینه مناسبی است.
- ریلز با تصویربرداری واقعی
در صورتی که قصد دارید ریلز شما شامل فیلمبرداری واقعی باشد، هزینه ساخت ریلز کمی تغییر می کند. این نوع تیزر تبلیغاتی معمولاً با تجهیزات حرفه ای و تیم تولید فیلم انجام می شود که زمان و منابع بیشتری می طلبد. هزینه ساخت ریلز رئال معمولاً بسته به زمان و کیفیت تصویربرداری، تعرفه متفاوتی دارد. این نوع ریلزها برای برندهایی که به دنبال یک تبلیغ حرفهای و جذاب با کیفیت بالا هستند، بهترین انتخاب است.
- چرا ریلز اینستاگرام برای تبلیغات موثر است؟
در این بخش قصد داریم به دلایل اهمیت استفاده از ریلز اینستاگرام برای تبلیغات کسبوکارها بپردازیم.
- جذب توجه سریع: ریلزها به طور کلی محتوای کوتاه و جذاب هستند که توجه کاربران را به سرعت جلب میکنند. با استفاده از این ویدیو تبلیغاتی پیام خود را بهطور مؤثر و سریع منتقل کنید.
- مخاطب گسترده تر: اینستاگرام به ویژه از ریلزها برای نمایش بیشتر در فید کاربران و اکسپلور استفاده میکند. این بدین معنی است که محتوای شما به راحتی میتواند به مخاطبان جدید و بیشتری دست یابد.
- افزایش تعاملات: ویدیوهای جذاب و حرفهای باعث ایجاد تعامل بیشتر با مخاطبان می شوند. با استفاده از ریلزها مخاطبان خود را ترغیب به لایک، کامنت و اشتراک گذاری کنید.
چطور هزینه ساخت ریلز اینستاگرام را بهینه کنیم؟
برای بهینه سازی هزینه و تعرفه ریلز و استفاده به صرفه از ریلز اینستاگرام، نکات زیر را در نظر داشته باشید:
استفاده از منابع موجود: اگر منابع گرافیکی و تصویری آماده ای دارید، می توانید از آنها در ساخت ریلزهای خود بهره برداری کنید تا هزینه ها کاهش یابد.
همکاری با تیم های متخصص: برای بهبود کیفیت و کاهش هزینه و تعرفه تولید محتوای اینستاگرام بهتر است با تیم های حرفهای و متخصص همکاری کنید که تجربه زیادی در ساخت ریلز دارند و میتوانند به صورت کارآمد و مقرون بهصرفه این کار را انجام دهند.
در نهایت، ساخت ریلز اینستاگرام در برنامه پکیج تولید محتوا اینستاگرام یک ابزار بسیار مؤثر برای تبلیغات کسب و کار شما باشد، به ویژه اگر از آن به درستی و با دقت استفاده کنید. با توجه به هزینه های متفاوت انواع ریلز، انتخابی متناسب با بودجه و نیازهای خود داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش ریلز حرفه ای برای کسبوکار خود، با ما در ارتباط باشید.
هزینه تولید محتوا اینستاگرام به دلیل پر مخاطب بودن این شبکه ی اجتماعی در هر شهر متغییر است. در تعدادی از استان ها به دلیل رقابت شدید میان ادمین های اینستاگرام این تعرفه نجومی می باشد. شبکه های پربازدیدی که تعداد زیادی دنبال کننده دارند می توانند بهترین گزینه برای ارائه ی تبلیغات باشند. تعدادی از صاحبین مشاغل ترجیح می دهند که مبالغی را پرداخت کنند و از دیگر پیج ها برای تبلیغات استفاده کنند. عده ای دیگر اما به کمک گروه تولید محتوای اینستاگرام صفحه ی مرتبط به کسب و کارشان را راه اندازی می کنند. این افراد ترجیح می دهند از این طریق خدمات و محصولات خود را به مخاطبین معرفی کنند. تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام باتوجه به عوامل گوناگونی متغیر است. به طبع هر چه میزان فعالیت و حرفه ای بودن گروه تولید محتوا بیشتر باشد قیمت پک تولید محتوا نیز افزایش می یابد.
آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ با بهره گیری از افراد خلاق و حرفه ای می تواند با در نظر گرفتن الگوریتم های اینستاگرام یک محتوای خارق العاده را برای مشتریان خود تولید کند. خلاقیت و استفاده نکردن از محتوای کپی و تکراری اصلی ترین دلیل برای موفقیت تیم پلاسینگ در تولید محتوای اینستاگرام می باشد.
عوامل موثر در هزینه نهایی تولید محتوا اینستاگرام
همان طور که در مطالب بالا گفتیم قیمت پک تولید محتوا به عوامل متعددی بستگی دارد. مهم ترین عوامل موثر در تعیین قیمت تولید محتوا اینستاگرام عبارت اند از:
روش تولید محتوای اینستاگرام
نوع محتوایی که تولید می شود در قیمت نهایی بسیار موثر است. شما می توانید در پیج اینستاگرام خود از محتوای بصری و متنی استفاده کنید. محتوای تصویری مانند موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی به دلیل جذابیت زیادی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک از محتوای تولید شده بر اساس ساختاری که دارند شامل قیمت های متفاوتی هستند. به طبع محتوای ویدیویی که زمان بیشتری برای تولید نیاز دارند به نسب سایر محتوای اینستاگرام مشمول هزینه ی بیشتری می شوند.
متخصص بودن گروه تولید محتوا اینستاگرام
اینکه شما کار تولید محتوا اینستاگرام خود را به دست چه مجموعه ای بسپارید بسیار مهم است. شاید به این موضوع فکر کنید که استفاده از گروهی معمولی هزینه ی کم تری را برایتان رقم می زند، اما به نتیجه ی نهایی فکر کرده اید؟ شما با سپردن کار خود به گروهی متخصص و حرفه ای می توانید از نتیجه ی نهایی خیالی آسوده داشته باشید.
استفاده از اینفلوئنسرها
اگر مد نظر دارید که از افراد محبوب و مشهور در فضای مجازی بهره ببرید باید هزینه ی بیشتری را برای تولید محتوا اینستاگرام خود در نظر بگیرید. این افراد مشهور با معرفی خدمات و محصولات شما به مخاطبین خود باعث می شوند تا افراد بیشتری شما را ببینند. این روند به مرور زمان باعث می شود که دنبال کننده های شما افزایش یابند و در نتیجه کسب و کارتان رونق بگیرد.
تعداد ادمین های اداره کننده پیج
اگر یک پیج با دنبال کننده های زیادی دارید، ساپورت کردن مسولیت های پیج با یک ادمین امکان پذیر نیست. در این مواقع که ادمین های بیشتری برای پیج نیاز است مبلغ نهایی سفارش تولید محتوای اینستاگرام شما افزایش خواهد یافت.
تعداد پست ها و استوری هایی که در طول روز منتشر می شود
پلن تولید محتوا اینستاگرام چیست؟ مد نظر دارید که روزانه چه تعداد پست و استوری در صفحه ی شما به اشتراک گذاشته شود؟ هرچه میزان فعالیت ادمین ها در صفحه ی شما بیشتر باشد طبیعی است که هزینه ی تولید محتوا نیز افزایش یابد.
اگر می خواهید در اینستاگرام دیده شوید، از هزینه کردن نترسید
فرقی نمی کند اقدام به راه اندازه چه کاری قرار است نمائید. برای اینکه موفق شوید باید هزینه های ابتدایی را در قبال موفقیت به جان بخرید. اگر بیشتر هزینه کنید و از تولید محتوای ویدیویی استفاده نمائید، بدون شک در مدت زمان کمتری موفق خواهید شد. اشتراک گذاری محتوای بصری بسیار آسان است. اگر فردی محتویات پیج شما را بپسندد آن را با دیگر دوستان خود به اشتراک می گذارد و این روند به مرور زمان باعث می شود تا افراد بیشتری با خدمات و محصولات شما آشنا شوند.
نحوه دریافت قیمت پک تولید محتوا اینستاگرام چگونه است؟
همان طور که در مطالب بالا برایتان توضح دادیم، گفتیم که هزینه تولید محتوا در اینستاگرام به چه عواملی بستگی دارد. شما مشتریان وفادار پلاسینگ می توانید جهت استعلام از تعرفه تبلیغات اینستاگرام و دریافت لیست قیمت تولید محتوا اینستاگرام با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
جمع بندی نهایی
در این مقاله سعی کردیم برایتان شفاف سازی انجام دهیم و بگوییم که چه عواملی در تعیین تعرفه ی تولید محتوا اینستاگرام تاثیرگذار هستند. اگر می خواهید که نتیجه ی نهایی مطلبوب باشد، از هزینه کردن نترسید. شما باید محتوایی را منتشر کنید که بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند و این تولید محتوا نیازمند علم و یا آموزش است. اگر زمان زیادی برای آموزش ندارید انتخاب یک تیم حرفه ای تولید محتوا بهترین کاری است که می توانید در جهت توسعه ی پیج اینستاگرام خود انجام دهید. مجموعه ی پلاسینگ از شما برای خواندن این مقاله تشکر می کند، امیداوریم که توانسته باشیم سوال های شما را به بهترین نحو پاسخ داده باشیم.
سفارش تولید محتوا اینستاگرام را ثبت کنید
اگر به فکر متحول کردن کسب و کار خود هستید همین الان با توجه به بودجه خود در واتس اپ یا تلگرام به ما پیام دهید و پکیج تولید محتوا اینستاگرام خود را سفارش دهید، ما در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت سفارشات شما هستیم.
سوالات متداول
بیشترین سوالاتی که پرسیده شده
شما باید برای سفارش محتوای اینستاگرام، اطلاعات لازم، آدرس پیج و در صورت وجود عکس یا لوگوی خاصی آن را به همراه تم رنگی مدنظر برای کارشناسان ما ارسال نمایید.
در صورتی که تمام المان ها نیاز به تغییر نداشته باشد بله انجام خواهد شد ولی چنانچه کل پست یا استوری و تیزر تبلیغاتی تغییر کند ، تغییر کلی با هزینه انجام میشود.
- تماس با کارشناسان پلاسینگ
- دریافت مشاوره و انتخاب سبک پست یااستوری
- ارسال تصاویر و متن کوتاه برای درج در پروژه
- اعلام زمان تحویل پروژه توسط ما
- تولید پروژه و تحویل در زمان اعلامی