سفارش تولید محتوا اینستاگرام
![لوگو پلاسینگ](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2021/05/logo-plusing-hader.png)
![لوگو پلاسینگ](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2021/05/logo-plusing-hader.png)
![لوگو پلاسینگ](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2021/05/logo-plusing-hader.png)
![لوگو پلاسینگ](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2021/05/logo-plusing-hader.png)
![لوگو پلاسینگ](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2021/05/logo-plusing-hader.png)
چرا تولید محتوا اینستاگرام پلاسینگ
خدمات تولید محتوا اینستاگرام فعالیت تخصصی و نیازمند مهارت و تجربه است. شما برای اینکه در این رسانه بصری قدرتمند، موفق دیده شوید باید انواع سبکهای تولید محتوا در اینستاگرام را بشناسید، با الگوریتمهای این شبکه اجتماعی آشنا شوید ، نیازها و علاقه مندی مخاطبان را درک کنید تا در نهایت یک محتوای جذاب منتشر نمایید. چیدمان استراتژی تبلیغاتی حرفه ای برای کسب و کارتان و انتشار محتوای با کیفیت شما را میان رقبا متمایز می کند و نگاه مخاطبان را در هر نقطه جغرافیایی مجذوب و همراه صفحه شما خواهد کرد.
خدمات تولید محتوای اینستاگرام در پلاسینگ (پکیج تولید محتوا اینستاگرام) با ارائه کمپین محتوای اینستاگرام، سبک های مختلفی از محتوای تصویری را جهت راهیابی به اکسپلور برای مخاطبین در برنامه خود دارد که عبارتند از:
موشن استوری: استوری موشن اینستاگرام، ویدیوهای تبلیغاتی عمودی و تصاویر متحرکی هستند که با طراحی حرفه ای مخاطب را در کمترین زمان ممکن مجذوب پیج شما می کند.
پست اسلایدی: طراحی پستهای اینستاگرام با دو سبک تک اسلایدی و چند اسلایدی متشکل از عکس ، تصاویر گرافیکی، ویدیو و گیف در بهترین حالت پیام شما را به گوش مخاطب می رساند.
موشن گرافیک: ویدیوهای تبلیغاتی دو بعدی پیام کسب وکارتان را در زمان کوتاه، متناسب با تمام سنین به گوش مشتریان شما خواهند رساند. قابلیت اشتراک بالا از وجه تمایز اصلی این سبک کار است.
موشن فوتومنتاژ: موشن فتومونتاژ با ادغام تصاویر با وکتورها و المان ها برای ایجاد ویدیوهایی با جلوه هایی زیبا و فراتر از واقعیت، حرفه ای بودن شما را نمایش می دهد.
طراحی هایلایت: طراحی هایلایتها به کاربران شما حس ارزشمندی و مفید بودن پروفایلتان را در قالب یک طراحی زیبا و جذاب نمایش می دهد.
ریلز اینستاگرام: طراحی و فیلم برداری ویدیوهای مجری محور با زمان 15 تا 90 ثانیهای همراه با افکتهای فوق العاده جذاب تاثیرگذاری بسیار بالایی برای مخاطب دارد.
خدمات پلاسینگ
|
اقتصادی
|
اختصاصی
|
پلاس +
|
---|---|---|---|
موشن استوری
شما میتوانید با کمک موشن استوری تبلیغات موثری داشته باشید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید
|
5 عدد |
10 عدد |
20 عدد |
موشن گرافیک
اگر صاحب برند یا شرکت هستید به طور حتم، از اهمیت تبلیغات با خبر هستید. موشن گرافیک ها در لیست جذاب ترین نوع تبلیغات اینستاگرامی قرار میگیرند.
|
60 ثانیه |
90 ثانیه |
120 ثانیه |
پست اسلایدی
|
5 عدد |
5 عدد |
5 عدد |
طراحی هایلایت
|
|
|
|
موشن فتومونتاژ
|
1 عدد |
2 عدد |
3 عدد |
تقویم محتوایی
یک تقویم محتوایی آنلاین در اختیار شما قرار میگیره که به صورت دقیق تمام اطلاعات و نقشه راه پکیج میتونید مشاهده کنید
|
|
|
|
استوری ثابت
محتوا استوری ثابت میتواند شامل تبریک مناسبت ، اعلام برنامه ، تخفیف قرار بگیرد.
|
10 |
20 |
35 |
استاپ موشن
پروژه استاپ موشن بین 15 الی 30 ثانیه است و کاملا با سلیقه طراح تولید میشود
|
|
|
|
ریلز با مجری
در این محتوا مجری و بازیگر جلوی دوربین اومده و باتوجه به محتواهای ترند شده در اینستاگرام با موضوع کسب و کار شما طراحی میشود.
|
5 عدد |
10 عدد |
15 عدد |
نوشتن کپشن
|
|
|
|
نوشتن هشتگ
ارائه هشتگ های پر سرچ با استفاده از ابزارهای آنلاین و دقیق هوش مصنوعی
|
|
|
|
کاور ریلز
در اینستاگرام برای تمام ویدیوهای پکیج ریلز ، کاور استاندارد اینستاگرام ساخته میشود.
|
|
|
|
خدمات مدیریت
|
|||
ادمین پاسخگویی
برای این سرویس فقط به دایرکت ها و کامنت ها پاسخ داده میشود و تعاملی انجام نمیشود، هزینه این خدمات خارج از تعرفه است.
|
1.000.000 تومان |
1.000.000 تومان |
1.000.000 تومان |
ادمین تعامل
در این بخش از خدمات ادمین با پیج های مرتبط ارتباط برقرار میکند در جهت افزایش فالور و برندینگ و حضور پر رنگ در اکسپلور اینستاگرام
|
3.000.000 تومان |
3.000.000 تومان |
3.000.000 تومان |
نمونه محتوا اینستاگرام
نمونه موشن استوری
در سبک های مختلف
نمونه موشن گرافیک
در سبک های مختلف
پست چند اسلایدی
در سبک های مختلف
![پست اینستاگرام](https://up.plusing.ir/works/instagram/post/Instagram-post-01.png)
![پست اینستاگرام](https://up.plusing.ir/works/instagram/post/Instagram-post-01.png)
![پست اینستاگرام](https://up.plusing.ir/works/instagram/post/Instagram-post-02.png)
![پست اینستاگرام](https://up.plusing.ir/works/instagram/post/Instagram-post-02.png)
![پست اینستاگرام](https://up.plusing.ir/works/instagram/post/Instagram-post-03.png)
![پست اینستاگرام](https://up.plusing.ir/works/instagram/post/Instagram-post-03.png)
![پست اینستاگرام](https://up.plusing.ir/works/instagram/post/Instagram-post-04.png)
![پست اینستاگرام](https://up.plusing.ir/works/instagram/post/Instagram-post-04.png)
نمونه ریلز اینستاگرام
در سبک های مختلف
نمونه موشن فتومونتاژ
در سبک های مختلف
استاپ موشن
سبک جدید و جذاب
نمونه طراحی هایلایت
در سبک های مختلف
![هایلایت اینستاگرام](https://up.plusing.ir/works/instagram/Highlight/Highlight-01.png)
![هایلایت اینستاگرام](https://up.plusing.ir/works/instagram/Highlight/Highlight-01.png)
![هایلایت اینستاگرام](https://up.plusing.ir/works/instagram/Highlight/Highlight-02.png)
![هایلایت اینستاگرام](https://up.plusing.ir/works/instagram/Highlight/Highlight-02.png)
نمونه کپشن محتوا
در سبک های مختلف
آیا به دنبال سرمایهگذاری بدون ریسک و با سود روزشمار هستید؟ 🌟 صندوق صایند کارگزاری بانک آینده با فرصتی منحصر به فرد در انتظار شماست. ✨ با خرید از این صندوق، نه تنها امنیت سرمایهتان تضمین شده، بلکه میتوانید ماهیانه شاهد سود ثابتی باشید که به راحتی به دست آوردنش خواب شما را آشفته نخواهد کرد. 💰 همین حالا وارد عمل شوید و با اطمینان به آینده سرمایهتان نگاه کنید. با ما، هر روزتان سرشار از سود است.
در دنیای دیجیتال امروز، ارزهای دیجیتال نه تنها یک انتخاب، بلکه یک ضرورت شدهاند. 💫 #پراپی میداند که آینده در دستان تریدرهای ماهر است و بر همین اساس، سرمایهگذاری روی استعدادهای تریدینگ را جزو اولویتهای خود قرار داده است. 🚀 ما به دنبال خلق فرصتهای بینظیر برای کسانی هستیم که آماده پیشتازی در این مسیر هستند. با پراپی، قدم در مسیر موفقیت در بازارهای ارز دیجیتال بگذارید و بیایید با هم آیندهای روشن بسازیم. ✨
![لوگو پلاسینگ](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2021/05/logo-plusing-hader.png)
![لوگو پلاسینگ](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2021/05/logo-plusing-hader.png)
![لوگو پلاسینگ](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2021/05/logo-plusing-hader.png)
![لوگو پلاسینگ](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2021/05/logo-plusing-hader.png)
![لوگو پلاسینگ](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2021/05/logo-plusing-hader.png)
مراحل سفارش محتوا اینستاگرام
مراحل سفارش خدمات تولید محتوا اینستاگرام در شرکت تولید محتوا اینستاگرام آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ بسیار ساده است، تا انتهای توضیحات همراه ما باشید تا در زمان ثبت سفارش انواع محتوای تصویری، ویدئویی و تیزر تبلیغاتی دچار مشکل نشوید:
- تماس و ارتباط گرفتن با کارشناسان واحد طراحی گرافیک پلاسینگ؛
- ارسال اطلاعات مورد نیاز شامل ابعاد، محتوا و تصاویر مرتبطی که قرار است که محتوای اینستاگرام بر اساس آن ها انجام شود؛
- در این مرحله کارشناسان ما زمان تحویل را محاسبه و به شما اعلام می کنند؛
- بعد از مشخص شدن سبک کاری، لازم است توضیحات ظاهری را در اختیار کارشناسان پلاسینگ قراردهید، تا پیش فاکتور برای شما ارسال گردد؛
- در این مرحله کارشناس سفارش پلاسینگ توضیحات را در اختیار طراح قرار می دهد، تا بررسی و تایید کند و در صورت نداشتن ابهام شروع کند؛
- بعد از آماده سازی سفارش، واحد تحویل آن را در فضای ابری آپلود می کند سپس لینک را برای شما ارسال می کند تا همیشه پروژه در دسترس شما باشد؛
- در صورت وجود اشکالات در سفارش واحد پشتیبانی در کنار شماست تا اشکالاتی که از طرف طراح رخ داده را اصلاح کند.
برای سفارش محتوای اینستاگرام فرصت را از دست ندهید، قیمت تولید محتوا اینستاگرام رقابتی با حضور کارشناسان حرفه ای همیشه منتظر شما هستند تا یک همکاری جذاب و لذت بخش را تجربه کنید. در نظر داشته باشید. اگر به دنبال راهی برای افزایش دیده شدن و جذب مخاطب بیشتر در اینستاگرام هستید؛ پکیج اینستاگرام پلاسینگ با تاکید بر برندینگ و سئو اینستاگرام مطابق با الگوریتم های جدید، این امکان را به شما میدهند تا در کوتاهترین زمان ممکن بهترین نتایج را کسب کنید.
مراحل سفارش محتوا اینستاگرام در آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ بسیار ساده است، تا انتهای توضیحات همراه ما باشید تا در زمان ثبت سفارش انواع محتوای تصویری، ویدئویی و تیزر تبلیغاتی دچار مشکل نشوید:
- تماس و ارتباط گرفتن با کارشناسان واحد طراحی گرافیک پلاسینگ؛
- ارسال اطلاعات مورد نیاز شامل ابعاد، محتوا و تصاویر مرتبطی که قرار است که محتوای اینستاگرام بر اساس آن ها انجام شود؛
- در این مرحله کارشناسان ما زمان تحویل را محاسبه و به شما اعلام می کنند؛
- بعد از مشخص شدن سبک کاری، لازم است توضیحات ظاهری را در اختیار کارشناسان پلاسینگ قراردهید، تا پیش فاکتور برای شما ارسال گردد؛
- در این مرحله کارشناس سفارش پلاسینگ توضیحات را در اختیار طراح قرار می دهد، تا بررسی و تایید کند و در صورت نداشتن ابهام شروع کند؛
- بعد از آماده سازی سفارش، واحد تحویل آن را در فضای ابری آپلود می کند سپس لینک را برای شما ارسال می کند تا همیشه پروژه در دسترس شما باشد؛
- در صورت وجود اشکالات در سفارش واحد پشتیبانی در کنار شماست تا اشکالاتی که از طرف طراح رخ داده را اصلاح کند.
برای سفارش محتوای اینستاگرام فرصت را از دست ندهید، کارشناسان ما منتظر شما هستند تا یک همکاری جذاب و لذت بخش را تجربه کنید. در نظر داشته باشید.
سفارش محتوا اینستاگرام خود را ثبت کنید
![لوگو پلاسینگ](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2021/05/logo-plusing-hader.png)
![لوگو پلاسینگ](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2021/05/logo-plusing-hader.png)
![لوگو پلاسینگ](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2021/05/logo-plusing-hader.png)
![لوگو پلاسینگ](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2021/05/logo-plusing-hader.png)
![لوگو پلاسینگ](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2021/05/logo-plusing-hader.png)
تولید محتوا اینستاگرام چیست؟
در هر پلتفرم اجتماعی و اصولاً هر بستر فعالیت اجتماعی برای جذب مخاطب و مشتری بیشتر باید مطابق با ویژگی های منحصربهفرد آن پیش بروید تا نتیجه مناسب را بدست بیاورید. اینستاگرام یک شبکهی اجتماعی متکی به لذت و حافظهی بصری است؛ خدمات تولید محتوا اینستاگرام با درگیر کردن مخاطب و بازی با ذهن آنها، تلاش دارد که شما را در ذهن مخاطب ماندگار کند.
محتوای اصولی اینستاگرام بر دو عنصر اصلی چون عنصر بصری (تصویر)، عنصر نوشتاری (متن پست یا استوری) تقسیم بندی شود. آنچه شما را از دیگران متمایز می کند، تصاویر گرافیکی جذاب، عناصر بصری زیبا، تصاویر واقعی و باکیفیت از محصولات و خدمات، فتومونتاژهای گرافیکی زیبا و طراحی هایلایت به صورت حرفه ای است که باعث می شود در نگاه اول در چشمهای مخاطب به زیباترین حالت دیده شوید و آنها را متقاعد کنید که شما گزینه بسیار مناسبی برای همراهی مخاطب هستید. دومین عنصر انتخاب تولید محتوا متنی مناسب برای پست و یا طراحی استوری موشن می باشد که در عین کوتاهی، جذاب و آموزنده باشد تا شما را در سریع ترین زمان ممکن در ذهن مخاطب ماندگار نماید.
بنظر شما هدف از تولید محتوا اینستاگرام چیست؟
این روزها هر کسب و کار موفقی یک پیج اینستاگرام برای خودش دارد که اگر به صورت حرفه ای و مشخص برای آن استراتژی تولید محتوا اینستاگرام چیده شود، شما را میان رقبا متمایز و مشخص می کند. اهداف اصلی از تولید محتوا برای اینستاگرام شامل، برندینگ، افزایش سودآوری، کسب درآمد بیشتر، ارائه متمایز خدمات و محصولات، تعامل بیشتر با مخاطبان، راه اندازی کمپین تبلیغاتی موفق و افزایش ترافیک سایت است که باید با تحلیل و بررسی رقبای موفق و الگوبرداری از مسیر آنها برنامه ریزی گردد تا بهترین نتیجه ممکن را برای پیچ اینستاگرام رقم بزند.
سرمایهگذاری هوشمندانه در پکیج اینستاگرام
تعیین قیمت تولید محتوا در اینستاگرام میتواند بر اساس عوامل مختلفی مانند نوع محتوا، نوع پکیج اینستاگرام، تعداد پستها و پیچیدگی طراحی تصویری یا ویدیویی متفاوت باشد. به طور کلی، تعرفه تولید محتوا اینستاگرام در مجموعه ما با قیمت بسیار رقابتی در تلاش است که محتوای شما شامل عکس، ویدیو، یا گرافیکهای انیمیشنی است و چه میزان تخصص و زمان برای تولید آن نیاز است. همچنین، استراتژی سفارش تولید محتوای اینستاگرام به گونه ای چیده می شود که باعث بیشتر دیده شدن پست و استوری موشن یا ریلزها شود. در نتیجه، کسب و کارها باید بودجهای متناسب با اهداف بازاریابی خود برای اینستاگرام در نظر بگیرند تا بتوانند از بازدهی مطلوبی برخوردار شوند و تأثیری عمیق و دائمی در این پلتفرم داشته باشند.
چند نکته برای تولید محتوای موفق در اینستاگرام
- انتخاب و اعتماد به تیم متخصص تولید محتوای اینستاگرام موفق
- بررسی و الگوبرداری از رقبای موفق
- شناخت مخاطبین و توجه به چیدمان استراتژی تولید محتوا برای اینستاگرام با ذائقه و پرسونای مخاطبان کسب و کارتان
- طراحی پست و استوری حرفه ای و مطابق با تقویم مختوایی
- انتشار مناسب محتوا در پیج اینستاگرام
- اجرای کمپین تبلیغات اصولی برای افزایش حضور موثر در فضای رسانه اجتماعی
4 هدف کلیدی از تولید محتوا برای اینستاگرام
تعیین هدف در ابتدای شروع کار بسیار مهم و ضروری است. در پکیج تولید محتوا اینستاگرام شما باید به خوبی بدانید که برای چه چیزی می خواهید جنگ دیده شدن را با رقبای خود را شروع کنید؟! در اکثر مواقع هدف از تولید محتوا در اینستاگرام توسعه کسب و کار یا نمایش آن برای مشتریان هدف است. اما در ادامه مهم ترین اهداف تولید محتوا در اینستاگرام را اشاره می کنیم.
برندینگ
در سراسر جهان برند های معروفی فعالیت خود را در پیج اینستاگرام خود به صورت حرفه ای پیش میبرند. حتما شما نام آنها را شنیده اید و به خوبی آن ها را می شناسید، اما تعدادی کسب و کار هم وجود دارند که تازه وارد بازار کار شده اند و نیاز به دیده شدن دارند. در این مواقع تولید محتوا در اینستاگرام می تواند یک روش عالی در جهت برند سازی و نمایش قدرتمند خود به مخاطبین زیاد در فضای رایگان باشد.
افزایش درآمد و فروش بالاتر
اگر بتوانید محتوایی حرفه ای و عالی تولید کنید که مخاطب را جذب خود کند، دنبال کنندگان شما به مرور زمان افزایش می یابد و این افزایش دنبال کننده رونق درآمد شما را به همراه دارد. امروزه یکی از روش های پر طرفدار تولید محتوا در اینستاگرام، ویدیوهای تبلیغاتی همچون موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی هستند. این نوع محتوا گزینه ی بسیار خلاقانه ای برای این هستند که بتوانید از طریق تولید محتوای سرگرم کننده کاربر را جذب کنید.
افزایش فالوور ( افزایش همراهان در پیج اینستاگرام)
بدون شک به خوبی متوجه اهمیت تعداد فالوور هستید. زمانی که یک صفحه را با هدف شروع یک کسب و کار راه اندازی می کنید وجود تعداد قابل توجهی دنبال کننده اصلی ترین فاکتور برای شما است. دنبال کننده امکان دارد در آینده به مشتری وفادار شما تبدیل شود و این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد.
معرفی محصولات و معرفی خدمات
تفاوتی ندارد که یک کسب و کار کوچک دارید یا یک شرکت بزرگ با چندین پرسنل، شما برای اینکه بتوانید افراد بیشتری را مجذوب خود نمایید؛ نیازمند نمایش محصولات و خدمات خود از طریق تبلیغات به دیگران هستید. حالا که تبلیغات در اینستاگرام بسیار مقرون به صرفه است؛ چرا این روش را انتخاب نکنید؟! شما به راحتی می توانید با استفاده از عکاسی تبلیغاتی محصول و خدمات خود بسیار حرفه ای به مخاطبین نمایش دهید.
6 اصل طلایی کپشن نویسی اینستاگرام
به محتوا متنی که زیر پست های اینستاگرام خود منتشر می کنید،دقت بیشتری به خرج بدهید. جذب مخاطب در اینستاگرام نیازمند تولید محتوا حرفه ای است که یکی از این اصول کپشن نویسی اصولی می باشد که شامل :
- در نظر گرفتن نوع مخاطب
- داشتن سبک نگارشی ثابت برای کپشنها
- داشتن شعار تبلیغاتی برای برند
- قرار دادن نکات مهم در جملات اول کپشن
- استفاده از هشتگ در پایان کپشن
- استفاده از کلمات کلیدی در ابتدای کپشن
15 ایده برای تولید محتوا ریلز یا استوری در اینستاگرام
کشف ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام، شاید یکی از دغدغه های صاحبان کسب وکارها باشد. پیدا کردن ایده های ناب و خلاقانه برای فضای مجازی همیشه بیشترین بازدید را برای شما به همراه دارد. در ادامه ی آموزش تولید محتوا اینستاگرام 15 ایده جدید و خلاقانه را برای طراحی پست و استوری به شما ارائه می کنیم. ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام باید خلاقانه و بروز باشد تا توانایی همراهی مخاطبین را با شما داشته باشد.
- کد تخفیف- پیشنهاد شگفت انگیز
- محتواهای آموزشی یا چرا، چگونه
- محتوای پشت صحنه
- مصاحبه
- ترندها روز و ریلزهای جذاب
- پیشنهاد فیلم وکتاب
- نگاهی به محصولات جدید
- روش تولید محصولات
- ساخت یک هشتگ اختصاصی
- تصاویر قبل و بعد در استوری یا پست
- استفاده از نوستالوژی
- استفاده از جادوی شوخطبعی
- مسئولیت اجتماعی
- استفاده از مناسبتهای مختلف
- سوال کردن در استوری
ساخت استراتژی های حرفه برای موفقیت در اینستاگرام
در ابتدا باید بگوییم که موفقیت در اینستاگرام فقط محدود به اشتراک گذاری عکس های بی شمار و بدون برنامه نیست، شما باید به خوبی این موضوع را درک کرده باشید که چگونه می توانید از طریق پست، ریلز، استوری و هشتگ های مناسب مخاطب را درگیر محتوای اینستاگرام خود کنید.
شما زمانی موفق می شوید که پیج اینستاگرام عالی داشته باشید که بتوانید یک تولید محتوای کاربرپسند را به مخاطب خود ارائه دهید، هنگامی که یک آنلاین شاپ فروش محصولات خانگی دارید اما محتوای خوبی ندارید که کاربر بتواند تمامی محصولات شما را ببیند، چگونه می خواهید موفق شوید و او را به سمت خود هدایت کنید؟ حال به این نتیجه رسیدید که تولید محتوا اینستاگرام کلید موفقیت شما در این شبکه ی اجتماعی است؟
اگر می خواهید که مخاطب هدف خود را به مشتری وفادار تبدیل نمایید باید از یک استراتژی مناسب و برنامه ریزی شده برای تولید محتوا در اینستاگرام خود استفاده کنید، تولید محتوا در اینستاگرام قادر است که افراد را با سلیقه های متفاوت در هر گوشه از جهان به یکدیگر متصل کند و این موضوع یعنی محتواسازی در اینستاگرام، اصلی ترین گزینه برای توسعه کسب و کار و برندینگ شما به حساب می آید.
۸ ایده طلایی برای هوک ویدیو یا ساخت قلاب ویدیو اینستاگرام
برای جلب توجه مخاطبان ایده تولید محتوا در اینستاگرام در حوزههای ناب مهم است. جذب علاقهمندان، میتوان از ایدههای زیر برای تولید محتوا و هوک ویدیو استفاده کرد:
مقایسه قبل و بعد: نشان دادن یک روند یا تغییر جذاب بهصورت مقایسهای در یک ویدیو. این میتواند درباره یک تغییر فیزیکی، سبک زندگی، یا تکنیک کاری خاص باشد.
ترفندهای کاربردی: نکات سریع و ترفندهای خلاقانهای که در مدتزمان کوتاه، ارزش بالایی برای کاربران داشته باشند. این میتواند از ایدههای بهینهسازی پروفایل اینستاگرام تا ترفندهای ویرایش عکس و ویدیو باشد.
چالشهای تعاملی: راهاندازی یک چالش تعاملی که کاربران را تشویق به شرکت کند، مانند معرفی یک ترند خاص یا موضوعی که بتوانند خودشان نیز مشارکت کنند.
داستانگویی شخصی: به اشتراکگذاری یک تجربه شخصی جالب یا موفقیت همراه با جزئیات، تا مخاطبان بتوانند به آن ارتباط برقرار کنند.
مصاحبه با متخصصان: دعوت از افرادی با تخصص یا تجربه ناب و انجام یک گفتگوی کوتاه درباره موضوعات مهم و داغ اینستاگرامی و ساخت چالش های جدید نیز یک قلاب جدید اینستاگرامی است.
پشتصحنه تولید محتوا: به اشتراکگذاری پشتصحنه ساخت محتواها، ابزارها و روشهایی که در تولید محتوای شما به کار میرود.
اینفوگرافیک و اسلاید: ساخت اسلایدها یا اینفوگرافیک با نکات و آمارهای مفید در حوزههای مختلف، بهخصوص موارد ترند شده جذاب زیادی به پیج اینستاگرام می بخشد.
سوالات متداول: پاسخ دادن به سوالات پرتکرار مخاطبان در یک ویدیوی جامع، برای رفع ابهامهای عمومی و ایجاد تعامل بیشتر همیشه پرتقاضا است.
این ایدهها میتوانند با توجه به برند و سبک خاص شما تعدیل شوند تا بهترین نتیجه را در جذب مخاطبان علاقهمند به اینستاگرام بدهند.
6 کلید مهم در کپشن نویسی اینستاگرام
به محتوا متنی که زیر پست های اینستاگرام خود منتشر می کنید،دقت بیشتری به خرج بدهید. قبل از شروع به نوشتن کپشن می کنید باید شناخت خوبی را نسبت به مخاطبین داشته باشید زیرا فن بیان و نحوه کپشن نویسی باید همسو با مخاطب باشد؛ بنابراین با شناخت مخاطب یک کپشن حرفه ای برای محصول یا خدمات خود بنویسید که هم برای مخاطب قابل فهم باشد و هم بتواند به مانند یک قلاب آنها را به سمت کسب وکار شما بکشاند. این کار به همدلی بیشتر مخاطب با شما و در نتیجه رضایت مشتریان کمک می کند. در حالت کلی اصول کپشن نویسی در اینستاگرام عبارتند از:
- در نظر گرفتن نوع مخاطب
- داشتن سبک نگارشی ثابت برای کپشنها
- داشتن شعار تبلیغاتی برای برند
- قرار دادن نکات مهم در جملات اول کپشن
- استفاده از هشتگ در پایان کپشن
- استفاده از کلمات کلیدی در ابتدای کپشن
در هر پلتفرم اجتماعی و اصولاً هر بستر فعالیت اجتماعی برای جذب مخاطب و مشتری بیشتر باید مطابق با ویژگی های منحصربهفرد آن پیش بروید تا نتیجه مناسب را بدست بیاورید. اینستاگرام یک شبکهی اجتماعی متکی به لذت و حافظهی بصری است؛ تولید محتوا در اینستاگرام با درگیر کردن مخاطب و بازی با ذهن آنها، تلاش دارد که شما را ماندگار کند.
محتوای اصولی اینستاگرام بر دو عنصر اصلی چون عنصر بصری (تصویر)، عنصر نوشتاری (متن پست یا استوری) تقسیم بندی شود. آنچه شما را از دیگران متمایز می کند، تصاویر گرافیکی جذاب، عناصر بصری زیبا، تصاویر واقعی و باکیفیت از محصولات و خدمات، فتومونتاژهای گرافیکی زیبا و طراحی هایلایت به صورت حرفه ای است که باعث می شود در نگاه اول در چشمهای مخاطب به زیباترین حالت دیده شوید و آنها را متقاعد کنید که شما گزینه بسیار مناسبی برای همراهی مخاطب هستید. دومین عنصر انتخاب تولید محتوا متنی مناسب برای پست و یا طراحی استوری موشن می باشد که در عین کوتاهی، جذاب و آموزنده باشد تا شما را در سریع ترین زمان ممکن در ذهن مخاطب ماندگار نماید.
بنظر شما هدف از تولید محتوا اینستاگرام چیست؟
این روزها هر کسب و کار موفقی یک پیج اینستاگرام برای خودش دارد که اگر به صورت حرفه ای و مشخص برای آن استراتژی تولید محتوا اینستاگرام چیده شود، شما را میان رقبا متمایز و مشخص می کند. اهداف اصلی از تولید محتوا برای اینستاگرام شامل، برندینگ، افزایش سودآوری، کسب درآمد بیشتر، ارائه متمایز خدمات و محصولات، تعامل بیشتر با مخاطبان، راه اندازی کمپین تبلیغاتی موفق و افزایش ترافیک سایت است که باید با تحلیل و بررسی رقبای موفق و الگوبرداری از مسیر آنها برنامه ریزی گردد تا بهترین نتیجه ممکن را برای پیچ اینستاگرام رقم بزند.
چند نکته برای تولید محتوای موفق در اینستاگرام
- انتخاب و اعتماد به تیم متخصص تولید محتوای اینستاگرام موفق
- بررسی و الگوبرداری از رقبای موفق
- شناخت مخاطبین و توجه به چیدمان استراتژی تولید محتوا برای اینستاگرام با ذائقه و پرسونای مخاطبان کسب و کارتان
- طراحی پست و استوری حرفه ای و مطابق با تقویم مختوایی
- انتشار مناسب محتوا در پیج اینستاگرام
- اجرای کمپین تبلیغات اصولی برای افزایش حضور موثر در فضای رسانه اجتماعی
4 هدف کلیدی از تولید محتوا برای اینستاگرام
تعیین هدف در ابتدای شروع کار بسیار مهم و ضروری است، شما باید به خوبی بدانید که برای چه چیزی می خواهید جنگ دیده شدن را با رقبای خود را شروع کنید؟! در اکثر مواقع هدف از تولید محتوا در اینستاگرام توسعه کسب و کار یا نمایش آن برای مشتریان هدف است. اما در ادامه مهم ترین اهداف تولید محتوا در اینستاگرام را اشاره می کنیم.
برندینگ
در سراسر جهان برند های معروفی فعالیت خود را در پیج اینستاگرام خود به صورت حرفه ای پیش میبرند. حتما شما نام آنها را شنیده اید و به خوبی آن ها را می شناسید، اما تعدادی کسب و کار هم وجود دارند که تازه وارد بازار کار شده اند و نیاز به دیده شدن دارند. در این مواقع تولید محتوا در اینستاگرام می تواند یک روش عالی در جهت برند سازی و نمایش قدرتمند خود به مخاطبین زیاد در فضای رایگان باشد.
افزایش درآمد و فروش بالاتر
اگر بتوانید محتوایی حرفه ای و عالی تولید کنید که مخاطب را جذب خود کند، دنبال کنندگان شما به مرور زمان افزایش می یابد و این افزایش دنبال کننده رونق درآمد شما را به همراه دارد. امروزه یکی از روش های پر طرفدار تولید محتوا در اینستاگرام، ویدیوهای تبلیغاتی همچون موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی هستند. این نوع محتوا گزینه ی بسیار خلاقانه ای برای این هستند که بتوانید از طریق تولید محتوای سرگرم کننده کاربر را جذب کنید.
افزایش فالوور ( افزایش همراهان در پیج اینستاگرام)
بدون شک به خوبی متوجه اهمیت تعداد فالوور هستید. زمانی که یک صفحه را با هدف شروع یک کسب و کار راه اندازی می کنید وجود تعداد قابل توجهی دنبال کننده اصلی ترین فاکتور برای شما است. دنبال کننده امکان دارد در آینده به مشتری وفادار شما تبدیل شود و این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد.
معرفی محصولات و معرفی خدمات
تفاوتی ندارد که یک کسب و کار کوچک دارید یا یک شرکت بزرگ با چندین پرسنل، شما برای اینکه بتوانید افراد بیشتری را مجذوب خود نمایید؛ نیازمند نمایش محصولات و خدمات خود از طریق تبلیغات به دیگران هستید. حالا که تبلیغات در اینستاگرام بسیار مقرون به صرفه است؛ چرا این روش را انتخاب نکنید؟! شما به راحتی می توانید با استفاده از عکاسی تبلیغاتی محصول و خدمات خود بسیار حرفه ای به مخاطبین نمایش دهید.
6 اصل طلایی کپشن نویسی اینستاگرام
به محتوا متنی که زیر پست های اینستاگرام خود منتشر می کنید،دقت بیشتری به خرج بدهید. جذب مخاطب در اینستاگرام نیازمند تولید محتوا حرفه ای است که یکی از این اصول کپشن نویسی است که قاعده اصلی کپشن نویسی در اینستاگرام عبارتند از:
- در نظر گرفتن نوع مخاطب
- داشتن سبک نگارشی ثابت برای کپشنها
- داشتن شعار تبلیغاتی برای برند
- قرار دادن نکات مهم در جملات اول کپشن
- استفاده از هشتگ در پایان کپشن
- استفاده از کلمات کلیدی در ابتدای کپشن
سوالات متداول
بیشترین سوالاتی که پرسیده شده
سایت تولید محتوا اینستاگرام پلاسینگ در حالت کاملا عادی بین 2 الی 4 روز ولی در هفته های پر سفارش معمولا بین 5 الی 7 روز طول می کشد .
شما باید برای سفارش محتوای اینستاگرام، اطلاعات لازم، آدرس پیج و در صورت وجود عکس یا لوگوی خاصی آن را به همراه تم رنگی مدنظر برای کارشناسان ما ارسال نمایید.
در صورتی که تمام المان ها نیاز به تغییر نداشته باشد بله انجام خواهد شد ولی چنانچه کل پست یا استوری و تیزر تبلیغاتی تغییر کند ، تغییر کلی با هزینه انجام میشود.
- تماس با کارشناسان پلاسینگ
- دریافت مشاوره و انتخاب سبک پست یااستوری
- ارسال تصاویر و متن کوتاه برای درج در پروژه
- اعلام زمان تحویل پروژه توسط ما
- تولید پروژه و تحویل در زمان اعلامی
![](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2022/06/Repetition-of-questions.jpg)
![](https://plusing.ir/wp-content/uploads/2022/06/Repetition-of-questions.jpg)