ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی (CGI)
تیزر تبلیغاتی سهبعدی (CGI) یک سبک بصری پیشرفته و تأثیرگذار است که با استفاده از گرافیکهای کامپیوتری، واقعیتی خیرهکننده و جذاب را خلق میکند. این نوع تبلیغات میتواند برای معرفی محصولات، نمایش فرآیندها یا حتی روایت داستانهایی که انتقال پیام و ایجاد فرهنگ سازی در مورد موضوعات خاص را هدف قرار میدهند، استفاده شود.
اگر به دنبال یک سبک نوین در تبلیغات خود هستید؛ تیم پلاسینگ با بهرهگیری از تخصص و خلاقیت خود در تولید تیزرهای تبلیغاتی سهبعدی (CGI) آماده است تا به شما کمک کند.
تیزر تبلیغاتی سه بعدی (CGI) چیست ؟
تکنولوژی CGI که مخفف Computer-Generated Imagery نقطه عطف هنر و تبلیغات است. تیزرهای CGI (تصویرسازی کامپیوتری سهبعدی) نوعی محتوای ویدئویی هستند که با استفاده از نرمافزارهای کامپیوتری پیشرفته برای ایجاد تصاویر و انیمیشنهای سهبعدی ساخته میشوند. این تیزرها قادرند جلوههای بصری خیرهکننده و واقعگرایانهای را به تصویر بکشند که اغلب در فیلمها، برنامههای تلویزیونی، بازیهای ویدیویی و تبلیغات استفاده میشوند. به کمک CGI، میتوان سناریوهایی را خلق کرد که در دنیای واقعی شاید امکانپذیر نباشد یا هزینهبر باشد. این تکنولوژی امکان ارائه مفاهیم پیچیده، نمایش محصولات یا خدمات و روایت داستانهای جذاب را با جزئیات و وضوح بالا فراهم میآورد.
مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی (CGI)
مراحل ساخت تبلیغات CGI مانند همان ساخت سایر تیزر تبلیغاتی است، با این تفاوت که در زمان بیشتری برای ساخت نیاز دارد. همچنین برخلاف تیزر اقتصادی از جلوه های ویژه جذابی استفاده می شود. در ادامه به مراحل ساخت تیزر سه بعدی میپردازیم:
- پیشتولید (Pre-production): در این مرحله، ایده و مفهوم تیزر مشخص میشود. داستانپردازی، نوشتن فیلمنامه، طراحی شخصیتها و محیطها، و برنامهریزی برای جلوههای ویژه طبق نظرات و استراتژی تبلیغاتی شما انجام میگیرد.
- مدلسازی (Modeling): پس از تعریف مفهوم، مرحله ساخت مدلهای سهبعدی شروع میشود. در این مرحله، شخصیتها، ساختمانها و عناصر محیطی به صورت سهبعدی در کامپیوتر طراحی و مدلسازی میشوند.
- رندرینگ (Texturing and Rendering): در این مرحله، مدلهای سهبعدی با استفاده از رنگها، بافتها و مواد، واقعگرایانهتر میشوند. رندرینگ فرآیندی است که در آن مدلهای نهایی تبدیل به تصاویر یا ویدیو میشوند.
- انیمیشن (Animation): در این مرحله، به مدلهای سهبعدی جان داده میشود. حرکت شخصیتها، اشیاء و عناصر محیطی طراحی و پیادهسازی میشوند تا داستان روایت شود.
- جلوههای ویژه (Visual Effects): جلوههای ویژه شامل افکتهای بصری میشوند که برای افزودن جزئیاتی مثل نورپردازی، سایهزنی، پرتوهای نور، انفجارها یا جلوههای آب و هوایی به تیزر اضافه میشوند.
- پستولید (Post-production): در این مرحله، تدوین نهایی صورت میگیرد. صداگذاری، موسیقی، افکتهای صوتی و نهاییسازی تیزر تکمیل میشود.
با تکمیل تمام این مراحل، تیزر تبلیغاتی سهبعدی CGI آماده نمایش و استفاده در کمپینهای تبلیغاتی خواهد بود.
تیزر تبلیغاتی سه بعدی (CGI) چیست؟
تکنولوژی CGI که مخفف Computer-Generated Imagery نقطه عطف هنر و تبلیغات است. تیزرهای CGI (تصویرسازی کامپیوتری سهبعدی) نوعی محتوای ویدئویی هستند که با استفاده از نرمافزارهای کامپیوتری پیشرفته برای ایجاد تصاویر و انیمیشنهای سهبعدی ساخته میشوند. این تیزرها قادرند جلوههای بصری خیرهکننده و واقعگرایانهای را به تصویر بکشند که اغلب در فیلمها، برنامههای تلویزیونی، بازیهای ویدیویی و تبلیغات استفاده میشوند. به کمک CGI، میتوان سناریوهایی را خلق کرد که در دنیای واقعی شاید امکانپذیر نباشد یا هزینهبر باشد. این تکنولوژی امکان ارائه مفاهیم پیچیده، نمایش محصولات یا خدمات و روایت داستانهای جذاب را با جزئیات و وضوح بالا فراهم میآورد.
مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی (CGI)
مراحل ساخت تبلیغات CGI مانند همان ساخت سایر تیزر تبلیغاتی است، با این تفاوت که در زمان بیشتری برای ساخت نیاز دارد. همچنین برخلاف تیزر اقتصادی از جلوه های ویژه جذابی استفاده می شود. در ادامه به مراحل ساخت تیزر سه بعدی میپردازیم:
- پیشتولید (Pre-production): در این مرحله، ایده و مفهوم تیزر مشخص میشود. داستانپردازی، نوشتن فیلمنامه، طراحی شخصیتها و محیطها، و برنامهریزی برای جلوههای ویژه طبق نظرات و استراتژی تبلیغاتی شما انجام میگیرد.
- مدلسازی (Modeling): پس از تعریف مفهوم، مرحله ساخت مدلهای سهبعدی شروع میشود. در این مرحله، شخصیتها، ساختمانها و عناصر محیطی به صورت سهبعدی در کامپیوتر طراحی و مدلسازی میشوند.
- رندرینگ (Texturing and Rendering): در این مرحله، مدلهای سهبعدی با استفاده از رنگها، بافتها و مواد، واقعگرایانهتر میشوند. رندرینگ فرآیندی است که در آن مدلهای نهایی تبدیل به تصاویر یا ویدیو میشوند.
- انیمیشن (Animation): در این مرحله، به مدلهای سهبعدی جان داده میشود. حرکت شخصیتها، اشیاء و عناصر محیطی طراحی و پیادهسازی میشوند تا داستان روایت شود.
- جلوههای ویژه (Visual Effects): جلوههای ویژه شامل افکتهای بصری میشوند که برای افزودن جزئیاتی مثل نورپردازی، سایهزنی، پرتوهای نور، انفجارها یا جلوههای آب و هوایی به تیزر اضافه میشوند.
- پستولید (Post-production): در این مرحله، تدوین نهایی صورت میگیرد. صداگذاری، موسیقی، افکتهای صوتی و نهاییسازی تیزر تکمیل میشود.
با تکمیل تمام این مراحل، تیزر تبلیغاتی سهبعدی CGI آماده نمایش و استفاده در کمپینهای تبلیغاتی خواهد بود.
سفارش ساخت تیزر سه بعدی را ثبت کنید
اگر به فکر متحول کردن کسب و کار خود هستید همین حالا با ما در ارتباط باشید و تیزر سه بعدی (CGI) خود را سفارش دهید، ما در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت سفارشات شما هستیم.
سوالات متداول
بیشترین سوالاتی که پرسیده شده
زمان تولید بستگی به شرایط و سبک تیزر دارد و در ابتدای کار هماهنگی ها با شما انجام می گردد. به طور معمول بین 7 تا 10 روز کاری زمان نیاز دارد.
بله شما می توانید یک بار پروژه خود را اصلاح کنید اما هر تغییر که باعث ساخت پروژه جدید شود، مشمول هزینه می شود.
زمانی که سناریو کار برای شما ارسال شود و به تایید شما برسد ، کل هزینه به صورت کارت به کارت یا درگاه پرداخت کامل دریافت میشود.
- تماس با کارشناسان پلاسینگ؛
- دریافت مشاوره؛
- ارسال توضیحات کوتاه از کسب و کار در پیام رسان ها
- تهیه سناریو و ارسال آن برای به تایید رسیدن شما؛
- تولید پروژه و تحویل در زمان اعلامی.