آموزش صفر تا صد تولید محتوا اینستاگرام رایگان ( 15 ایده جذاب)
آموزش تولید محتوا اینستاگرام به درد چه کسانی می خورد؟ چه کسی از افزایش فالوور و دیده شدن بیشتر در فضای اینستاگرام بدش می آید؟ روز به روز محبوبیت اینستاگرام در میان مردم بیش از قبل می شود و این روزها به بستری مهم برای درآمدزایی بیشتر کسب و کارها و افراد مختلف تبدیل می شود. سفارش تولید محتوا اینستاگرام یکی از راه های تقویت حضور بسیاری از صاحبان کسب وکارهاست تا در فضای مجازی به بهترین نحو دیده شوید. مهمترین اصل برای رسیدن به نتایج درخشان در اینستاگرام توجه به اصل استمرار و کیفیت بالا محتوا می باشد.
کسبوکارها از روشهای مختلفی برای تولید محتوا اینستاگرام می توانند به تعامل با مخاطبان دست پیدا کنند. باتوجه به اهمیت حضور در فضای اینستاگرام در شرایط حاضر و داشتن ایده های ناب برای تولید محتوای در این مقاله به آموزش تولید محتوا اینستاگرام پرداخته ایم که در باهم بیشتر به آن می پردازیم.

تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟
به طور کلی به اطلاعاتی که به صورت دسته بندی در قالب های فیلم، عکس، طراحی گرافیکی، نریشن و متن منتشر می شوند؛ محتوا گفته می شود. با این تعریف منظور از تولید محتوا اینستاگرام نیز نمایش محتواهای مناسب البته با درک درست مخاطب گفته می شود.
کسب و کارها و مشاغل مختلف، با توجه به شرایط خاص و البته اهمیت بسیار زیادی که در بستر اینستاگرام وجود دارد، با ساخت محتوای حرفه ای و باکیفیت در اینستاگرام توجه مخاطبان را به خود جلب می کنند.
این روزها بازاریابی محتوایی در اینستاگرام را زیاد شنیده اید؛ زیرا در شرایط حاضر برای رسیدن به موفقیت در کسب وکار، جلب توجه بزرگترین سرمایه است. با توجه به این شرایط آموزش تولید محتوا در اینستاگرام موضوع مهمی خواهد بود که باید جدی تر آن را دنبال کرد.
چرا آموزش تولید محتوا اینستاگرام اهمیت زیادی دارد؟
قبل از هر اقدامی باید خود را جای مخاطبتان قرار دهید و جواب این سوال را بدهید. چه سبک محتوایی را می پسندید؟ برای رسیدن به توجه بیشتر مخاطب باید تولید محتوای رایگان اینستاگرام را جدی بگیرید. با تولیدمحتوای مناسب کاربر را تشویق به فالوکردن صفحه و تعامل بیشتر می کنید.
طبیعی خواهد بود که هر چه محتوای یک صفحه اینستاگرام جذاب تر و البته حرفه ای تر باشد؛ تعامل مخاطب بالاتری را برای خود رقم می زنید. تعامل بیشتر باعث اعتمادسازی بهتر برای کاربرانی است که به تازگی شما را فالو کرده اند.
جدای از این موارد بازنشر پست و استوری باعث دیده شدن بیشتر محتوای شما می گردد که این موضوع برای برندینگ نیز حائز اهمیت است. محتوایی اینستاگرام شما باید پر ارزش و با المان های تعاملی چون کامنت همراه باشد تا بتوانید رتبه های بهتری را برای خود رقم بزنید.
چه محتوای را در پیج اینستاگرام قرار دهیم؟ | 3 ویژگی محتوای اینستاگرام
اگر میخواهید به دنبال تاثیرگذاری در پیج اینستاگرام خود باشید، باید تولید محتوا اینستاگرام شما هدفمند و اصولی باشد. جدی گرفتن سفارش تولید محتوا اینستاگرام و البته بازنشر محتوای ارزشمند برای کاربران هدف باعث دیده شدن هر چه بیشتر شما در میان رقبا در فضای اینستاگرام می گردد. وی
3 ویژگی مهم انتشار محتوا در پیج اینستاگرام شامل:
- ایجاد تعامل با کاربر که پایه و اساس بقا در شبکه های اجتماعی است. محتوایی که تعامل نسازد هیچ موفقیتی را رقم نمی زند
- استراتژی تولید محتوا اینستاگرام : در کمترین زمان و هزینه بتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید.
- برنامه ریزی در تولید محتوا اینستاگرام : داشتن استراتژی و البته برنامه ریزی مستمر موفقیت را برای هر کسب وکاری در فضای مجازی رقم می زند.
آموزش تولید محتوا اینستاگرام | نقشه راه تولید محتوا در اینستاگرام
اگر بخواهید به یک سفر بروید؛ قبلش چه کاری انجام می دهید؟ به احتمال زیاد ابزارها و وسایل مورد نیاز خود را آماده خواهید کرد. قبل از حرکت نیز یکبار مسیر سفر را چک می کنید. برای رسیدن به موفقیت در اینستاگرام نیز باید همانند سفر طولانی، شناخت کافی به ابزارها و مسیر داشته باشید.
اینکه بتوانید ساخت محتوا اینستاگرام خود را با پرسونای مخاطب خود همسو نمایید، نیازمند داشتن یک استراتژی محتوا در اینستاگرام یا همان نقشه راه، مشخص است. برای داشتن یک برنامه راه کلی باید مواردی را در نظر داشته باشید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:
شناخت مسیر جذب مخاطب
برای رسیدن به موفقیت در اینستاگرام باید هدف خود را به درستی بشناسید تا آن را به درستی به مخاطب نمایش دهید. تولید محتوا و تعامل بیشتر با مخاطبان آنها را در نهایت به مشتریان همیشگی شما تبدیل خواهد کرد. رقبای خود را بررسی کنید تا با الهام گرفتن از محتوای دیگران بدون کپی برداری ایده های جدید خود را بسازید. با بررسی همه جانبه رقبا متوجه می شوید که چه فعالیتهایی هست که تا به حال انجام نشده و میتواند برگ برنده ما در تولید محتوا و جلب توجه مخاطبان گردد.
شخصیتی ثابت برای برندتان بسازید
درباره شخصیت برندتان خوب فکر کنید؟ این نکته را در نظر داشته باشید که باید همیشه یک هویت مستقل برای شبکه های اجتماعی درنظر بگیرید. همیشه یک لحن برند برای خود بسازید که مشتری شما را بشناسد.
هویت بصری ویژه برای صفحه کاری خود داشته باشید.
اینستاگرام دنیای پهناور از محتوا است. برای اینکه در این میان شانس دیده شدن را به محتوای خود بدهید باید از یک هویت یکپارچه در اینستاگرام بهره ببرید. با این روش مخاطب به سبک پست های شما عادت می کند و در بلند مدت در چند ثانیه محتوایتان را می شناسد.
تقویم محتوایی اینستاگرام
به طور متوسط برندها در هر هفته ۶ تصویر جدید را برای پیج خود منتشر کنید. وقتی چنین حجمی از محتوا را در صفحه خود منتشر میکنید، تشخیص اینکه پست بعدی شما چه چیزی باشد و تا به حال چه پستهایی را منتشر کردید، سخت می شود.
در این میان با ساختن یک تقویم محتوایی مناسب هم در وقت خود صرفهجویی کرده اید و هم حضور خود را در اینستاگرام به خوبی مدیریت کرده اید. جدای از این موارد باید کپشن، هشتگها و زمان انتشار پست را نیز در نظر داشته باشید و تنها با برنامهریزی و تدوام موفقیت را بدست بیاورید.
15 ایده مناسب برای تولید محتوا در اینستاگرام
کشف ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام، شاید یکی از دغدغه های صاحبان کسب وکارها باشد. پیدا کردن ایده های ناب و خلاقانه برای فضای مجازی همیشه بیشترین بازدید را برای شما به همراه دارد. در ادامه ی آموزش تولید محتوا اینستاگرام 15 ایده جدید و خلاقانه را برای طراحی پست و استوری به شما ارائه می کنیم.
- کد تخفیف- پیشنهاد شگفت انگیز
- محتواهای آموزشی یا چرا، چگونه
- محتوای پشت صحنه
- مصاحبه
- ترندها روز و ریلزهای جذاب
- پیشنهاد فیلم وکتاب
- نگاهی به محصولات جدید
- روش تولید محصولات
- ساخت یک هشتگ اختصاصی
- تصاویر قبل و بعد در استوری یا پست
- استفاده از نوستالوژی
- استفاده از جادوی شوخطبعی
- مسئولیت اجتماعی
- استفاده از مناسبتهای مختلف
- سوال کردن در استوری
سخن پایانی
برای فعالیت موفق در اینستاگرام باید به یادگیری و آموزش تولید محتوا اینستاگرام جدی تر فکر کرد. رقابت در این فضا بسیار زیاد است و روز به روز قوانین این فضا تغییر می کند اما جای نگرانی ندارد. با آموزش اینستاگرام یا اعتماد به تیم حرفه ای و سفارش ساخت محتوای اینستاگرام، پیج خود را در میان رقبا بالا ببرید و تعامل سازنده برای خود داشته باشید.
اگر به دنبال آن می باشید که در پیج اینستاگرام خود از محتواهایی باکیفیت بهره ببرید همین الان با تیم متخصص ما در ارتباط باشید. همچنین خوشحال می شویم تا تجربه هاتون رو هم در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید