موشن گرافیک | انیمیشن تبلیغاتی موسسات خیریه
فهرست مطالب
این روزها خیریههای زیادی را میبینیم که به دلیل کمبود سرمایهگذاری مناسب، در همان ابتدای کارشان تعطیل میشوند. عدم استفاده از تبلیغات ویدئویی هدفمند میتواند خیریه شما را ناشناخته نگه دارد و باعث جذب سرمایهگذار کمتری شود. تبلیغات ویدئویی مناسب و بهرهگیری از روشهای دیجیتال مارکتینگ میتواند به رشد خیریهها کمک کرده و محدودیتهای جغرافیایی را بیاهمیت سازد. تبلیغات ویدئویی شما را به مخاطبان بیشتری معرفی میکند و نام و فعالیت خیریه شما را مانند خیریههای محک، سازمان اوقاف، سازمان آزادی زندانیان غیرعمد، کمیته امداد امام خمینی و خیریه ترنم بر سر زبانها میاندازد و در معرض دید افراد بیشتری قرار میدهد.
بهترین و مقرونبهصرفهترین راهکار در حوزه تبلیغات، استفاده از تبلیغات ویدئویی مانند موشنگرافیک، موشن وایتبرد و اینفوموشن است که میتواند به افزایش درآمد خیریه شما کمک کند.
موشنگرافیک موسسات خیریه
موشن گرافیک خیریه با انتقال سریع اطلاعات و تأثیرگذاری بر مخاطب شما را در ذهن مخاطبان ماندگار میکند. مؤسسات خیریه با تبلیغات هدفمند بهصورت کارآمد بازاریابی دیجیتال خود را دنبال میکنند.
با ساخت موشنگرافیک اقتصادی یا ارزان و موشن اختصاصی میتوانید تمامی خدمات و فعالیت خیریه را نشان دهید که افراد بیشتری با فعالیتهای شما آشنا شوند و به درک درستی از فعالیتهای شما برسند. موشنگرافیک با تلفیق تصویرسازی و نریشن، ویدئو تبلیغاتی خاصی را خلق میکند که بهخوبی با مخاطب تعامل برقرار میکند. ساخت موشنگرافیک روشی مؤثر برای بازاریابی ویدیویی است. همانطور که می دانید تعرفه ساخت موشن گرافیک مناسب در دسته تبلیغات ویدئویی برای نمایش کسبوکار شماست تا بهخوبی در ذهن مخاطب ماندگار شوید.
موشن وایت برد موسسات خیریه
استفاده از روش تبلیغات ویدئوی موشن وایتبرد با زبان بسیار جذاب و نوین و به کمک خلاقیت، خدمات و تمامی بسترهای سرمایهگذاری مؤسسات خیریه را به مخاطبان نمایش میدهد. از دیگر مزیتهای اصلی موشن وایتبرد ارسال پیام تبلیغاتی شما با صدایی رسا و واضح به مخاطبین هدف شماست. موشن وایت برد در بازاریابی را در نوشتاری با همین عنوان مطالعه نمایید.
استفاده از موشن وایتبرد به مخاطب این احساس را تلقین میکند که شما سبک خلاقانهای را پیش گرفتهاید که باعث میگردد در ذهن مشتری بهخوبی جذاب و ماندگار شوید. قابلیت اصلی موشن وایتبرد، توضیح مفاهیم پیچیده به کمک تصاویر گرافیکی و نریشن صورت میگیرد که این موضوع میتواند هم بیننده را درگیر موشن وایتبرد کند و هم تأثیرگذار باشد.
اینفوموشن | نمونه جذاب موشن گرافیک خیریه
با پیشرفت علمهای روز، مخاطبان نیز به دنبال انتقال سریع مفهوم و دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن هستند. اطلاعات و فعالیتهای مؤسسه خود را در تبلیغات ویدئوی با سفارش اینفوموشن بگنجانید. تا اطلاعات به صورت دستهبندی و ساده و اطلاعات متنی و آماری حجم زیادی از اطلاعات را به مخاطب به آسانی منتقل نمایند.
متنی شاید خستهکننده به نظر برسد برای همین به دنبال اطلاعات ویدئویی با نمودار و چارت هستند تا بهراحتی با اطلاعات دستهبندی به جمعبندی مناسبی دست پیدا کنند. حضور طراحی اینفوگرافی در اینفوموشن انتقال اطلاعات را راحت تر می کند.
محتواهای تصویری و بخصوص ویدئویی به دلیل اینکه از متن جذابیت بالاتری دارند؛ مفاهیم را راحتتر منتقل میکنند، البته این به معنای عدم جذابیت محتواهای متنی نیست؛ اما بهطورکلی امروزه مخاطبان ویدئوها را سریعتر درک میکنند. اینفوموشن یکی از بهترین گزینهها برای معرفی نرمافزارهای حسابداری است که به کمک نمودار و چارت، اطلاعات را بهصورت جذاب و زیبا به مخاطب ارائه میکند.
و در آخر
این روزها شاهد رشد خیریههای زیادی در اطرافمان هستیم که به دلیل نبود سرمایهگذاری مناسب، در همان شروع به کار، کار خود را تعطیل کردهاند! عدم بهکارگیری تبلیغات ویدئوی هدفمند خیریه شما را در گمنامی نگه میدارد که این امر جذب سرمایهگذار کمتری را به همراه دارد. تبلیغات ویدئویی مناسب و بهکارگیری روشهای دیجیتال مارکتینگ رشد شرکتهای خیریه را به دنبال دارد و مرزهای جغرافیای را بیاهمیت میکند. بستر تبلیغات ویدئوی شما را با افراد بیشتری روبرو میکند که این امر نام و فعالیت خیریه شما را مانند خیریههای محک، سازمان اوقاف، سازمان آزادی زندانی غیرعمد، کمیته امداد امام خمینی و خیریه ترنم بر سه زبانها میاندازد و در معرض دید افراد بیشتری قرار میدهد.
بهترین و مقرونبهصرفهترین کار حوزه تبلیغات کمکگرفتن از موشن گرافیک خیریه چون تبلیغات ویدئویی چون موشنگرافی، موشن وایتبرد و اینفوموشن است که باعث کسب درآمد بیشتر شما میگردد.
دیدگاهتان را بنویسید