مزایای تیزر تبلیغاتی چیست؟
شاید تا امروز شما بارها و بارها در رابطه با مزایای تولید تیزر تبلیغاتی محصولات و برندهای مختلف در فضای اجتماعی و رسانههای مختلف مقاله خواندهاید و ویدئو مشاهده کردهاید.
بنظر شما چرا تولید ویدیو های تبلیغاتی مهم است؟ کسبوکارها برای نگهداشتن ارزش سهام خود یا حفظ موجودیت خود در بازار رقابت، پول زیادی را برای تبلیغات خرج میکنند. این امر باعث میشود تا در رقابت با سایر شرکتها از جایگاه بالاتری برخوردار شوند. تبلیغات ویدئویی از جمله ” تیزر تبلیغاتی” بدون محدودیت مکانی شما را به مخاطبان زیادی نمایش میدهد.
بسیار طبیعی است؛ آنکه سهم کوچکتری در بازار دارد و یا تازه به بازار کسبوکار وارد شده است، نسبت به افراد قدیمی در این صنعت، باید به کمک تیزر تبلیغاتی و هزینه بیشتر تبلیغات خود را به دیگران معرفی کند. کاربرد تیزر تبلیغاتی برای جذب مخاطب بهترین گزینه است. تیزر تبلیغاتی احساسات و ارزشهای مشتری را به شیوهای خلاقانه نمایش میدهد. جذب مخاطب و اعتمادسازی در مسیر برندسازی و رشد کسبوکار از مهمترین فاکتورهای تبلیغات ویدئویی است.
کسبوکارهایی که تبلیغات را جذب میگیرند به دنبال جذب مشتری جدید هستند، تا در کنار افزایش درآمد به برندینگ نیز دست پیدا کنند. از اهمیت جذب مخاطب در مسیر رشد و توسعه کسبوکار نمیتوان غافل شد؛ ازاینرو در این مقاله بیشتر به این موضوع میپردازیم.

چرا برای برند خود تیزر تبلیغاتی بسازیم؟
تیزر تبلیغاتی در دستههای متنوعی چون تیزر رئال، تیزر موشن رئال، تیزر صنعتی، تیزر موزیکال و تیزر محصول البته با یک استراتژی مشخص ساخته و منتشر میشوند.
تیزر تبلیغاتی، در واقع یک فیلم کوتاه تبلیغاتی است که در مدتزمان بین چند ثانیه تا یک دقیقه به معرفی محصول یا خدمات میپردازد. به عبارتی هرکدام از انواع تیزر یک پیام و مفهوم خاصی را منتقل میکنند. شاید در این قسمت بهتر باشد که نگاهی به مقاله تیزر تبلیغاتی چیست؟ داشته باشید تا در ادامه ابهاماتی برایتان رقم نخورد. البته هدف نهایی تمام تبلیغات رسیدن به افزایش آگاهی برند توسط مخاطبین و بالابردن میزان فروش با تکنیک خلاقانه است.
قبل از هر کاری باید انتخاب کنید که مخاطبین شما از چه دسته از افراد هستند و تبلیغات ویدئویی شما در کدام بستر رسانه اجتماعی منتشر میشود. سپس باید این نکته را در نظر بگیرید که گروه تولید تیزر تبلیغاتی، باید از روند کاری شما درک و آگاهی بسیار کاملی پیدا کنند؛ تا در انتها بتوانند یک داستان مناسب با برند شما را برای فیلمنامه یا سناریو نگارش کنند.
سبک محتوای تیزر تبلیغاتی بهگونهای است که محتوای پشت تبلیغات را بهآسانی و البته با نهایت دقت و ظرافت به مخاطب ارائه میکند. این مورد باعث ارتباط بهتر برای کسبوکار شما با جامعه هدف یا همان مشتری میگردد.
همانطور که میدانید، تیزر و ویدئو های تبلیغاتی در دسته محبوبترین و پربازدیدترین مدل محتوا در جهان به شمار میروند. معرفی برند با استفاده از یک داستان تصویری جذاب باعث میگردد که مشتری شما همواره کنجکاو باشد که به دنبال شما بگردد.

تفاوت بین تیزر تبلیغاتی و فیلم تبلیغاتی چیست؟
همانطور که میدانید باتوجهبه اهمیت تولید تیزر تبلیغاتی این روزها کاربرد این سبک از تبلیغات بیشتر شده است. کاربردهای تیزر تبلیغاتی در تمامی کسبوکارها را در مقالهای با عنوان نقش تیزر تبلیغاتی در رشد کسبوکار مشاهده نمایید. از خصوصیات مختص تیزرهای تبلیغاتی میتوان به مدتزمان کم بسته به طراحی گرافیک و سناریونویسی تبلیغاتی آن اشاره کرد. ازآنجاییکه هزینه پخش تبلیغات در شبکههای تلویزیونی بسیار گزاف است، به طور معمول شرکتها، کارخانهها، استارتآپها، گروههای تولیدی از تیزرهای کوتاهمدت بیشتر بهره میبرند. مهمترین چیزی که در ارتباط با تیزر تبلیغاتی باید بدانید؛ اثربخشی و بازدهی بالا در مدتزمان کم است.
به ویدئوهای بیشتر از یک دقیقه، فیلم تبلیغاتی میگویند. این سبک از ویدئوهای تبلیغاتی بین 1 دقیقه تا 5 دقیقه در بعضی موارد تا 15 دقیقه هم توسط تیم متخصص ساخته میشود. فیلم تبلیغاتی اصولاً برای معرفی اجمالی آن مجموعه ساخته میشود. فیلمهای تبلیغاتی در سایتها، پیج اینستاگرام و کانالهای تلگرام و دیگر بسترهای فضای مجازی، برای پخش در سمینارها و همایشها، در جشنوارهها، بر روی تلویزیونهای شهری قابلانتشار است.
در اینجا باید جواب سوال تفاوت بین تیزر تبلیغاتی و فیلم تبلیغاتی چیست؟ را بدهیم. از لحاظ ساخت فیلم تبلیغاتی با تیزر تبلیغاتی اصولا هیچ تفاوتی وجود ندارد. نکات اصلی که شرکتهای تبلیغاتی باید برای ساخت تیزر رعایت کنند همزمان در فیلم تبلیغاتی نیز رعایت میگردد.
شاخصترین تفاوت در تیزر تبلیغاتی و فیلم تبلیغاتی زمان و ایده تبلیغاتی است. ایده تولید محتوا ویدیویی برای تیزر تبلیغاتی اهمیت بیشتری دارد؛ زیرا در اندک زمانی باید با مشتری ارتباط بگیرد. دررابطهبا ایدهپردازی مقالهای با نام ایده برای تولید محتوای ویدیویی را منتشر کردیم که مطالعه آن خالیازلطف نیست.

ویژگی های کلیدی تیزرهای تبلیغاتی | همسو با مخاطبان
در عصر حاضر علم و دانشروزانه در حال نوآوری است. این روزها مردم به دنبال دریافت بهروزترین و مفیدترین اطلاعات در اندکزمان ممکن میباشند. زندگی ماشینی این روزها حوصله ای برای تماشای کاتالوگ و یا خواندن متنهای طولانی باقی نگذاشته ست.
از طرف دیگر همه چیز به سمت جذابشدن، سرعت، ریسک کمتر و البته مؤثرتر پیش میرود. با این تفاسیر تبلیغات برند و محصولاتتان نیز باید بهگونهای گام بردارد که از دنیای امروز عقب نماند و بتواند نگاه مخاطب را به سمت کسبوکارتان جذب کند. اگر به این نکته توجه نکنید، باید با رشد کسبوکارتان خداحافظی کنید!
البته حضور رسانههای دیجیتال در فضای تبلیغات، تغییر ذائقه و علاقه مخاطبان نسبت به تبلیغات را شامل شده است. این امر باعث محبوبیت روزافزون تبلیغات ویدئویی و اهمیت تولید تیزر تبلیغاتی از نگاه مردم شده است. به کمک تیزر تبلیغاتی مزیت، نقاط قوت و جذابیت برند خودتان را با هنر خلاقیت همسو کنید تا در نهایت به نتایج فروش و بازدهی ده برابری را داشته باشید.
کاربردهای تیزر تبلیغاتی
وقتی یک تیزر تبلیغاتی جذاب و باکیفیت خود منتشر کنید، تأثیر بسیار زیادی را بر روی مخاطبان هدف خود بهجای میگذارید. البته در این قسمت باید اشاره کنیم که به میزانی که این ویدئو حرفهایتر و کیفیت بهتری داشته باشد، بینندگان بیشتری را به مشتری خود تبدیل خواهید کرد. تأثیر و مزایای تولید تیزر تبلیغاتی بهقدری محسوس است که بازهم مایل به انجام آن خواهید شد.
جالب است که بدانید که تأثیر مجموعه ی تصویر، صدا، رنگ، گرافیک در رساندن پیام شما به مخاطبانتان در تیزر تبلیغاتی بیش از حضور دهها بازاریاب حرفهای یا چندین متن بلندبالا خواهد بود. گاه حتی شوخیها و لحظات احساسی یک تیزر تبلیغاتی، چنان مشتری را مجذوب برند شما میکند که شاید تا سالیان درازی نام و برند شما در لیست ایدهآلترین کسبوکارها در ذهنش نقش ببندد.
تیزر تبلیغاتی یکی از ابزارهای بهروز و بسیار حرفهای در جهت برندسازی و رسیدن به جایگاه نامآشنا در کسبوکار به شمار میرود که تأثیر شگرفی را در افزایش درآمد به همراه دارد. از جهت دیگر مهمترین بخش تأثیرات روانی تیزر تبلیغاتی، ایجاد حس نزدیکی و همدلی میان کاربران و برند شماست.
تیزر تبلیغاتی در رشد کسبوکار نیز موردی است که ارتباط بسیار نزدیکی با جذب مخاطب دارد که برای درک بهتر آن باید در ابتدا مقاله آن را مطالعه نمایید.

تیزر تبلیغاتی، بازاریابی دیجیتال
بازاریابی به کمک شبکههای اجتماعی این روزها طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود کشانده است. بارها برایتان پیشآمده که ساعتها زمان خود را صرف تماشای ویدئوهای تبلیغاتی کردهاید و حتی در بسیاری مواقع پس از تماشای ویدئو آن را برای اطرافیان خود نیز فرستادهاید.
چهبهتر از اینکه شما نیز از این پتانسیل عالی بهترین استفاده را برای نمایش تیزر تبلیغاتی خود ببرید! اهمیت تولید تیزر تبلیغاتی در این است که اگر جذاب و کاربرپسند بسازید با قابلیت ارتباطگرفتن با مخاطبان، نرخ تبدیل مشتریانتان را افزایش میدهد.
انتخاب شبکهی اجتماعی مؤثر چون” اینستاگرام، وبسایت، نماوا و غیره” باتوجهبه محصول و مخاطبان شما باید صورت میگیرد تا نتیجه مناسبی را برایتان به همراه داشته باشد. در نظر بگیرید که شبکههای اجتماعی که جامعه آماری بالا و امکان اشتراکگذاری ویدئو تبلیغاتی دارند، برای انتشار تیزر تبلیغاتی شما بهترین گزینه هستند. در سالهای اخیر بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام بازخورد بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است.

در آخر، تیزر تبلیغاتی، جذب مخاطب و رشد کسبوکار و برندینگ
تبلیغات ویدئوی و شگفتیهای آن بسیار زیاد است هر چه از آن بگوییم، کم گفتیم. تبلیغات خاصیت بسیار اعجابانگیزی در همراهی مخاطب و برندسازی کسبوکارتان ایفا میکند. اگر از تیزر تبلیغاتی هدفمندی کمک بگیرید به عبارت دیگر اهمیت تولید تیزر تبلیغاتی را بدانید. بسته به شرایط، سیل عظیمی از مخاطب را به سمتوسوی شما هدایت خواهد کرد.
مزایای تولید تیزر تبلیغاتی چیست؟ در این شرایط بازار باید حواستان باشد که بیگدار به آب نزنید! از افراد متخصص مشورت بگیرید و در مسیر درست قدم بردارید تا با همسو کردن مخاطب بتوانید نام خود را بر سرزبانها بیندازید. عدم درک درست تبلیغات تنها کاهش اعتبار و نتیجهای جز بدنامی برایتان به همراه نخواهد داشت. در این مسیر تیم پلاسینگ از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
دیدگاهتان را بنویسید