نقش تیزر تبلیغاتی در رشد کسبوکار
به نظر شما بهترین راه معرفی کسبوکارتان چیست؟ تیزر تبلیغاتی پربازدهترین سبک از تبلیغات است که برند، محصول یا خدمات شما را بهگونهای نمایش دهد که تعاملی خوب با مشتریان بالقوه کسبوکارتان بسازید. بازاریابی سنتی همانند گذشته تأثیرگذار نیست، در دنیای اقتصاد امروز برای حفظ کسبوکار خود و تبلیغات هدفمند، باید نگاهی فراتر از چاپ بروشور و تراکت یا حتی بیلبورد در تبلیغات برای خود داشته باشید.
این روزها با افزایش سرعت اینترنت و گسترش فضای دسترسی، تماشای آنلاین ویدئوهای تبلیغاتی امری مرسوم است. اگر تا امروز به فکر تبلیغات ویدئوی یا ساخت تیزر تبلیغاتی برای کسبوکار خود نبودهاید، کلاهتان پس معرکه س!
وکیل، پزشک، تولیدکننده، صاحب فروشگاه آنلاین و یا صاحب یک بوتیک باشید، برای اینکه مخاطب را با خود همراه کنید باید از تبلیغات متناسب با کسبوکارتان بهره ببرید. به کمک تبلیغات هدفمند سطح برند خود را تقویت و اطلاعات خود را به مصرفکنندگان به زبان ساده اما تأثیرگذار منتقل نمایید.
همانطور که میدانید، این روزها بیشترین فعالیت ما با گوشی موبایل صرف تماشای تیزر تبلیغاتی میشود که حتی ناخواسته مشغول تماشای آن شدهایم. اگر به دنبال تعامل، آموزش با مخاطب هستید؛ محتوای بسازید که بروز باشد تا در کنار این موارد بازگشت سرمایه بهتری را نیز رقم بزند. در این نوشتار به اهمیت تیزر تبلیغاتی در رشد کسبوکار میپردازیم، پیشنهاد میکنیم همراه ما باشید.
ویدئو تبلیغاتی | بازاریابی دیجیتال | رشد کسبوکار
صاحبان مشاغل از طیف گستردهای از تکنیکهای تبلیغاتی و استراتژیهای ارتباطی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود کمک میگیرند. تیزر تبلیغاتی اصولاً برای به نمایش برند، محصولات یا امکانات به مخاطب و تعامل و تأثیر بالقوه آن در زندگی مخاطب کمک گرفته میشود. با گسترش فضای تحت وب و پلتفرمهای مجازی تبلیغات در بسترهای متفاوتی حضور پیدا کرده است. ویدئوهای تبلیغاتی جایگاه ویژهای را در دنیای مدرن بدست آورده اند.
– نقش تبلیغات ویدئویی در رشد کسب وکارها
تبلیغات ویدئویی با برانگیختن علاقه کاربران نسبت به محصول یا خدمات شما سعی دارد که نگاه مخاطبان را نسبت به برند شما جلب کند. طبق تحقیقات منتشر شده، کاربران به طور متوسط پس از تماشای تبلیغات ویدئوی بیش از 95 درصد پیام آن را بهخاطر میآورند. درحالیکه، میزان یادآوری متن پس از خواندن آن به ده درصد کاهش پیدا میکند.
به طور کل تیزر تبلیغاتی بهآرامی اطلاعات مربوط به یک رویداد آینده، معرفی محصول یا اطلاعات کسبوکارتان را به مخاطبان نمایش خواهد داد و همچنین تلاش دارد که مخاطبان را ترغیب کند تا پیام پشت هر تبلیغ را بهدرستی کشف نمایند و با این امر باعث افزایش آگاهی و تعامل میان مخاطبان شود. بازاریابی ویدئویی با نمایش جذاب محتوای شما، بیننده را مجذوب تبلیغات شما میکند و سپس آن را متقاعد میکند که در پلتفرمهای اجتماعی آن را به اشتراک بگذارد.
در نگاهی کلی تبلیغات ویدئوی با سرعت بیشتری نام تجاری شما را منعکس میکنند و شما را به هدف نهایی کسبوکارتان یعنی برندینگ و اعتمادسازی در میان مخاطبان میرسانند. با این تفاسیر تبلیغات سنتی توان رقابت با تیزر تبلیغاتی را ندارند. این سبک از تبلیغات بسیار متناسب با آینده است.
شاید بهتر باشد که در ابتدا نگاهی به تیزر تبلیغاتی چیست؟ داشته باشید تا برای ادامه مقاله درک بهتری را بدست بیاورید.
تیزر تبلیغاتی و تاثیر آن بر رشد کسب وکارها
بهتر است با یک سؤال شروع کنیم. چرا کسبوکارها از تیزر تبلیغاتی استفاده میکنند؟ فرقی ندارد که در چه حوزهای مشغول به فعالیت هستید، برای دیدهشدن برند، محصول یا خدماتتان باید از روش مؤثر و هدفمند کمک بگیرید تا برندینگ را برای خود رقم بزنید.
انتخاب تبلیغات در جهت رشد کسبوکار اگر بهدرستی صورت بگیرد، در اندک زمانی شما را به توسعه و رشد برندتان نزدیک میکند. از مهمترین راهکارهای درآمدزایی مشاغل، استفاده از تیزر تبلیغاتی است که این روزها بسیار موردتوجه کاربران میباشد. با ساخت تیزر تبلیغاتی باکیفیت و تأثیرگذار، در مسیر برندینگ و محبوبیت بیشتر قدم برمیدارید. در ادامه نگاهی دو تأثیر عمده تیزر تبلیغاتی در رشد کسبوکارها عبارتاند از:
تیزر تبلیغاتی + فروش بیشتر
درگذشته تبلیغات سنتی و یا تبلیغات کاغذی ” بروشور یا کاتالوگ” رواج بیشتری داشته است که با مرور زمان و گسترش رسانههای اجتماعی، این سبک تبلیغات جای خود را به تیزر تبلیغاتی دادهاند.
تیزر تبلیغاتی تاثیر چشمگیری در جذب مخاطب به همراه دارد و این موضوع باعث شد که مشاغل مختلف در تلاش باشند که تیزر تبلیغاتی بسازند که حس احساس نیاز در مخاطب بیدار کند. در این شرایط تیزر تبلیغاتی به طور چشمگیری باعث افزایش فروش محصول یا افزایش ارائه خدمات خواهد شد.
تیزر تبلیغاتی+ برندینگ
هر کسبوکاری برای حفظ موجودیت خود در بازار رقابت نیازمند رقابت اصولی است. یکی از تبلیغات هدفمند برای رسیدن به جایگاه برتر در میان رقبا، کمکگرفتن از تیزر تبلیغاتی است. این روزها با گسترش شبکههای اجتماعی تحت وب، تبلیغات در بسترهای متفاوت جریان دارد، این امر باعث ایجاد روشهای تبلیغاتی متنوع شده است. تنش و خستگیهای زندگی امروزی، توجه و تمرکز مخاطبین را از مطالعه مطالب طولانی کم کرده است. عدم تمرکز کافی نیز درک مطلب صحیح را کم میکند.
با گسترش فضای اینترنت، کاربران محصولات و خدمات موردنیاز خود را از این فضا تهیه میکنند. اگر میخواهید که در ذهن مخاطب ماندگار شوید، باید از روش صحیحی برای متقاعدکردن مشتری نسبت به خرید محصول خود دست پیدا کنید.
با این تفاسیر، بهترین انتخاب تیزر تبلیغاتی است که مخاطبان زیادی را مایل به تماشای محتوا میکند. در سال جاری بیشترین ترافیک اینترنت به تماشای ویدئو اختصاص دارد، زیرا دسترسی راحت، سرعت انتقال اطلاعات و فهم آسان آن تجربه خوبی را برای مخاطب به همراه دارد.
برندسازی از اهداف مهم هر کسبوکاری است که بر پایه اعتماد مشتریان به برند شکل میگیرد. البته افزایش فروش به کمک تیزر تبلیغاتی نیز اهمیت غیرقابلانکاری خواهد داشت که تماما مستلزم برندسازی مناسب و تبلیغات هدفمند است. برای اینکه بازدیدکنندگان محصول به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند، باید بتوانید اعتماد و اطمینان را در مخاطبان خود ایجاد کنید؛ بنابراین تنها در قالب یک ویدئو میتوان با مشتری ارتباط برقرار کرد و ضمن اعتمادسازی محصول موردنظر را بهصورت جامع معرفی کرد.

و در انتها، چرا باید تیزر تبلیغاتی برای کسبوکار خود داشته باشیم؟
مشتریان وفادار برای رونق هر کسبوکاری مهمترین بخش هستند و تا زمانی که برند و خدمات خود را بهدرستی معرفی نکنید مخاطبان حتی اگر باکیفیتترین محصول را تولید کنید، نیز شما را نمیشناسند.
بهترین راه برای دیدهشدن هر تجارت و یا کسبوکاری، ساخت تیزر تبلیغاتی است. این سبک از تبلیغات قدم بزرگی در راستای شناخت بهتر محصولات یا خدمات شما است. تیزر تبلیغاتی به کمک زیباییهای بصری و دادن سرنخهایی به مخاطب، حس کنجکاوی بیننده را ببدار می کند. هدف اصلی تیزر تبلیغاتی جذب و شیفتگی مخاطب نسبت به برند و کسب وکار شماست.
تماشای یک ویدئوی تبلیغاتی 1 تا 2 دقیقهای بهاندازه یک متن علمی مفید خواهد بود. تیزر تبلیغاتی اطلاعات را بهصورت اشکال بصری، جذاب و در زمان کم به بیننده منتقل میکند. با این خصوصیات تیزر تبلیغاتی یکی از بهترین ابزار برای افزایش تعداد مخاطبین به شمار میرود.
با استفاده از تبلیغات ویدئویی، کسبوکار شما شانس بیشتری برای مشتری یابی محصول یا خدمات خود در بازار و جامعه دارند. ویدئو تبلیغاتی با مخاطب بهترین تعامل را رقم میزند و مخاطبان کسبوکارتان میتوانند انتقادات یا پیشنهادهای خود را دررابطهبا محصولات موجود، تولید محصول جدید، عرضه خدمات جدید، یا گسترش خدمات با شما به اشتراک بگذارند. این موضوع رضایت و ارتباط بیشتر مشتری را با شما گسترش میدهد که در نتیجه محبوبیت بیشتر شما را به ارمغان میآورد. البته برنامهریزی تبلیغات و ساخت تیزر تبلیغاتی کاری بسیار حرفهای و تخصصی است که در این مسیر باید از تیم متخصص کمک بگیرید تا ریسک کمتری بپردازید. تفاوتی ندارد که شما به دنبال ساخت تیزر تبلیغاتی صنعتی، تیزر موزیکال و یا تیزر معرفی محصول را در برنامه تبلیغاتی خود دارید؛ آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ، در این مسیر همراه شماست.
دیدگاهتان را بنویسید