موشن وایت برد در بازاریابی
فهرست مطالب
موشن وایت برد یکی از زیرمجموعه های موشن گرافیک است . یکی از بهترین و مدرن ترین هنرهای گرافیکی است و روشی است که به ما در انتقال پیام و محتوا کمک زیادی می کند . تقریبا امروزه ابزار گوناگونی برای تبلیغات در بازاریابی به کار می رود یکی از همین ابزار تاثیر گذار در بازاریابی موشن گرافیک یا موشن وایت برد است اما قبل از پرداختن به موضوع اصلی بهتر است کمی درباره بازاریابی اطلاعات کسب کنیم و ببینیم که اصلا بازاریابی به چه معناست .
بازاریابی چیست ؟
بازاریابی یعنی ارتباط برقرار و مبادله کردن یک پیشنهاد برای مشتری و فروشنده است در واقع بازاریابی یک فعالیت بین فروشنده و خریدار جهت سود کردن است حالا این فعالیت می تواند در هر زمینه ای باشد.
ویژگی های موشن وایت برد
این روش با بیان و انتقال ساده مفاهیم ها باعث می شود که بینندگان به راحتی بتوانند همه چیز را درک کنند همین دلیل باعث شده تا در بازاریابی حرف اول را بزند یکی دیگر از دلایلی که باعث شده در بازاریابی اهمیت زیادی داشته باشد هزینه ی ان است که نسبت به بقیه ی روش ها قیمت کم تری دارد و محتوا و مطالب را می تواند به طوری که بیننده را خسته نکند انتقال دهد .
چرا موشن وایت برد بهترین روش بازاریابی است ؟
در بین سبک های مختلف ویدیو که برای انتقال دادن استفاده می شوند موشن وایت برد که یکی از زیرمجموعه های ساخت موشن گرافیک است جایگاه مهمی در بین سلیقه های مختلف پیدا کرده است دلیلش هم این است که این سبک هم بسیار زیبا و هم ساده است و هم مجتوا و مطلب را به راحتی به دیگران انتقال می دهد تمام این دلایل باعث شده تا موشن گرافیک و یا موشن وایت برد به عنوان بهترین روش بازاریابی بین عموم مردم شناخته شود .
کاربرد موشن گرافیک وایت برد در بازاریابی
در دنیای امروز هم قدم شدن با تکنولوژی و روش های جدید در بازاریابی و تبلیغات به منظور پیشرفت کردن در کسب و کار بیش تر از هر زمانی دیده می شود . در سال های اخیر روش بازاریابی محتوا اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است که حتی بعضی وقت ها مهم تر از تولید کالا هم شناخته می شود . به همین دلیل در دنیای امروز هر تولید کننده و یا هر کسی که صاحب کسب و کار است اول باید بتواند بهترین روش برای بازاریابی را پیدا کند که بتواند با استفاده از آن محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کند پس در اینجا اهمیت وایت برد موشن را در بازاریابی می توانیم می بینیم .
موشن وایت برد بهترین روش برای بازاریابی
در واقع این روش روشی از بازاریابی است که در آن شرکت و یا شخص تلاش می کند تا با استفاده از خلق کردن ارزش ارتباط قوی با بیننده ی خود را جذاب کند . طراحی شخصیت تاثیرگذار باعث ارتباط برقرار کردن بیننده با مفهوم می شود امروزه شخصیت های خاصی را در بیش تر ویدیو و کلیپ ها می بینیم این کار باعث می شود که شخصیت ها در ذهن مخاطب بماند .
چرا باید بازاریابی با موشن گرافیک را انتخاب کنید ؟
بازاریابی با موشن گرافیک می تواند بازاریابی بسیار زیادی داشته باشد و همین طور بینندگان زیادی را برای شما جمع کند به عبارت دیگر موشن گرافیک می تواند به عنوان یک راهنما برای شما باشد با استفاده از این روش شما می توانید حجم زیادی از اطلاعات را به بینندگان خود انتقال دهید این روش می تواند با استفاده از سبک جذاب و تاثیر گذار مفهوم و شما را به راحت ترین شکل ممکن به دیگران انتقال دهد .
مزایای بازاریابی با موشن گرافیک وایت برد
در واقع انتقال محتوا با استفاده از تصاویر زیبا و دلنشین است و قطعاً تاثیر بیش تری بر را بر روی بینندگان می گذارد . این روش مزایای بسیاری دارد به همین دلیل است که به عنوان یکی از بهترین روش ها برای بازاریابی به شمار می رود با استفاده از این روش شما می توانید در کم ترین زمان مطالبی را که می خواهید منتقل کنید یکی دیگر از مزایای بسیار خوب موشن گرافی در بازاریابی انعطاف پذیر بودن آن است به اندازه ای که شما می توانید این موشن های تولید شده را در هر رسانه ای که بخواهید منتشر کنید .
روش طراحی شخصیت برای موشن گرافیک وایت برد
شخصیت ها باید به طوری خاص باشند یعنی طراحی کرد آن ها باید طوری باشد که بیننده آنها را جایی ندیده باشد و همین طور تحت تاثیر قرار بگیرد این کار به نوعی باعث کنجکاو شدن و جلب توجه بیننده می شود همین طور باید احساسات مختلف را به بیننده انتقال دهد که این کار باید توسط شخصیت و حرکت مناسب انجام شود . علاوه بر این ها همه چیز باید با هم هماهنگ باشند تا شخصیت ها هم بتوانند با بیننده ارتباط برقرار کنند برای این که نظر بیننده را به این کار جلب کنیم باید صحنه و رنگ و همه چیز اصولی طراحی شود تا کار بی عیب و نقص باشد و این یعنی هم خوانی داشتن همه چیز با هم دیگر هم تاثیر زیادی در تجربه توجه بیننده دارد همین طور شخصیت ها باید هیجان انگیز باشد به طوری که وقتی بیننده محصول را می بیند برایش بسیار جالب باشد .
موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی یا سایر محتوا ؟
امروزه اکثر مردم به نوعی به تولید محتوا اهمیت زیادی می دهند اما ممکن است که این سوال برای مردم پیش بیاید که کدام قالب محتوا مناسب تر است . بازاریابی محتوا انواع مختلفی از محتوا مثل صدا (پادکست) متن (مقاله) تصویرسازی دارد اما از بین تمام این موارد چیزی که بیش از همه توجه بیننده را به خودش جلب کرده است تصویر است از دلایلی که باعث شده تصویر بیش تر توسط عموم مردم تایید شود این است که مردم به عکس سریع تر واکنش نشان می دهند تا خواندن ان مطلب این دلایل نشان می دهد که موشن گرافیک و موشن وایت برد برای روش بازاریابی بهترین است .
نتیجه گیری
مقاله در مورد موشن وایت برد در بازاریابی به پایان رسید سعی کردیم در این مقاله هر چیزی که به این موضوع مربوط می شود را بیان کنیم و بتوانیم تا حدی اطلاعات شما را در این زمینه زیاد کنیم امیدواریم مطلب هایی که در بخشهای مختلف بیان کردیم برای شما مفید باشد .
دیدگاهتان را بنویسید